خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
تبلت ویندوزی سامسونگ، با توجه به سخت افزار قدرتمند در ابعاد کوچکتر، وزن کمتر، طول عمر باتری مناسب، حالت های آماده به کار بیشتر و پشتیبانی از صفحات لمسی می تواند یک انتخاب مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال استفاده از تمام امکانات ارائه شده در سیستم عامل ویندوز هستند. اما نمی خواهند دردسرهای به همراه داشتن همیشگی لپ تاپ را تحمل کنند. به لطف این نوع دستگاه ها تماشای فیلم و سریال، استفاده از نرم افزارهای کاربردی و یا حتی بازی های سبک در هر زمان و مکانی امکان پذیر است.

این رده از محصولات با معرفی تبلت های سرفیس از سوی مایکروسافت به جایگاه بالایی رسیده اند و بعد از آن شرکت های دیگر با مشاهده بازار پرمخاطب این گجت ها به تولید تبلت های ویندوزی روی آورده اند. سرفیس ها به علت یکپارچگی بیشتر سخت افزار و نرم افزار و همچنین امکاناتی را که مایکروسافت به طور اختصاصی برای آن در نظر گرفته است، مانند لوازم جانبی که به خوبی با سیستم عامل سازگاری دارد؛ یک انتخاب مناسب محسوب میشود. اما به غیر از مایکروسافت نام های بزرگ دیگری نیز در این بازار وجود دارند که سال های زیادی است به واسطه لپ تایشان مورد تقدیر واقع شده اند؛ یکی از بهترین برندها در زمینه فروش تبلت های ویندوزی، سامسونگ است. از زمان های دور تاکنون محصولات Samsung مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

با توجه به اینکه تبلت های ویندوزی سامسونگ، در قیمت های مختلف و توان سخت افزاری متفاوت تولید میشود، شاید انتخاب از میان مدل های بسیاری که مشاهده می کنیم کمی دشوار باشد. بنابراین ما در این قسمت از سایت پیشنهاد کالا تصمیم گرفته ایم تا با توجه به ارزش و توان تبلت نسبت به قیمت آن، شما را با جدیدترین تبلت های ویندوزی سامسونگ آشنا کنیم.

انتخاب اندازه بهترین تبلت ویندوزی Samsung

اندازه یک تبلت از 6 تا 18 اینچ می تواند متغیر باشد. اما بهترین تبلت ویندوزی بین 11 تا 17 اینچ سایز دارد. اگر قرار است تبلت جایگزین لپ تاپ شود و بتوانید تمام کارهایتان را از طریق آن مدیریت کنید؛ پس باید به فکر انواع تبلت های سایز بزرگ باشید. تبلت های سامسونگ به این صورت هستند که شما می توانید آنها را بر اساس میزان سایز صفحه نمایش نیز سفارش دهید.


معرفی بهترین تبلت های ویندوزی سامسونگ

 

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
این روزها انواعی از بهترین تبلت ویندوزی با قلم، صفحه کلید با قابلیت اتصال به صفحه کلید تولید میشوند. بسیاری از تبلت های ویندوزی مایکروسافت با صفحه کلید متصل ساخته شده اند تا بتوانند کمبود یک لپ تاپ و قابلیت تایپ آن را جبران کنند. جالب است بدانید که رویکرد اکثر کاربران خرید لپ تاپ های تبلتی است. یعنی لپ تاپ هایی که صفحه نمایش آنها قابلیت لمس همزمان را دارند. این مدل از لپ تاپ ها گران تر از انواع لپ تاپ های ساده می باشند.

حافظه و ذخیره سازی تبلت ویندوزی چقدر است؟

این روزها که تبلت و گوشی های هوشمند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، حافظه آنها حرف اول را می زند. خیلی از افراد با وجود ظرفیت بالای حافظه انواع گوشی و تبلت با حافظه های قابل حمل مانند هارد وداع کرده اند. بنابراین بهترین تبلت ویندوزی باید ظرفیت کافی برای ذخیره سازی داشته باشد. مهم ترین فاکتوری که تبلت های ویندوزی را متمایز می کند، قابلیت ذخیره سازی داده روی حافظه ابری مایکروسافت است. زمانی است که مایکروسافت سرویس ذخیره ابری خود را تحت عنوان OneDrive معرفی کرده است.

خرید بهترین تبلت ویندوزی سامسونگ، برای آن دسته از کاربرانی که به فضای همیشگی ویندوز و تجربه شیرین کاربری عادت کرده اند، منطقی تر از سایر تبلت ها است. اکثر تبلت های ویندوزی برند سامسونگ قیمت بالاتری نسبت به مدل های اندرویدی دارند. در خرید تبلت ویندوزی سامسونگ، همواره سه نکته مهم مانند اندازه صفحه نمایش، میزان حافظه دستگاه و درگاه های ورودی مهم تر از فاکتورهای دیگر می باشد.

قیمت و خرید تبلت ویندوزی سامسونگ

با گسترش روز افزون دستگاه های دیجیتال در بین افراد مختلف، طراحی و ساخت انواع تبلت با کاربری ها و برندهای مختلف نیز به صورت چشمگیری افزایش یافته است. به این ترتیب با توجه به نیازهای گسترده هر یک از اقشار جامعه و نوع کاربری مورد نیاز آنها تولید انواع تبلت با طیف گسترده ای روبه رو شده است. یکی از انواع تبلت هایی که بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است، تبلت های ویندوزی است. بر اساس برندهای مختلف تبلت های ویندوزی، Samsung از بقیه آنها پیشی گرفته است. شما می توانید برای خرید تبلت ویندوزی سامسونگ با قیمت ارزان به فروشگاه اینترنتی پیشنهادکالا مراجعه کنید.

اگر قصد خرید تبلت ویندوزی سامسونگ را دارید، فروشگاه آنلاین پیشنهادکالا به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش تبلت های ویندوزی توانسته است با معرفی انواع تبلت های سامسونگ با سیستم عامل ویندوز، و ارائه لیست قیمت تبلت ویندوزی امکان مقایسه قیمت تبلت سامسونگ با سیستم عامل ویندوز و در نتیجه خرید بهترین تبلت ویندوزی سامسونگ را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و به این ترتیب شما می توانید برای خرید تبلت ویندوزی سامسونگ ارزان به فروشگاه اینترنتی پیشنهادکالا ویونا مراجعه کنید.


معرفی بهترین تبلت های ویندوزی سامسونگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا