خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
سانسور شده






نام فیلم : میراث دروغ ها Legacy of Lies 2020
ژانر : اکشن ، هیجانی
کارگردان : Adrian Bol
بازیگران : Scott Adkins, Anna Butkevich, Yuliia Sobol
محصول : هلند و بریتانیا
زبان : فارسی
زمان : ۹۳ دقیقه
امتیاز : ۵٫۰/۱۰
کیفیت : BluRay
فرمت : MKV
حجم : ۶۳۸ | ۹۰۴ | ۱۷۲۰ مگابایت

خلاصه داستان : داستان فیلم در مورد یک مامور بازنشسته MI6 است که برای کشف حقیقتی تکان دهنده در مورد عملیات انجام شده توسط سرویس های مخفی ناشناخته، دوباره به دنیای جاسوسی بازگشته و …



درباره فیلم : فیلم سینمایی میراث دروغ ها یا لگَسی آو لایز (Legacy of Lies) فیلمی اکشن و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای هلند، انگلستان، لهستان، اوکراین و آمریکا به کارگردانی آدرین بول است که توسط کمپانی ۱۳Films منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز آدرین بول برعهده داشته و بازیگرانی چون اسکات ادکینز، آنور نیفسی، سامی کریم، مارتین مکدوگال، یولیا سوبول، آندریا واسیلیو، آنا بوتکویچ، مت میتلر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۰ در آمریکا اکران شد و پس از حضور در جشنواره های بین المللی موفق شد برنده ۳ جایزه از جشنواره های اکسلنس، جشنواره فیلم بیرمنگام و فیلم مستقل ادینبورگ شده و همچنین نامزد دریافت جوایز فیلم مستقل لندن و جشنواره فیلم سانتا مونیکا نیز شود. امتیاز این فیلم ۵٫۰ در سایت imdb می باشد.

درباره بازیگر : اسکات ادوارد ادکینز (به انگلیسی: Scott Edward Adkins) (متولد ۱۷ ژوئن ۱۹۷۶) بازیگر و رزمی‌کار سرشناس انگلستانی است که بیشتر برای بازی در فیلم‌های اکشنِ رزمی فیلم ویدئویی شناخته می‌شود. شناخته شده برای بازی در نقش مبارز زندانی روسی (یوری بویکا) در فیلم‌ شکست‌ناپذیر ۲: آخرین پایمرد و دنباله‌های آن شکست‌ ناپذیر ۳: رستگاری، بویکا: شکست‌ناپذیر و کیسی بومن در سری فیلم‌های نینجا و نینجا: سایه یک قطره اشک. او همچنین در نقش جان، درسرباز جهانی: روز حساب (جایگزین ژان کلود ون دام، به عنوان نقش اصلی) شد و به طور خلاصه در اولتیماتوم بورن و سی دقیقه پس از نیمه شب ظاهر شد. وی نیز نقش اصلی منفی را در سه فیلمِ افسانه هرکول ، گرگ مبارز و ایپ من ۴: نهایی بازی کرد و در فیلم‌های دکتر استرنج و بی‌مصرف‌ها ۲ نیز نقش‌های مکمل را بازی کرد.


دانلود فیلم Legacy of Lies 2020

 

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع


دانلود فیلم Legacy of Lies 2020

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا