خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
کلبه هایی جهانی که قبل از مرگ باید در آن ها اقامت کنید

کلبه سافاری آفریقایی

خودتان را در یکی از آن سافاری های هیجان انگیز آفریقایی تصور کنید و در یکی از کلبه های سافاری آفریقایی آن هم از نوع لوکسش در وسط طبیعت هستید و حیوانات وحشی هم شما را احاطه کرده اند. در حالی که در کلبه تان هستید و روی مبل نشسته اید ناگهان یک زرافه گردن دراز یا فیلی بزرگ از پنجره در حال نگاه کردن به شما هستند. شاید فکر کنید که این ها رویا هستند اما این طور نیست چون واقعا وجود دارند. سافاری در آفریقا از آن دست تجربه هایی است که در زندگی هر کسی ممکن است فقط یک بار اتفاق بیفتد و بیشتر افراد هم سعی می کنند تا در طول سفر کمترین هزینه ی ممکن را بکنند. البته مطمئا هر کسی توانایی مالی اقامت در چنین کلبه هایی را ندارد اما دوست داریم تا از آن ها اطلاعاتی را به شما بدهیم شاید که وسوسه شوید و برای یکبار در زندگی تان یکی از آن ها را امتحان کنید. با الی گشت همراه باشید:

اقامتگاه سینگیتا گرومتی در تانزانیا (Singita Grumeti Reserves)

این کلبه سافاری آفریقایی تا حالا جوایز بین المللی زیادی را به خاطر فعالیت های طبیعت دوستانه اش برده است، مسئولان این کلبه تلاش های زیادی کرده اند تا بتوانند جوامع را گرد هم بیاورند و توریسم و طبیعت را با هم آشتی دهند. سینگیتا در زبان آفریقایی به معنای «محل معجزه ها» است و واقعا هم کارکنان و هم مهمانانی که در اینجا اقامت می کنند حداکثر تلاششان را برای نگهداری و حفاظت از حیات وحش و محیط زیست انجام می دهند.

چرا این کلبه منحصر بفرد است: به خاطر داشتن بهترین برنامه های حفاظتی طبیعت در کشور تانزانیا.

اقامتگاه لاینز سند ایووری در سابی سند در آفریقای جنوبی (Lion Sands Ivory)

این کلبه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ هکتار قرار دارد و یک بهشت واقعی برای دوستداران حیات وحش است. از آن جایی که این کلبه در ارتفاع ساخته شده است کاملا می توان ۵ حیوان بزرگ و مشهور آفریقا و گونه های دیگر حیوانات را دید. در این کلبه حتی می توانید خانه درختی خودتان را داشته باشید! تا حالا رویای خوابیدن در زیر ستاره های درخشان را داشته اید؟ این رویا به حقیقت پیوسته است!

چرا این کلبه منحصر بفرد است: کلبه های درختی ای که در این منطقه وجود دارد بدون سقف هستند و در نتیجه می توان چشم انداز فوق العاده ای از آسمان شب داشت. واقعا قابل وصف نیست.

اقامتگاه پارک ملی سینگیتا کروگر در آفریقای جنوبی (Singita Kruger National Park)

۲ کلبه ای که در این پارک ملی ساخته شده اند از کلبه های دیگری که معرفی شد مدرن تر هستند و بیشتر حالت اقامتی دارند تا کلبه سافاری آفریقایی. در این پارک می توانید از بین ۲ کلبه ی موجود یکی را انتخاب کنید، یا کلبه ی Sweni که در نزدیکی رود Sweni است یا کلبه ی دوم که معروف تر است و Lebombo نام دارد. اتاق هایی که در این کلبه ها وجود دارند به لانه پرنده های مدرن مشهور شده اند.

چرا این کلبه منحصر بفرد است: می توانید در این کلبه بمانید و چشم انداز بی نظیری از زمین های سافاری هم داشته باشید.

اقامتگاه هوانیب اسکلتون کست کمپ در نامیبیا (Hoanib Skeleton Coast Camp)

اگر دوست دارید که حیات وحشی ا تجربه کنید که به معنای واقعی کلمه گسترده، دور افتاده و بکر باشد هانیب اسکلتون کست کمپ جای است که باید در آن باشید. این کلبه در یک دره ی وسیع و در نزدیکی پارک ملی اسکلتون کست واقع شده است جایی که فقط تا کیلومترها واحه ای می بینید و بس. این کلبه ی کمپ مانند از ۷ چادر بزرگ تشکیل شده است، چادرهایی البته با امکانات کامل و بسیار لوکس که هر کدام از آن ها فضای جداگانه ای به محیط بیرون دارند.

چرا این کلبه منحصر بفرد است: اینجا تنها مکان برای دیدن شیرهای صحرایی، فیل ها و زرافه ها با این تعداد است.

اقامتگاه رویال مالوانه در آفریقای جنوبی (Royal Malewane)

اگر لوکس بودن کلبه ای که قرار است در آن اقامت کنید در درجه ی اول است باید رویال مالوانه را انتخاب کنید، جایی که در آن می توانید به سبک پادشاهان آفریقایی در دل جنگل زندگی کنید! این کلبه سافاری آفریقایی، ۶ سوییت لوکس ، ۲ سوییت رویال و یک خانه ی آفریقایی دارد و در محیط بیرونی آن هم یک استخر بزرگ رو به حیات وحش وجود دارد. تصور کنید در حالی که در حال شنا کردن در این استخر هستید ناگهان سر و کله ی یک فیل پیدا می شود و در کنار استخر می ایستد! علاوه بر ای به دلیل اینکه این کلبه راهنماهای حیات وحش بسیار با تجربه و خوبی دارد، می تواند یکی از بهترین تجربه های آفریقا گردی هم باشد. این اقامتگاه در منطقه ی پارک ملی کروگر قرار دارد و فراوانی پرنده ها و دیگر حیواناتی که در آن جا زیست می کنند حیرت زده تان خواهد کرد.

چرا این کلبه منحصر بفرد است: یکی از لوکس ترین کلبه های آفریقایی با یکی از بهترین تجربه های حیات وحش است.

اقامتگاه سینگیتا سابی سند در آفریقای جنوبی (Singita Sabi Sand)

سینگیتا سابی سند ۳ کلبه ی کاملا متفاوت از هم اما به زیبایی یکسان دارد که در دیدنی ترین منطقه ی آفریقای جنوبی واقع شده است. این اقامتگاه در بخش پایینی رودخانه ی سند واقع شده است و یکی از این ۳ کلبه، کلبه ی ابونی نام دارد که کلبه ای لوکس است و کاملا حال و هوای سافاری را دارد. دومین کلبه، کلبه ی بولدرز نام دارد که سعی شده است تا در دکور و وسایل آن از المان های طبیعی اطراف استفاده شود و سومین و آخرین کلبه هم به نام کستلتون، نمادی از یک خانه ی مزرعه ای آفریقایی است. هر کدام از این کلبه ها را که انتخاب کنید، می توانید از حیات وحش بکر و همه ی ویژگی های کلبه سافاری آفریقایی نهایت استفاده را ببرید. سابی سند به خاطر فراوانی حیوانات حیات وحش به خصوص لئوپاردهایش مشهور است.

منبع: الی گشت


کلبه هایی جهانی که قبل از مرگ باید در آن ها اقامت کنید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا