خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
جزیره ی گوا در هند را با سواحل زیبایش بشناسید

شما نیز می توانید با الی گشت سفری ارزان با پرواز های مستقیم داشته باشید

گوا به لطف داشتن سواحل فوق العاده و آب و هوایی گرم در تمام طول سال ، اغلب آخرین توقف در تور هند است که با توجه به قیمت بلیط و هتل های گوا از خدمات بسیار خوبی برخوردار هستند. این جزیره محلی ایده آل برای تمدد اعصاب ، شنا و لـ*ـذت بردن از خورشید و همچنین مهمان نوازی گرم هندی ها است . اگر به لیست بهترین جاذبه های گوا نگاه کنید خواهید دید که سواحل بر آن سلطه دارند . بنابراین در اینجا نگاهی به بعضی از بهترین های آن می اندازیم .

گوا ;ساحل ، ساحل و باز هم ساحل

چیزی تحت عنوان ساحل بد در گوا وجود ندارد . آنها همگی دارای سواحلی با شن های سفید ، دریای آبی و شفاف و آفتاب گرم و یکسان هند هستند . ساحل Agonda به طور ویژه ای به خاطر آرامشش محبوب است و برخلاف بعضی از اماکن دیگر بعید است که توسط دست فروشان ساحلی مزاحمتی برایتان ایجاد شود . اگرچه ، اگر می خواهید چند سوغاتی کوچک با خود به منزل ببرید چند فروشگاه کوچک در این منطقه وجود دارد . آب دریا نیز در این ساحل خیلی خشن نیست که به معنی یک ساحل عالی برای خانواده هایی ست که با کودکان خود سفر می کنند .

می توانید به قیمت خیلی ناچیزی یکی تـ*ـخت را برای تمام روز در ساحل Mandrem اجاره کنید . همچنین تعداد زیادی دکه های نوشیدنی و خوراکی در ساحل وجود دارد که شما مجبور نباشید مسافت زیادی را برای خرید طی کنید .

ساحل Cola بسیار خلوت است و شما اغلب می توانید همه آن را برای خود داشته باشید . در یک چادر با تـ*ـخت ، صندلی ، دستشویی و .. اقامت کنید و از منظره ساحل ، دریای بدون موج و یک دریاچه کوچک لـ*ـذت ببرید .مکانی منحصر به فرد و به مانند بهشتی دست نخورده که ارزش سفر از میان Canacona را دارد .

ساحل Palolem یک محل دنج دیگر برای فرار کردن از جمعیت گردشگرانی است که به سمت یک یا دو ساحل گوا هجوم می آورند . Palolem ساحلی تمیز و مهمان نواز است که در کلبه های کوچکش می توانید خستگی خود را در کنید . دوربینتان را برای یک غروب بینظیر آماده کنید.

هنر و معماری قدیمی گوا

اگر می خواهید یکی دو روزی را به دور از ساحل و برای کشف هنر ، معماری و تاریخ این اقامتگاه ساحلی بگذرانید، Panaji محلی است که باید در گوا به آنجا بروید . The Basilica of Bom Jesus یک ساختمان زیبا و مذهبی ساخته شده در اواخر دوره رنسانس است ، یکی از بناهای ثبت شده در آثار جهانی یونسکو و مکانی بسیار معروف در میان کلیسهای کاتولیک سراسر دنیا . مقبره St.Francis Xavier ، که در آنجا واقع شده است .
درکنار کلیسای Basilica of Bom Jesus ، گوای قدیم خانه ی تعداد انگشت شماری از کلیساهای باقی مانده از زمان سلطه پرتغالیها در قرن ۱۶ میلادی بوده است . این کلیساها در ۱۰ کیلومتری Panaji در شمال گوا قرار گرفته اند و جاذبه هایی دوست داشتنی و تاریخی برای گشت و گذاری چند ساعته در بیرون از شهر مناسب هستند .

در خود Panaji می تواند از معبد Shantadurga ، The Reis Magos Fort و رنگهای فوق العاده ساختمان های Fontainhas با حس باغ های آرام شهری دیدن کنید . گوا در اصل بهشتی برای تعطیلات ساحلی محسوب می شود اما در کنار آن تاریخ بسیار جذابش نیز خود نمایی می کند.

منبع: الی گشت


جزیره ی گوا در هند را با سواحل زیبایش بشناسید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا