خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از گوشی های جدید شرکت هوآوی که در ماه ژانویه (January) سال 2020 شاهد رونمایی آن بودیم، هوآوی Y6s 2019 نام دارد. این گوشی با ظاهری شبیه به ظاهر سری گوشی های گوگل پیکسل روانه بازار شده و یکی از خوش قیمت ترین گوشی های اندرویدی فعلی بازار است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 می‌پردازیم و مروری بر اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی آن خواهیم داشت.

مقدمه

در ماه ژانویه سال 2020 شرکت هوآوی از گوشی خوش قیمتی رونمایی کرد که سبک طراحی آن خیلی شبیه به سری گوشی های گوگل پیکسل به نظر می‌رسد. این اسمارتفون با نام اختصاصی Huawei Y6s 2019 روانه بازار شد و به دلیل قیمت مناسبش به یکی از گزینه های خرید اصلی خیلی از کاربران و علاقمندان به اسمارتفون های اندرویدی تبدیل شده است. اما آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟ نقاط قوت و ضعف آن کدامند و دستگاه چه ویژگی های بارزی را ارائه می‌کند؟ برای پاسخگویی به این سوالات تصمیم گرفتیم به نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 بپردازیم.
برای تدوین دقیق تر و بهتر این بررسی ما چیزی در حدود 14 روز از گوشی وای 6 اس 2019 هوآوی استفاده کردیم. به بیان دیگر این اسمارتفون را به صورت عملی و از دید یک کاربر عادی مورد ارزیابی قرار دادیم تا نقاط قوت و ضعف آن در عمل برایمان قابل درک شوند. بدین ترتیب می‌توانید نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 را به صورت کاربردی تر خدمتتان ارائه کنیم. در نظر داشته باشید که گوشی Y6s 2019 هوآوی یک اسمارتفون خوش قیمت است و به نوعی میان رده رو به پایین است

نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 : طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که در نگاه اول به گوشی Y6s 2019 متوجه آن خواهید شد مربوط به شباهت بسیار زیاد سبک طراحی و ظاهر آن با گوشی های پیکسل گوگل می‌شود! به نظر می‌آید هوآوی در ساخت این گوشی کاملا سبک طراحی گوگل را کپی برداری کرده است! وقتی به قاب پشت گوشی نگاه کنید به خوبی متوجه این مسئله خواهید شد. قاب پشت گوشی حالتی دو رنگ دارد و بخش زیرین آن کدرتر و بخش فوقانی آن شفاف تر به نظر می‌آید. در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت گوشی لنز دوربین اصلی آن تعبیه شده و زیر این لنز چراغ فلش LED دستگاه دیده می‌شود و تقریبا در بخش میانی قاب پشت (کمی به سمت بالای قاب) اسکنر انگشت آن قرار دارد!
در بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 ما سعی کردیم به طور دقیق کیفیت عملکرد اسکنر گوشی را ارزیابی کنیم و خوشبختانه متوجه شدیم که کیفیت عملکرد این اسکنر مطلوب است، اما گاها باگ، تاخیر و خطاهایی هم در عملکرد آن به وجود می‌آیند و کاربر را مجبور می‌کنند که چند مرتبه انگشت خود را روی اسکنر قرار داده یا حرکت دهد تا در نهایت تایید هویت و آنلاک صفحه گوشی انجام گیرد. اما در مجموع اسکنر گوشی با توجه به قیمت دستگاه عمل خوب و قابل قبولی دارد. فریم اصلی و قاب پشت Huawei Y6s 2019 از پلاستیک ساخته شده و روی پنل جلوی آن با شیشه پوشانده می‌شود.
متاسفانه در بررسی گوشی Y6s 2019 هوآوی متوجه شدیم که قاب پشت آن به طرز قابل ملاحظه‌ای در برابر تماس با اشیای نوک تیز حساس است و احتمال به وجود آمدن خط و خش روی آن بالاست. بنابراین اکیدا توصیه داریم برای محافظت از قاب این گوشی، گلس محافظ قاب پشت یا کیف و گارد موبایل را مورد استفاده قرار دهید. بدنه این گوشی ابعاد 8 در 73.5 در 156.3 میلیمتری دارد و وزن آن هم به چیزی در حدود 150 گرم می‌رسد، بنابراین با اسمارتفونی نه چندان بزرگ و سنگین رو به رو هستید که به راحتی می‌توان با یک دست از آن استفاده کرد.
امکان پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری و سوکت شارژ میکرو یو اس بی (Micro USB) هم در این گوشی بکار رفته‌اند. هوآوی Y6s 2019 از نمای رو به رو ظاهر نسبتا جذابی دارد و صفحه نمایش آن حاشیه های نسبتا باریکی را ارائه می‌کند. طبق آمار چیزی در حدود 79.2 درصد از کل مساحت پنل جلوی این گوشی با صفحه نمایش آن احاطه شده است. در قسمت زیرین صفحه نمایش نام Huawei قابل رویت بوده و در بخش فوقانی صفحه نمایش گوشی هم لنز دوربین سلفی دستگاه در یک ناچ (Notch) کوچک جای گرفته است.
وقتی گوشی Y6s 2019 هوآوی را در دست بگیرید، حس خوبی به شما منتقل می‌شود و شاید متوجه نشوید که یک گوشی واقعا ارزان قیمت را در دست دارید! سبک طراحی و ظاهر گوشی مطلوب است اما شباهت های زیاد آن به سری گوشی های گوگل پیکسل ممکن است از دید برخی افراد خیلی جالب به نظر نرسد. در مجموع با توجه به قیمتی که برای این اسمارتفون در نظر گرفته شده، کیفیت ساخت آن قابل قبول خواهد بود و گوشی از نظر سبک طراحی و ظاهر هم وضعیت مطلوبی را ارائه می‌کند.


هوآوی وای 6 اس 2019 یا Huawei Y6s 2019

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 : صفحه نمایش

هوآوی یک صفحه نمایش 6.09 اینچی را برای گوشی Y6s 2019 در نظر گرفته که پنل آن از نوع IPS LCD است. با توجه به قیمتی که دستگاه دارد، تجهیز آن به پنل IPS می‌تواند جالب باشد چون در اغلب مواقع شرکت هایی مثل سامسونگ در گوشی های ارزان قیمت خود از پنل های TFT استفاده می‌کنند اما هوآوی این کار را انجام نداده و این موضوع جالب به نظر می‌رسد. رزولوشن صفحه نمایش گوشی 1560 در 720 پیکسلی بوده و بدین ترتیب تراکم آن به چیزی در حدود 282 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. همانطور که در بخش قبل گفتیم حاشیه های صفحه نمایش گوشی نسبتا باریک است و طبق آمار صفحه نمایش دستگاه چیزی در حدود 79.2 درصد از کل مساحت پنل جلوی آن را تشکیل می‌دهد.
ضمنا روی صفحه نمایش گوشی با یک لایه شیشه پوشانده شده اما در بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 مشخص شد که این شیشه خیلی مقاومت بالایی در برابر تماس با اشیای نوک تیز ندارد و در صورت عدم نصب گلس محافظ ال سی دی بر روی آن ممکن است خیلی زود روی صفحه موبایلتان خط و خش هایی ایجاد شود. پس حتما در حین استفاده از گوشی Huawei Y6s 2019 از گلس محافظ صفحه نمایش استفاده کنید. با توجه به مشخصاتی که صفحه نمایش گوشی دارد، کاملا مشخص است که نباید انتظارات خیلی بالایی از آن داشته باشید اما در عین حال مشخصات ناامیدکننده‌ای هم توسط آن ارائه نمی‌شوند.
خوشبختانه در بررسی گوشی Y6s 2019 هوآوی مشخص شد که صفحه نمایش دستگاه کیفیت خوبی در ارائه محتوا دارد. محتوای روی آن شادابی، شارپنس و کنتراست قابل قبولی را ارائه می‌نماید. بدین ترتیب شما از دیدن محتوا بر روی صفحه گوشی لـ*ـذت خواهید برد و رضایتتان جلب می‌شود. طبیعی است که در صورت دقت زیاد به کیفیت محتوای صفحه نمایش گوشی یا تکیه بر بنچمارک های اختصاصی، نتیجه خیلی مطلوبی از آن دریافت نخواهید کرد اما به شما قول می‌دهیم کیفیت عملکرد صفحه نمایش گوشی Y6s 2019 هوآوی برای یک کاربر معمولی کاملا مطلوب و رضایت بخش خواهد بود.
نکته بعدی که در این بخش بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 باید به آن اشاره داشته باشیم مربوط به توان تولید روشنایی یا اصطلاحا برایتنس (Brightness) می‌شود. هرچقدر پنل نمایشگر گوشی قدرت بیشتری در تولید روشنایی داشته باشد، استفاده از آن و دیدن محتوا در محیط های باز و تحت تابش نور مستقیم (به ویژه نور آفتاب) ساده تر می‌شود. در بررسی گوشی Y6s 2019 مشخص شد که صفحه گوشی از این نظر هم عملکرد بدی ندارد و شما با تنظیم شدت روشنایی صفحه بر روی 100 درصد می‌توانید در محیط های باز و تحت تابش نور به خوبی محتوای روی نمایشگر را ببینید. پس در مجموع با توجه به قیمت گوشی، صفحه نمایش آن عملکرد خوب و قابل قبولی دارد.


هوآوی وای 6 اس 2019 یا Huawei Y6s 2019

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 : سیستم عامل و بسـ*ـتر نرم افزاری

یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبتی که در گوشی Y6s 2019 یافت می‌شود مربوط به آپدیت یا بروز بودن بسـ*ـتر نرم افزاری و سیستم عامل آن خواهد بود. اندروید 10 به طور پیش فرض روی این اسمارتفون نصب است و رابط کاربری EMUI 9.1 هم در کنار آن نصب و راه اندازی می‌شود. انتظار داریم هوآوی حداقل تا 1 سال آینده آپدیت های اندروید را برای این گوشی منتشر سازد اما هیچ تضمینی برای این امر وجود ندارد چون عموما پشتیبانی نرم افزاری خیلی خوبی از اسمارتفون های اندرویدی ارزان قیمت به عمل نمی‌آید. در بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 مشخص شد که بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی عملکرد بدی ندارد و تقریبا روان و بدون لگ عمل می‌کند.
ما اپلیکیشن هایی مثل -، اینستاگرام، واتساپ و اسکایپ را در این گوشی نصب کردیم و در طول 14 روز بررسی خود به طور مداوم از آن ها استفاده به عمل آورید. خوشبختانه در اغلب مواقع با هیچ لگ و تاخیری رو به رو نشدیم اما گاها در برنامه هایی مثل اسکایپ تاخیر هایی قابل رویت بود. بنابراین اینطور نیست که بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی Huawei Y6s 2019 کاملا بدون لگ و تاخیر عمل کند! همچنین در بررسی گوشی مشخص شد که احتمال بروز لگ و تاخیر در بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی با افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه دستگاه بیشتر می‌شود. به عنوان مثال وقتی ما در حین بررسی دوربین گوشی عکس و ویدیو های زیادی ضبط کردیم و بخش قابل ملاحظه‌ای از حافظه داخلی موبایل اشغال شد، لگ و تاخیرهای نسبتا زیادی در بسـ*ـتر نرم افزاری آن قابل رویت بودند.
بنابراین اگر می‌خواهید بهترین بازده را از بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی هوآوی Y6s 2019 دریافت کنید بهتر است از ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات روی حافظه داخلی آن و تحت فشار قرار دادن حافظه گوشی خودداری نمایید. با توجه به اینکه گوشی از نظر حافظه داخلی در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده، توصیه داریم تا حد امکان نسخه مجهز به حافظه 64 گیگابایتی آن را خریداری کنید تا دیرتر با مشکل پر شدن حافظه گوشی مواجه شوید. رابط کاربری EMUI 9.1 هوآوی هم رابط نسبتا خوبی است که قابلیت های زیادی را ارائه کرده و به همین دلیل نمی‌توان آن را یک رابط بهینه محسوب کرد. در مجموع به عقیده ما با توجه به قیمتی که گوشی دارد، بسـ*ـتر نرم افزاری آن هم عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌کند.


هوآوی وای 6 اس 2019 یا Huawei Y6s 2019

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 : پردازنده، رم و حافظه داخلی

همانطور که بارها اشاره کردیم گوشی Y6s 2019 هوآوی یک اسمارتفون ارزان قیمت است و به نوعی یک گوشی میان رده رو به رو پایین محسوب می‌شود، بنابراین نباید خیلی روی قدرت پردازشی آن حساب باز کرد و انتظارات بالایی از آن داشت. هوآوی در قلب این گوشی از تراشه MT6765 مدیاتک استفاده کرده که تقریبا یک تراشه قدیمی بوده و طی فرآیند 12 نانومتری تولید می‌شود و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای هم دارد. هر هشت هسته پردازشگر مرکزی آن از نوع Cortex-A53 هستند و چهار مورد آن ها فرکانس 1.8 گیگاهرتزی و چهار مورد دیگر فرکانس 2.3 گیگاهرتزی خواهد داشت. پردازنده گرافیکی PoewerVR GE8320 هم در این تراشه به عنوان واحد پردازشگر گرافیکی در نظر گرفته شده است.
همانطور که اشاره مختصری در بخش قبل داشتیم، گوشی هوآوی Y6s 2019 از نظر حافظه داخلی در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است. این گوشی همچنین از رم 3 گیگابایتی بهره می‌برد و قابلیت اتصال حافظه جانبی هم به آن وجود دارد. لازم به ذکر است که ما در بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 از نسخه مجهز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن استفاده کردیم. برای تشخیص میزان قدرت عملکرد این گوشی بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) روی آن نصب و برای 10 دقیقه اجرا شد. خوشبختانه گوشی از پس اجرای بازی با تنظیمات گرافیکی ضعیف بر آمد اما کاملا مشخص بود که در طول 10 دقیقه اجرای گیم، منابع سخت افزاری آن به شدت تحت فشار هستند.
بنابراین کاملا مشخص است که گوشی Huawei Y6s 2019 اسمارتفونی نیست که برای انجام بازی های سنگین و آنلاین اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته و مناسب باشد. شما حتی بعد از اجرای کوتاه مدت بازی های سنگین روی این گوشی با لگ و تاخیرهایی در عملکرد آن مواجه خواهید شد و به خوبی حس می‌کنید که دستگاه کشش نصب و اجرای این نوع بازی ها ندارد. اما گوشی بدون مشکل از پس انجام کارهایی مثل وبگردی، تماشای فیلم و سریال، پرسه زدن در یوتیوب، استفاده از اینستاگرام، واتساپ و غیره بر می‌آید. بنابراین روی هوآوی وای 6 اس 2019 به عنوان گوشی برای رفع نیازهای روزمره حساب باز کنید.


هوآوی وای 6 اس 2019 یا Huawei Y6s 2019

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 : دوربین اصلی و سلفی

این روزها اغلب گوشی های موبایل جدیدتر به لنز های دوربین متعددی مجهز می‌شوند اما هوآوی این سبک طراحی را در گوشی Y6s 2019 بکار نبرده و هر دو دوربین اصلی و سلفی آن از یک لنز واحد تشکیل شده‌اند. لنز دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی است و از قابلیت هایی مثل فوکوس خودکار مرحله‌ای دوآل پیکسل (PDAF)، عکسبرداری پانوراما، عکسبرداری پرتره، HDR و ضبط ویدیو های فول اچ دی با نرخ 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین سلفی گوشی هم از یک لنز 8 مگاپیکسلی تشکیل شده که از ضبط ویدیو های فول اچ دی با نرخ 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.
در این بخش بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 ما کیفیت عملکرد دوربین های اصلی و سلفی گوشی را در دو محیط مختلف که به ترتیب نور مناسب و نور ضعیف داشتند زیر ذره‌بین قرار دادیم. نتیجه بررسی نشان داد که هر دو دوربین اصلی و سلفی دستگاه در محیط های با نور مناسب عکس های قابل قبول و نسبتا خوبی ضبط می‌کنند و در محیط های با نوع کم کیفیت عملکردشان به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد! عکس هایی که در این شرایط و به ویژه در طول شب با دوربین های اصلی و سلفی گوشی ضبط می‌شوند اصلا کیفیت مناسبی نخواهند داشت.
بنابراین اگر خیلی روی کیفیت عملکرد دوربین گوشی حساس هستید، هوآوی Y6s 2019 خیلی نمی‌تواند گزینه خرید خوبی برایتان باشد. به عقیده ما عملکرد ضعیف دوربین های اصلی و سلفی این گوشی به ویژه در محیط های تاریک و کم نور تقریبا اصلی ترین ویژگی منفی گوشی مورد نظر خواهد بود. در اینگونه محیط ها نویزهای بسیار زیادی در تصاویر ضبط شده قابل رویت هستند و کیفیت کلی تصویر اصلا چنگی به دل نمی‌زند. در محیط های با نور مناسب هم کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی در حد متوسط خواهد بود و چیزی فراتر از حد انتظارات را ارائه نمی‌کند. بنابراین خیلی روی کیفیت عملکرد دوربین های گوشی Huawei Y6s 2019 حساب باز نکنید.


هوآوی وای 6 اس 2019 یا Huawei Y6s 2019

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 : باتری و شارژدهی

هوآوی برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی Y6s 2019 از یک باتری لیتیوم پلیمری 3020 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. با توجه به ظرفیت باتری گوشی و سایر مشخصات فنی آن، انتظار نداریم که شارژدهی گوشی هم خیلی قوی باشد و چنگی به دل بزند. در بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 مشخص شد که باتری آن با یک مرتبه شارژ تقریبا می‌تواند برای مدت زمان 1 روز نیازهای یک کاربر معمولی را برطرف سازد و اگر کاربر زیاد از گوشی استفاده کند، بدون تردید زودتر از 1 روز نیاز به شارژ کردن مجدد باتری خواهد داشت.
بنابراین قدرت شارژدهی باتری گوشی Y6s 2019 هوآوی هم کاملا معمولی است. نکته مهم بعدی این است که گوشی از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی نمی‌کند و حتی سوکت شارژ آن از نوع میکرو یو اس بی در نظر گرفته شده که تکنولوژی قدیمی به شمار می‌رود و در گوشی های جدیدتر با سوکت یو اس بی نوع سی (USB Type C) جایگزین شده است. در بررسی ما مشخص شد که برای فول شارژ کردن باتری 3020 میلی آمپر ساعتی گوشی با شارژر فابریک گوشی باید زمانی در حدود 100 دقیقه صرف شود که مدت زمان نسبتا زیادی در مقایسه با مدت زمان شارژ باتری اغلب گوشی های جدیدتر و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع خواهد بود.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی هوآوی وای 6 اس 2019 یا همان گوشی Huawei Y6s 2019 پرداختیم و سعی داشتیم اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این اسمارتفون را در یک بررسی عملی و کاربردی برایتان مشخص کنیم. این گوشی می‌تواند برای کسانی که به دنبال خرید گوشی اندرویدی جدید و خوش قیمت هستند گزینه خرید مناسبی باشد اما هیچ یک از ویژگی های آن فراتر از چیزی نخواهند بود که انتظار می‌رود و در مجموع گوشی کیفیتی در حد قیمت خودش را ارائه می‌کند. برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این اسمارتفون را می‌توان شامل مواردی دانست که در بخش زیر و طی دو دسته‌بندی مجزا ارائه کرده‌ایم.

نقاط قوت:
  • ظاهر و سبک طراحی خوب
  • صفحه نمایش خوب
  • بهره‌مندی پیش فرض از اندروید 10
  • قیمت عالی
نقاط ضعف:
  • دوربین ضعیف

منبع:فروشگاه اینترنتی هدف

|"انجمن رمان98"|


هوآوی وای 6 اس 2019 یا Huawei Y6s 2019

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا