خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
” سانسور شده”






نام انیمیشن : اژدها سوار Dragon Rider 2020
ژانر : انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی
کارگردان : Tomer Eshed
ستارگان : Felicity Jones ، Nonso Anozie ، Freddie Highmore
محصول : آلمان
زبان : فارسی
زمان : ۹۱ دقیقه
امتیاز : ۵٫۵/۱۰
کیفیت : BluRay
فرمت : MKV
حجم : ۶۰۶، ۸۷۰، ۱۷۰۰مگابایت

خلاصه داستان :فایردریک یک اژدهای نقره ای جوان است که مجبور شده در یک دره جنگلی پنهان شود. اما زمانی که انسان ها تصمیم میگیرند تا آخرین پناهگاه خانواده اش را نیز نابود کنند فایردریک تلاش میکند تا مخفیانه به یک سفر پرماجرا رفته و پناهگاه اسرارآمیز اژدها به نام حاشیه بهشت را پیدا کند…

درباره انیمیشن : انیمیشن اژدها سوار Dragon Rider 2020 محصول ۲۰۲۰ کشور آلمان میباشد . این انیمیشن به کارگردانی Tomer Eshed و نویسندگی Cornelia Funke و تهیه کنندگی Oliver Berben میباشد . این انیمیشن نمره ۵٫۵ را از ۳۸۹ رای در سایت imdb دریافت کرد و در تاریخ october 2020 منتشر شد.

درباره صداپیشه زن : فلیسیتی رز هادلی جونز (انگلیسی: Felicity Rose Hadley Jones‎؛ متولد ۱۷ اکتبر ۱۹۸۳) یک هنرپیشه اهل بریتانیا است. وی هنرپیشگی را به صورت حرفه‌ای از کودکی، با ظاهر شدن در نقش دختری ۱۲ ساله در فیلم تلویزیونی جویندگان گنج آغاز کرد. جونز در نقش اثل هالو، یک مجموعه از مجموعه‌های تلویزیونی بدترین جادوگر و دنبالهٔ آن یعنی دانشکده خواهران شگفت‌انگیز را بازی کرده‌است. او در رادیو نیز نقش اما گراندی در کمانداران محصول بی‌ بی‌ سی را صداپیشگی کرده‌ است؛ و هم چنین در سال ۲۰۰۸، در باغ گچی محصولی از دانمار وارهاوس ظاهر شد.
در فستیوال بین‌المللی فیلم ونیز ۲۰۱۴ از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌توان به هوانوردان، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ و طوفان اشاره کرد. او به خاطر بازی در فیلم نظریه همه چیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در ۸۷مین دوره جوایز اسکار شد.

درباره صداپیشه مرد : آلفرد توماس “فردی” هایمور (به انگلیسی: Alfred Thomas “Freddie” Highmore) (متولد ۱۴ فوریه ۱۹۹۲) (مطابق با ۲۵ بهمن ۱۳۷۰) یک بازیگر سینما و تلویزیون انگلیسی است. او بیشتر به‌خاطر بازی در فیلم‌های در جستجوی ناکجاآباد، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی، دکتر خوب و آگوست راش، افسانه‌های اسپایدرویک و صداپیشگی در انیمیشن آسترو بوی شناخته شده‌است.


دانلود انیمیشن Dragon Rider 2020

 

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع


دانلود انیمیشن Dragon Rider 2020

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا