خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
در حالت فیلم‌برداری می‌توانید تا 6 برابر زوم کنید، خبری از لرزش‌گیر نیست اما فوکوس خودکار فیلم‌برداری در حد قابل قبولی کار می‌کند. از معدود گزینه‌های مخصوص فیلم‌برداری که در تنظیمات باید آن را پیدا کرد، قابلیتی به نام Efficient video format است با فعال کردن آن، حجم ویدیو‌هایی که می‌گیرید تا 30 درصد کاهش پیدا‌ می‌کند اما فرمت ویدیو نیز تغییر پیدا کرده و ممکن است در دستگاه‌های دیگر پخش نشود، بنابراین اگر فضای کمی دارید و برنامه ندارید تا ویدیو‌های گرفته شده با این تبلت را بر روی گوشی، تبلت یا کامپیوترهای دیگری ببینید، می‌توانید این گزینه را فعال کنید.

به صورت سلفی نیز می‌توانید ویدیو بگیرید، نمای فیلم‌برداری دوربین سلفی کمی زوم شده است و کیفیت آن نیز تنها برای چت‌های تصویری و حضور در کنفرانس‌ها یا کلاس‌های آنلاین قابل قبول است.

اسپیکر و باتری

در سمت چپ و راست تبلت میت ‌پد T10s دو خروجی اسپیکر نسبتا بزرگ وجود دارد که صدایی بلند و شفاف را پخش می‌کنند. به لطف وجود دو اسپیکر، تبلت صدایی استریو دارد که با وضوحی بالا از دو سمت تبلت به گوش می‌رسد. دو خروجی اسپیکر درست در میانه فریم سمت راست و چپ قرار دارند و هنگامی که به صورت لند‌اسکیپ تبلت را در دست می‌گیرید، شاید دست‌تان جلوی بخشی از اسپیکرها را بپوشاند. اگر هم تبلت را به صورت افقی در دست بگیرید که صدا از قسمت بالا و پایین تبلت پخش می‌شود.



یکی از قابلیت‌های جالب اپلیکیشن موزیک هوآوی، تغییر صدای موسیقی با تغییر حالت صفحه از عمودی به افقی و بالعکس است، در این حالت اگر به صورت عمودی تبلت را در دست بگیرید صدا به همان میزانی که با دکمه ولوم تنظیم کردید پخش می‌شود، اما اگر تبلت را به صورت افقی بگیرید، با چرخش خودکار برنامه موزیک، صدای ولوم موسیقی افزایش پیدا می‌کند.

این کار می‌تواند دلایل مختلف داشته باشد ولی به نظر می‌رسد افزایش صدا در حالت افقی به دلیل آن است که در حالت لند‌اسکیپ دست شما بر روی اسپیکرها قرار می‌گیرد و صدا به طور خودکار کمی کاهی پیدا می‌کند اما برنامه موزیک با افزایش خودکار صدا، کاهش صدای به وجود آمده را جبران خواهد کرد. دلیل دیگر آن هم می‌تواند مدیریت بهتر بر روی صدای موسیقی و افزایش و کاهش موقت آن باشد.

صدای میت‌پد T10s بسیار شفاف است و زمانی که صدا را افزایش می‌دهید، وضوح صدا حفظ می‌شود و افت ناچیزی دارد. با این تبلت می‌توانید با رضایت کامل، ویدیو‌های مختلف و سبک‌های متفاوت موسیقی را گوش دهید و از شنیدن آن لـ*ـذت ببرید.

در تنظیمات صدا و لرزش تبلت می‌توانید صدای رینگتون، پیامک و نوتیفیکیشن‌ها را تنظیم کنید، همچنین حالت Do Not Disturb نیز در دسترس است که با آن می‌توانید تمامی تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را بی‌صدا کنید تا کسی مزاحم شما نشود، البته در این حالت صدای آلارم غیرفعال نمی‌شود. با توجه به کیفیت مناسب نمایشگر و صدای خوب اسپیکر میت ‌پد T10s، این تبلت یک دستگاه خوب برای تماشای فیلم یا وبگردی به شمار می‌رود.


تبلت دانش آموزی هواوی میت‌پد T10s

 

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
باتری

هوآوی در این مدل از یک باتری 5100 میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده کرده که بر روی کاغذ شاید ظرفیت بالایی برای یک تبلت نباشد، بسیاری از تبلت‌های جدید برندهای رقیب هوآوی با باتری‌های بیش از 6 و 7 هزار میلی‌آمپر به بازار آمدند اما تبلت‌های هوآوی معمولا با باتری‌های حدود 5 هزار میلی‌آمپری عرضه می‌شوند.


البته تبلت میت‌ پد T10s با وجود ظرفیت باتری کم، مدت زمان طولانی شارژ نگه می‌دارد، به طور معمول و با استفاده عادی مانند چند ساعت استفاده از برنامه‌های مختلف و چند ساعت هم اتصال به اینترنت، تبلت حدود یک روز و نیم شارژ نگه‌ می‌دارد. اگر استفاده شما کمتر شود، تا دو روز و نیم هم می‌‍‌توانید بر روی شارژ باتری تبلت میت‌پد T10s حساب باز کنید.

اگر به طور مداوم تبلت روشن باشد و شما از سایت‌های اینترنتی مانند یوتیوب ویدیو تماشا کنید، تقریبا حدود 12 ساعت طول می‌کشد تا شارژ باتری تمام شود.

شارژ

اما اگر شارژ باتری نیز تمام شد، با وجود شارژر 10 واتی یو‌اس‌بی Type-C می‌توانید تبلت را حدودا در 2 ساعت شارژ کنید. هنگام شارژ در نیم ساعت اول حدود 30 درصد باتری پر می‌شود، بعد از گذشت یک ساعت، 50 درصد باتری شارژ خواهد شد، پس از 90 دقیقه، 70 درصد باتری پر شده و با گذشت 120 دقیقه، شارژ تبلت کامل می‌شود.




جمع‌بندی می‎ت ‌پد T10s

تبلت هوآوی میت ‌پد T10s بدنه مستحکمی دارد و کیفیت ساخت آن بالاست، نمایشگر 10 اینچی این تبلت برای کارهای روزانه مانند وب‌گردی و تماشای فیلم یا سریال کاملا مناسب است و می‌توان بر روی وضوح تصویر و رنگ‌بندی طبیعی آن حساب باز کرد. در بخش نرم‌افزار برخی محدودیت‌های هوآوی هنوز هم آزاردهنده است اما به جز آن، رابط کاربری EMUI 10.1، ساده، سبک و روان است و تمام نیاز‌های شما برای استفاده بهتر از تبلت میان‌رده را برآورده می‌کند.

با توجه به رده تولید و برچسب قیمتی میت‌پد T10s، نباید انتظار داتشته باشیم که این تبلت سخت افزار قدرتمندی داشته باشد، همین طور هم هست، تراشه کایرین 710A همراه با 3 گیگابایت رم تنها از پس کارهای معمول روزانه برمی‌آید و برخی بازی‌های نیمه سنگین را هم اجرا می‌کند. این سخت افزار با رابط کاربری سبک EMUI 10.1 ترکیب خوبی برای اجرای مالتی‌تسکینگ و دو برنامه به صورت همزمان هستند.


دوربین اصلی و سلفی بی‌کیفیت این تبلت هوآوی یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف آن به شمار می‌رود. بهتر است بگوییم میت‌ پد T10s کلا برای تصویر‌برداری و فیلم‌برداری تولید نشده و دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 2 مگاپیکسلی سلفی تنها برای چت ویدیویی یا شرکت در کلاس آنلاین کارایی دارند نه کار دیگری.

وضوح و بلندی صدای مناسب میت‌پد T10s یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود، باتری آن نیز هرچند ظرفیت کمتری نسبت به رقبا دارد اما مدت زمان قابل قبولی شارژ نگه ‌می‌دارد و اگر استفاده شما از تبلت در حدی متعادل است، مدام نیاز به شارژ کردن تبلت نخواهید داشت.


تبلت دانش آموزی هواوی میت‌پد T10s

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا