خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
رستوران های خوشمزه هتل آتلانتیس در دبی

پارک آبی آتلانتیس ( AQUAVENTURE ) در محوطه خارجی هتل آتلانتیس شهر دبی قرار دارد

این هتل در جزیره نخل شکل جمیرا ( Palm Jumeirah ) ساخته شده و از برترین و مجلل ترین هتل های این شهر می باشد. پارک آبی این هتل به اندازه ای مدرن و عالی است که دلیل اقامت بسیاری از گردشگران در این هتل، وجود این پارک است. مساحت کلی این پارک آبی ۱۴۱ هکتار بوده و به بخش های مختلفی تقسیم بندی شده است. یکی از بخش های جذاب این مجموعه رستوران های آن است. پارک آبی آتلانتیس با ۱۶ رستوران و کیوسک مواد غذایی و خوراکی های سبک، از میهمانان خود پذیرایی می کند.

رستوران هایی با غذا های عربی، غذاهای کشور کره، تایلند، فست فود و …از جمله رستوران های این پارک هستند رستوران های پارک آبی را می توان به صورت زیر تقسیم بندی نمود:

فست فود
از رستوران های گوناگون قسمت فود کورت پارک آبی آتلانتیس، می توانید انواع همبرگر های خوشمزه، پیتزا و انواع سوخاری ها را تهیه کنید.

شارک بایتز
یکی از برترین رستوران های پارک آبی آتلانتیس است که انواع غذاهای دریایی و فست فود را به میهمانان عرضه می کند.

اسپلشر
اگر به دنبال یک غذای سبک و چند گاز خوشمزه برای رفع گرسنگی هستید، اسپلشر به دردتان می خورد. این رستوران، همبرگر، هات داگ و ساندویچ های کوچکی را سرو می کند.

اسنپر
زمانی که نیاز دارید از شلوغی و سر و صدا دور شوید و به گوشه ای پناه ببرید اسنپر بهترین مکان برای شماست. یک فنجان قهوه، چای، اسپرسو و… را از این کافی شاپ می توانید تهیه کنید.

لاگونز
در گرمای سوزان کشور امارات و آن همه فعالیتی که در پارک آبی انجام داده اید دور از ذهن نیست که هـ*ـوس یک جرعه نوشیدنی خنک و یا بستنی کرده باشید، در این صورت می توانید سری به بستنی فروشی لاگونز بزنید.

ویوز
رستوران ویوز از برترین رستوران های پاک آبی آتلانتیس است که انواع کباب و هات داگ به همراه نوشیدنی در آن سرو می شود.

کیوسک
البته کیوسک رستوران نیست اما می تواند به اندازه یک رستوران تمام عیار شما را با ذرت های مکزیکی خوشمزه، نارگیل و آناناس های تازه اش سیر کند.

رستوران ایتالیایی
اگر طرفدار غذاهایی ایتالیایی هستید در رستوران جورجیو پارک آبی می توانید بهترین خوراک های ایتالیایی و پیتزاهایی ناب آن را نوش جان کنید. در پخت غذاهای این رستوران قطعا از سلیقه یک آشپز ماهر ایتالیایی استفاده شده است.

رستوران وود فایرد
این رستوران نامش را مدیون نان های داغ و تنور پزش می باشد. نان های استفاده شده در پیتزا و همه غذاهای دیگر در همین مکان پخته و آماده شده است. در این رستوران انواع فست فود نیز سرو می شود.

نهارخوری فرسکو
در محوطه خارجی هتل آتلانتیس در باغی به نام رواندا که با درختان سرسبز زیتون آراسته شده است می توانید لمی روی صندلی های راحت بدهید، استراحت کنید و از نسیم دبی لـ*ـذت ببرید. در این نهار خوری بنابر فصل های سال غذاهای متفاوتی طبخ و سرو می شود.

منبع: الی گشت


رستوران های خوشمزه هتل آتلانتیس در دبی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا