خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی+بخش کپی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,283
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع

● متولد فروردین (بره):
امروز یکی از دوستان نزدیکتان و یا شاید هم شخصی که دوستش دارید در شرایط روحی بدی قرار دارد. شاید بخواهید سعی کنید حال و هوای او را تغییر دهید. او را به تماشای یک فیلم کمدی، یک نمایش هنری و یا یک مهمانی دعوت کنید و اگر در ابتدا دعوتتان را رد کرد تسلیم نشوید و به انجام این کار اصرار کنید. این کار باعث خواهد شد که دوستتان از این حالت کسالت و بی حوصلگی بیرون بیاید و این موضوع علاوه بر او باعث خوشحالی خودتان هم خواهد شد. امروز کارهای زیادی در انتظارتان هستند که به نیروی بدنی فراوان نیاز دارند. مواظب باشید بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید، در غیر این صورت تا چندین روز بدن درد خواهید داشت. به شما بر خورده چون شما توقع رفتاری که با شما شده را نداشتید، حق دارید اما این دلیل نمی شود که خام و بچگانه عمل کنید از او به لطف و مهربانی یاد کنید و بکوشید راه آشتی و صلح را پیشه کنید، مبادا پشت سر او با دیگران حرف بزنید ادامه این دشمنی موجب فرسایش روحتان می شود، اما دوستی دلتان را گرم نگه می دارد. منتظر یک تلفن باشید !
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز سر و کله یک نفر پیدا خواهد شد که پیشنهادی برای شما دارد که می تواند زندگیتان را به طور کلی تغییر دهد و رد کردن چنین پیشنهادی به نظرتان کاملا غیر منطقی است. با این حال به نفعتان است که قبل از هر کاری همه جوانب را در نظر گرفته و اطلاعات لازم را در مورد این پیشنهاد کسب کنید چون تصمیمی که در مورد آن می گیرید، خوب یا بد، آثار جدی و پایداری روی زندگی شما خواهد گذاشت. شاید تحقیق در این مورد کمی وقتتان را بگیرد، اما به نفعتان خواهد بود. اگر قصد رفتن به مسافرت را دارید بهتر است برنامه تان را حداقل تا فردا به تعویق انداخته و یا خودتان را برای مشکلات ریز و درشت زیادی آماده کنید. در مورد یک پیشنهاد، کوچکترین احتمالات را در نظر بگیرید؛ یک اشتباه به اصطلاح کوچک باعث دردسرتان می شود. اطراف خود را وارسی کنید و به دنبال نمونه های مشابه بگردید. در مورد مساله ای هرچه به روز موعود نزدیک تر می شوید میل و هیجان شما بیشتر می شود. شما انسان خوش ذاتی هستید و آرامش در کنار شما معنی پیدا می کند. از فردی که روح شما را آزار می دهد دوری کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
یک جدایی موقت و دوری از شخصی که دوست دارید،باعث ناراحتی شدید شما خواهد شد و وحشتناک ترین سناریوهای ممکن به ذهنتان خواهند آمد و حتی به این فکر خواهید افتاد که شاید طرف مقابلتان شما را دیگر دوست نداشته باشد و به شخص دیگری علاقمند شده باشد. این کار را با خودتان نکنید! طرف مقابلتان نیز به احتمال زیاد دلتنگ شما است اما به دلایل حرفه ای و یا شاید هم خانوادگی، مجبور است کمی از شما دور باشد. شما برای وسایل و داشته هایتان ارزش و اهمیت زیادی قائل هستید و به راحتی از آنها دل نمی کنید، اما امروز تصمیم بگیرید هر آنچه به دردتان نمی خورد را دور بیندازید و دور و برتان را کمی خلوت کنید. موقعیتی بسیار مناسب دست می دهد که شخصی فضول و خبرچین را از اطرافتان دور کنید، در رفتار خود با او تجدید نظر کنید و نسبت به صحبت‌ها و نظراتش سختگیرتر باشید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید، ممکن است فرصت جبران نداشته باشید. حالا وقت آن است که مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و راز درونتان را با کسی که بسیار دوستش می دارید در میان بگذارید.


فال روزانه 22 اردیبهشت 1400

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی+بخش کپی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,283
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز مسائل مادی مثل فاجعه به نظر می رسند. شاید با برخی موانع موقتی مواجه شده باشید، اما شما نگرشی بسیار منفی به اوضاع دارید و به جای این که کل تصویر را در نظر داشته باشید روی مشکلات و کمبودها متمرکز شده اید. کافی است بنشینید و با خودتان کمی حساب و کتاب کنید تا ببینید اوضاع خیلی بهتر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می رسید. هر هزینه ای که سر راهتان سبز شود شما قادر خواهید بود آن را مدیریت کنید. شاید یک نفر امروز توجه شما را به خود جلب کند، در مورد احساساتی که نسبت به او دارید زیاد مطمئن نباشید و با عجله تصمیم گیری نکنید چون این احساس کاملا زودگذر است. از انسانی با عقل و درایت شما که همیشه سعی می کند بر احساس خود پیروز شود و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک بگیرد رفتار ضعیف و از روی ترس بعید است، هوش و استعداد خود را دست کم نگیرید و دنبال کارهای بیهوده نروید، به خواسته‌تان می رسید و نیتتان عملی می شود اما فعلاً نیاز به صبر و حوصله دارید، عاقلانه‌ترین کار این است که فعلاً سکوت کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
یکی از اعضای خانواده و یا همسایه هایتان ممکن است مجبور شود به شهر و یا کشور دیگری مهاجرت کند. این موضوع می تواند از لحاظ احساسی برای شما ناراحت کننده باشد و نتوانید به راحتی با او خداحافظی کنید. دل کندن از آنهایی که دوستشان داریم همیشه کار دشواری است، اما این موضوع می تواند درس ارزشمندی برای شما باشد و یاد بگیرید که گاهی از عزیزترین ها هم باید جدا شد. خوشبختانه این بار این جدایی به خاطر اتفاقات خوبی است که قرار است در زندگی شخصی که برایتان عزیز است بیفتند. در محل کارتان مواظب باشید باعث ناراحتی و عصبانیت مقامات بالاتر از خود نشوید، این کار برایتان گران تمام خواهد شد. آنچه که نیاز دارید برایتان مهیا می شود. نذری که کرده‌اید ادا کنید. غم و غصه را فراموش کنید، حالتان را از این که هست بدتر می کند که بهتر نمی کند. برای حفظ سلامتی‌تان وقت دکتر را به تعویق نیندازید، هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست. کسی پشت سرتان حرفی زده که به گوش شما می رسد، به روی خودتان نیاورید از این گوش بشنوید و از آن یکی به در کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز انگار هر چقدر بیشتر برای به دست آوردن اطلاعاتی که لازم دارید تلاش می کنید نتیجه کمتری می گیرید و این موضوع باعث سردرگمی شما شده است. آیا مشغول انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید؟ اطلاعات مورد نیازتان خیلی مبهم و دور از دسترس به نظر می رسند؟ فعلا بهتر است که روی چیز دیگری کار کنید و چند روز دیگر سراغ این پروژه بیایید؛ در غیر این صورت ممکن است اطلاعات اشتباهی به دست آورده و بر اساس آنها همه زحمات خود را به خطر بیندازید. در برخورد با عزیزانتان دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید. شاید شما از حرفی که می زنید منظوری نداشته باشید، اما آنها حتما ناراحت خواهند شد. تصمیمی گرفته‌اید که عملی کردنش در ظاهر کار آسانی نیست، دست به کار شوید تا ببینید چقدر به سادگی همه چیز درست می شود. به جشنی با شکوه دعوت خواهید شد. با افراد ساده و بی غل و غش ارتباط برقرار کنید. همه نیاز به یک نفر برای شنیدن حرف‌های خود دارند این یک نفر را درست انتخاب کنید. بهتر است حواستان به سلامتی جسمی‌تان باشد.


فال روزانه 22 اردیبهشت 1400

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی+بخش کپی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,283
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
● متولدین مهر (ترازو):
آیا قصد این را داشته اید که امروز به خرید بروید؟ اگر چنین برنامه ای داشته اید به شما توصیه می کنیم که حداقل تا فردا آن را به تعویق بیندازید. اگر امروز به خرید بروید در مقابله با وسوسه های درونیتان با شکست مواجه خواهید شد و چیزهایی را می خرید که نه تنها از خریدن آنها پشیمان می شوید، بلکه شاید حتی هیچ وقت از آنها استفاده هم نکنید. اگر خرید واجبی دارید از کنار مغازه های دیگر به سرعت رد شوید و یک راست به سراغ وسیله ی مورد نیازتان بروید. شما در حال حاضر نیاز شدیدی به عشق و محبت شخصی که دوست دارید احساس می کنید، اما نباید کاری کنید که او احساس کند تحت فشار قرار گرفته است، این کار به ضرر هر دویتان خواهید بود! دیگران از آنچه که در دلتان می گذرد بی خبرند. برای اجرای نیتی که دارید باید تمام جوانب را بسنجید تا فریب نخورید، بی تدبیر عمل نکنید که پشیمان و پریشان خاطر می شوید. در گذشته خطایی کرده اید و اموال زیادی را از دست داده‌اید، به زودی تجارت جدیدی را شروع می کنید این کار برای شما آمد خوبی دارد تا جای ممکن تلاشتان را بکنید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز شما به شدت جذاب شده اید و خودتان هم به خوبی متوجه این موضوع هستید و به همین دلیل هم اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. حتی اعضای خانه هم متوجه این تحول درونی و بیرونی شما شده اند، با این همه شما ترجیح می دهید امروز را در خانه بگذرانید و تمایل چندانی به بیرون رفتن و بهره بردن از این جذابیت ندارید! اگر کسی را دوست دارید و حرف دلتان را هنوز به او نگفته اید بهتر است به جای زندانی کردن خودتان در خانه از این فرصت استفاده کنید و راهی برای نشان دادن احساستان به او پیدا کنید. خودتان را با فکر کردن به اینکه مبادا این احساس متقابل نباشد نکنید، شانس شما خیلی بیشتر از چیزی است که تصور می کنید. به زودی در یک ماجراجویی هیجان انگیز و دوستانه قرار خواهید گرفت، زندگی پر از طوفان هست قوی باشید و استقامت به خرج دهید. این روزها به شدت می خواهید روش زندگی خود را تغییر دهید، برای همین در رویدادهای اجتماعی بسیاری مشارکت خواهید کرد، اتفاقا این کار برایتان مفید هست. رژیم غذایی خود را تغییر بدهید تا به درمان نیاز پیدا نکنید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز شما تصمیم گرفته اید بدون هیچ مقدمه ی قبلی احساس خود را با شخصی که دوست دارید در میان بگذارید. اگر به اندازه ی کافی این شخص را می شناسید و فکر می کنید که او هم چنین حسی نسبت به شما دارد هیچ اشکالی ندارد، اما اگر تازه با هم آشنا شده اید با این کار آینده ی رابـ*ـطه تان را به خطر خواهید انداخت و طرف مقابلتان احساس می کند که شما دارید زیادی تند می روید و ممکن است خودش را عقب بکشد. اگر امروز قصد دارید برای دوست یا عزیزی کاری انجام دهید این کار را بدون منت گذاشتن و از صمیم قلب انجام دهید، در غیر این صورت ارزش کارتان را از بین خواهید برد و او را هم آزرده خاطر خواهید کرد. این روزها به عمد بیشتر اوقات خود را با دیگران سر می کنید، مواظب باشید به چه چیزی و چه کسی اعتماد می کنید. با مشکل پیش آمده با تدبیر روبرو شوید نه اینکه فرار کنید، ختم این راه به ناکجاست، مشکلات خود به خود برطرف نمی شوند. فرد نیکی به خانواده‌تان وارد می شود، پیش داوری نکنید و او را به گرمی خوش آمد بگویید.


فال روزانه 22 اردیبهشت 1400

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی+بخش کپی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,283
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
● متولدین دی (بز):
امروز یکی از دوستانتان هدیه ای به شما خواهد داد که ممکن است در قالب پول، وسایلی که لازم دارید، اشیای لوکس و قیمتی و یا تنها وقت با ارزش او باشد. این هدیه هر چه که باشد باید در پذیرفتن آن به اندازه ی کافی احتیاط به خرج دهید زیرا دیر یا زود شما هم باید این کار دوستتان را جبران کرده و به او یک هدیه بدهید. اگر فکر می کنید این سخاوت دوستتان موقتی است و ممکن است بعدا از دادن این هدیه پشیمان شود و یا احساس کند مورد سوء استفاده قرار گرفته است به هیچ وجه این هدیه را نپذیرید. عشقتان امروز از بی احساسی و بی تفاوتی شما شاکی است، به هر ترتیبی که خودتان می دانید او را مورد محبت قرار داده و خوشحال کنید. شما به خوبی می دانید که قدرت پیشنهاد و رهبری دارید. شخصیت شما مسحور کننده است. به خاطر یک اشتباه بیش از حد خودتان را زیر سوال نبرید، اشتباه در تصمیم گیری از هر کسی ممکن است سر بزند، خود خوری بیش از حد فقط بیهوده خسته تر تان می کند. یادتان نرود که هر چقدر سخت بگیرید دیرتر به هدفتان می رسید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز شما میل زیادی به اینکه در مرکز توجه قرار بگیرید خواهید داشت و به همین دلیل هم ممکن است از یک فرصت کوچک بهترین استفاده را برده و خودتان را در مرکز توجه قرار دهید، اما باید مواظب باشید که در این کار زیاده روی نکنید، در غیر این صورت نتیجه ای که به دست خواهید آورد برعکس آنچه انتظار دارید خواهد بود. با تلفن همراهتان مشکل دارید؟ اینترنت درست کار نمی کند؟ ترافیک دیوانه کننده است؟ شاید بهتر باشد امروز را در خانه مانده، تلفن همراهتان را خاموش کرده و بیخیال کارتان و همچنین دوستانتان شوید و زمانتان را به پرداختن به کارهای خودتان و خانه اختصاص دهید. شاید بعضی از کارهایتان کمی عقب بیفتند، اما بعدا آنها را با کیفیت بهتری انجام خواهید داد. شما از نوجوانی به بازوی خود تکیه کرده‌اید و متکی به نفس بوده‌اید، به این خصیصه‌تان ببالید. دوستی را که میل به دیدن او را دارید، ملاقات خواهید کرد به شرطی که قدمی بردارید. تصمیمی که چند ماه پیش شما را به شک و تردید انداخته بود، بالاخره عملی خواهید کرد. آنچه را برایتان مهم است، دوباره یادآوری کنید. کار از محکم کاری عیب نمی کند.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز شرکت در یک جمع کاری و یا دوستانه خبرهای خوب و اطلاعات بسیار مفیدی را برای شما به همراه خواهد داشت، اما مشکلی که هست اینجاست که این اطلاعات و خبرها کمی زیادتر از حدی هستند که شما بتوانید آنها را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده و مورد استفاده قرار دهید. متاسفانه ذهنتان امروز به خوبی همیشه کار نمی کند، پس حتما در تمام طول روز یک قلم و کاغذ همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید چیزهایی را که می خواهید بعدتر مرور کنید را یادداشت کنید. هدفی که این اواخر به دنبال آن بوده اید در حال حاضر عملی به نظر نمی رسد و شاید مجبور باشید برای مدتی آن را به تعویق بیندازید؛ ناراحت نباشید، فعلا این بهترین کاری است که در این رابـ*ـطه از دستتان برمی آید. برای رسیدن به نیتتان بهتر است در درجه اول روحیه و اراده‌تان را قوی کنید، حواستان را کاملا جمع کنید. از قرص های آرامش بخش و خواب آور استفاده نکنید. اتفاق مهمی به زودی خواهد افتاد. شخصی دائم به فکر شماست. کاری نکنید که عمرتان را به حسرت هدر بدهید و پشیمان فرصتی که داشتید باشید گوشی تلفن را شما بردارید!

منبع:آفتاب


فال روزانه 22 اردیبهشت 1400

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا