خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.
وضعیت
موضوع بسته شده است.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام خدا

نام اثر: طعمه‌ی شیطان
نویسنده: جان بوره
مترجم: ~حنانه حافظی~
ژانر: ادبیات غیرداستانی

خلاصه:

شیطان، شکارچی‌ای بی‌رحم و خودخواه! عاشق تله گذاری و در دام انداختن انسان‌ها. او بسیار زیرک و زبل است؛ به دنبال علایق شکارهایش می‌گردد و در آخر آنها را برای به دام انداختن طومعه می‌کند! بی‌توجه به عیسی و روح‌القدس در جای به جای قلب‌ها لانه می‌سازد، می‌کوشد برای ذره‌ای موفقیعت!
^عمیق ترین ارزش برای من^
همسرم، لیزا، که در کنار پروردگار، عزیزترین دوست من است. تو واقعاً یک زن مقدس و پرهیزکار هستی. من برای همیشه شکرگذار خداوند خواهم بود که به عنوان زن و مرد به ما ملحق شده است. متشکرم که با از خودگذشتگی در ویرایش این کتاب کمک کرده‌ای.
چهار پسر من، ادیسون، آستین، الکساندر و آردن، که به پدرشان کمک کردند تا این پروژه به پایان برسد؛ شما پسران برای قلب من شادی‌آور هستید.
با تشکر ویژه از جان میسون، که به این کتاب ایمان آورد و به من برای انتشار آن انگیزه داد. و دبورا پولالیون، به دلیل استعدادهایش و پشتیبانی در ویرایش. و به کل کارمندان خانه کاریزما که در این پروژه به من کمک کردند. مهمترین، سپاس صمیمانه من از پدرمان که در بهشت است. به خاطر هدایای وصف ناپذیرش، تشکر از پروردگار ما عیسی به خاطر لطف، حقیقت و عشق او و از روح القدس برای راهنمایی های صادقانه او در طول این پروژه.


طعمه‌ی شیطان | ~حنانه حافظی~ کاربر انجمن رمان ۹۸

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
  • جذاب
  • عالی
Reactions: زهرا.م، M O B I N A، bitter sea و 11 نفر دیگر

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
پیش‌گفتار

پیش گفتار کتابی که در دست دارید احتمالاً مهمترین رویارویی با حقیقتی است که در طول زندگی خود با آن روبرو خواهید شد. این را می توانم با اطمینان بگویم، نه به این دلیل که آن را نوشتم، بلکه به دلیل موضوع آن است. مسئله - هسته اصلی طعمه شیطان - اغلب سخت ترین مانعی است که فرد باید با آن روبرو شود و از آن عبور کند.
شاگردان عیسی شاهد بسیاری از معجزات بزرگ و برجسته او بودند. آنها با تعجب تماشا کردند که چشمان کور بینا شده ‌است و مردگان زنده می‌شوند. آنها شنیدند که عیسی دستور طوفانی تهدید کننده برای زندگی آنها داد. آنها دیدند هزاران نفر از معجزه دارای تغذیه‌ی نان و ماهی شدند. لیست معجزات و شگفتی های عیسی بسیار پایان ناپذیر بود، به گفته کتاب مقدس، دنیای کتاب نمی تواند آن را در خود به گنجاند. قبلاً هرگز بشر شاهد دست معجزه آسای خدا در چنین مواردی نبوده‌است. شاگردان بسیار حیرت زده بودند! آیا این معجزات نبوده که آنها را تا مرز تردید، سوق داده است؟ نه، این به چالش کشیدن است! بعداً به پایان خدمت زمینیِ عیسی می‌رسد. عیسی به شاگردانش گفته بود "اگر برادرانتان علیه شما گنـ*ـاه کنند. هفت بار در روز و هفت بار در شب به دنبال شما بازمی گردند و می گویند« توبه می کنم» شما باید آن‌ها را ببخشید! عیسی گفت، "غیرممکن است که هیچ جرمی رخ ندهد" (لوقا 17 1). این موضوع دلیلی برای ناراحتی نیست، اما پاسخ شما چه خواهد بود؟ این یک واقعیت تأسف آور است که، نه برخی، بلکه بسیاری از آنها آزرده خاطر و اسیر شده اند. ده سال از معرفی این کتاب می گذرد. در این دوره زمانی ما نامه های بی شماری و شهادت های بی شماری از زندگی افردی، خانواده ها و وزارتخانه هایی دریافت کرده ایم که توسط حقایق موجود در کلام خدا بهبود یافته اند. بسیاری از ازدواج ها نجات یافته اند. اخیراً پس از سخنرانی در نبراسکا، زن و شوهر پس از اتمام سخنرانی به من نزدیک شدند. همسر اعتراف کرد، "من ده سال پیش از این کلیسا طرد شدم؛ رهبران این کلیسا نسبت به من تلخ و مشکوک شدند و من مدام از خود دفاع می کردم و حتی موقعیت ازدواج من خراب شد و من بسیار از این موضوع ناراحت و آزرده بودم. شوهرم برای طلاقم اقدام کرده بود و من از شک‌های نسبت به خود نجات نیافته بودم! هیچ ارتباطی هم با کلیسا نداشتم. شخصی نسخه ای از کتاب طعمه شیطان را در دستانم قرار داد و من آن را خواندم و در مدت بسیار کوتاهی توانستم با کمک کتاب کامل شوم!" شهادتی که بیشتر از همه قلبم را لمس کرد هنگام خدمت من اتفاق افتاد، در ناپل، فلوریدا. درست قبل از صحبت من، مردی میانسال و تنومندی قبلاً آنجا ایستاد بود، در حالی که او داستان غم انگیز خود را برزبان می‌آورد، جمعیت روبه‌رویش غصه می‌خوردند. او می‌گفت "من تمام طول زندگی خود را احساس کرده‌ام که دیواری بین من و خدا وجود داشته است. من در جلساتی که دیگران بودند شرکت می کردم، حضور خدا را حس کردم، در حالی که من جدا و بی حس از جمع گرم آن‌ها بودم، تماشا می کردم. حتی وقتی نماز می خواندم هیچ آزادی و حضوری را در کنارم حس نمی‌کردم. چندین هفته پیش از یک کتابخانه کتابی خریداری کردم. من کتاب طعمه شیطان را خوندم" وی ادامه داد "من خود را بخشیدم، اکنون من و خود با هم آشتی هستیم "بعد قسمت هیجان انگیزسخنگرانی‌اش سر رسید. "اکنون دیواری که مرا از خدا جدا کرده بود، از بین رفته است"در این مرحله، او کاملا مکانی که در آن قرار داشت را فراموش کرد و شروع به اشک ریختن کرد. او برای به دست آوردن اینها تلاش کرده بود، سرانجام آخرین صحبتش را هم برلب آورد "حالا من مثل یک کودک در محضر خدا گریه می کنم "من قدرت و واقعیت آن اسارت را می دانم. من او را درک میکنم. من هم به گروگان آن عذاب‌ها گرفتار شده بودم! این کتاب تنها یک نظریه نیست؛ بلکه این کلام خداست. چشم خوانندگان این کتاب را با حقایقی که من دارم پر می‌کند.

_جان بوره


طعمه‌ی شیطان | ~حنانه حافظی~ کاربر انجمن رمان ۹۸

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
  • جذاب
  • عالی
Reactions: زهرا.م، M O B I N A، bitter sea و 9 نفر دیگر

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
مقدمه:
هر کسی که قصد دارد حیوانات را به دام بی‌اندازد، می داند که یک تله برای رسیدن به موفقیت احتیاج دارد. باید تله را پنهان کند، به این امید که حیوانی روی آن گیر بیفتد و باید طعمه آن شود تا حیوان را به آرواره های مرگبار دام بی اندازد. شیطان، دشمن روح ما، در حالی که فریبنده ترین و کشنده ترین دام های خود را می اندازد، از هر دو این استراتژی ها استفاده می کند. آنها هر دو پنهان و طعمه دار هستند. شیطان، همراه با هم گروهانش، آنقدرها که عقیده دارند، صریح نیست. او ظریف است و از فریب لـ*ـذت می برد. او زیرک است! یکی از فریبنده ترین و موذیانه ترین نوع طعمه های وی چیزی است که هر مسیحی با آن روبرو شده است. جرم، در حقیقت، اگر در دام بماند کشنده نیست؛ اما اگر آن را برداریم و مصرف کنیم و از آن در قلب خود تغذیه کنیم، پس از مدت کوتاهی آزرده خواهیم شد. افراد آزرده میوه های فراوانی مانند صدمه، خشم، حسادت، کینه، تلخی، نفرت و حسادت تولید می کنند. برخی از پیامدهای برداشتن جرم، توهین، حمله، زخمی شدن، تقسیم، جدایی و... است! این کتاب این دام مرگبار را برملا می کند و نحوه فرار از چنگال آن را نشان می دهد. از شیطان و طعمه‌هایش دور بمانید؛ رهایی از جرم برای هر مسیحی ضروری است. زیرا عیسی گفت که زندگی پاک در این دنیا سخت و غیرممکن است و اگر آزرده شود، فرصت زیادی برایش وجود ندارد. (لوقا 17 1). در کلیساهای سراسر آمریکا و سایر ملل که من این کتاب را معرفی کرده ام بیش از 50 درصد مردم به کتاب من پاسخ داده اند. اگرچه این یک پاسخ بالا است، اما هنوز همه نیستند. غرور، برخی افراد را در خود نگه می دارد! هنگامی که انسان‌های آزرده از این دام رها می شوند، پاسخ دعاها را دریافت می کنند. آنها معمولاً می‌گویند که سالها به دنبال آنچه که در این کتاب وجود دارد گشته‌اند! بعد از مطالعه‌ی کتاب، در یک لحظه، آنها آزاد شده‌اند. با این حال، قبل از بازگشت مسیح، بر خلاف آنها، مومنان واقعی متحد خواهند شد. هر اتفاقی که در گذشته رخ داده است برایم مهم نیست؛ من معتقدم که امروز تعداد بی شماری زن و مرد می خواهند از این دام جرم آزاد شوند. این یکی از پیوندهای اصلی در دیدن خواهد بود، دیدن عشق به خدا احیاگر این ملت است. کافران با عشق ما به یک نفر، عیسی را مشاهده خواهند کرد. فردی که قبلاً نسبت به او کور شده بودند. من اعتقاد ندارم که فقط یک کتاب بنویسم؛ خدا این دستور را به من داده است. من قلبم را در هنگام نوشتن این کتاب مملو از میوه های لذیذ کرده‌ام! خدا با قلب من صحبت کرده است، او گفت" که این فقط آغاز کار است." با خواندن این کتاب و اطاعت از درخواست‌های معتددی که از طرف روح دریافت می‌کنند، بسیاری آزاد می شوند، شفا می یابند و ترمیم می شوند. من هنگام خواندن کلماتِ در این صفحات معتقدم که معلم و مشاور آنها قطعا این کتاب است. همانطور که او انجام می دهد، این کلمه آشکار آزادی بزرگی را برای زندگی و خدمت شما به ارمغان می آورد.


طعمه‌ی شیطان | ~حنانه حافظی~ کاربر انجمن رمان ۹۸

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
  • عالی
  • جذاب
Reactions: زهرا.م، M O B I N A، bitter sea و 6 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا