خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع

معرفی کتاب وقتی به خداوند اعتماد کنید...
کتاب وقتی به خداوند اعتماد کنید... اثر نویسنده پرفروش نیویورک تایمز تی دی جیکس از محبوب‌ترین کتاب‌های خودسازی در جهان محسوب می‌شود که تا به امروز به انسان‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا کمک کرده تا سختی‌های زندگی را با قدرت پشت سر بگذارند و حال خوب، ایمان قوی و انرژی مثبت را در خود ایجاد کنند.

درباره کتاب وقتی به خداوند اعتماد کنید:
از آن جا که ما می‌دانیم که در نظر خداوند چه کسی هستیم و برای خداوند چه معنایی داریم، شیطان سعی می‌کند تا ما را دلسرد و ناامید کند. او سعی می‌کند از بیماری، مشکلات مالی، استرس خانوادگی و از هر چیزی... از هر چیزی که فکرش را بکنید برای ناتوان کردن ما استفاده کند. سؤالاتی که باید از خود بپرسید عبارتند از: «خدای من کیست؟ من چه کسی را بندگی می‌کنم؟» سپس به این سؤال پاسخ دهید، «آیا خدا چاره‌ساز من است؟» قطعا بله. اگر خدا با ما باشد، چه کسی می‌تواند علیه ما باشد؟
تی دی جیکس در کتاب وقتی به خداوند اعتماد کنید (God's Provision For Your Every Need) شما را از حال بد، کشمکش، سردرگمی و ترس نجات می‌دهد. او به شما می‌آموزد که در راه‌های دشوار زندگی چگونه به خداوند اعتماد کنید، حکمت‌های او را دریابید و ایمان خود را حفظ کنید. او در این کتاب به شما اطمینان می‌دهد که خداوند همواره در کنارتان است، هم چنین راه اتصال به فیض و رحمت خداوند و دریافت نعمت‌ها و برکات الهی را به شما تعلیم می‌دهد.

جملات برگزیده کتاب وقتی به خداوند اعتماد کنید:
- دشواری‌ها و بحران‌ها ما را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند.
- شیطان با کسانی می‌جنگد که می‌دانند چه کسی هستند و به چه کسی تعلق دارند. کلام خداوند تأیید می‌کند که خداوند امین و وفادار است.
- اگر به هر جا که می‌روید خداوند را با خود داشته باشید، نیازی نیست که از بیابان بترسید.
- اگر در زندگی‌تان با روزهای خشکی رویارو هستید پس باید آب بیابید.
- هیچ کس غیر از خدا نمی‌تواند وقتی که افسرده هستید به شما آرامش بدهد.


معرفی کتاب وقتی به خداوند اعتماد کنید...

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: MĀŘÝM

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
مطالعه کتاب وقتی به خداوند اعتماد کنید برای چه کسانی مناسب است؟
مطالعه این کتاب به کسانی که حال و احوال خوبی ندارند، تحت تاثیر شرایط محیط قرار گرفته‌اند، با خود در کشمکش هستند، سردرگم شده‌اند و از همه چیز می‌ترسند، توصیه می‌شود.

تی دی جیکس را بیشتر بشناسیم:
توماس دکستر جیکس (Thomas Dexter Jakes)، کشیش، سخنران، نویسنده و فیلمساز آمریکایی در سال 1957 به دنیا آمد. در دوران نوجوانی بیشتر وقت‌ها مشغول کار در کارگاه‌های محلی بود و به همراه مادر از پدرش که به نارسایی کلیه مبتلا بود، نگهداری می‌کرد. او در دانشگاه ویرجینا، زادگاهش مشغول به تحصیل شد و هم‌زمان در دفتر کلیسا مشغول به کار شد. در بیست و سه سالگی یک کلیسای کوچک تاسیس کرد و در سال 1981 ازدواج کرد. او در حال حاضر از جمله بهترین سخنرانان انگیزشی - مذهبی است و کتاب‌های پرفروشی با موضوع الهیات و حمایت از حقوق زنان نوشته است.

برگزیده بخش‌های مختلف کتاب وقتی به خداوند اعتماد کنید:
- دوست من، اگر می‌خواهی پیروز شوی باید حاضر به عبور کردن از بیابان باشی. من باز هم می‌خواهم بر این واقعیت تأکید کنم: به پیروزی رسیدن همیشه آسان نیست. شما باید حاضر باشید که پیش از رسیدن به مقصدتان کمی با دوران تحقیر، سردرگمی، سختی و حتی مخالفت رویارو شوید.

- خداوند ما را به بیابان می‌برد تا ایمان‌مان را کامل کند. شما نمی‌توانید فقط خوشی داشته باشید و هیچ رنج و دردی را تجربه نکنید و همچنین نمی‌توانید فقط از اوقات خوش لـ*ـذت ببرید بدون اینکه سختی و مشقتی داشته باشید. ایمان شما در کوره‌ی درد و رنج و سختی کامل می‌شود. چیزی در مورد رویارویی با معضلات و بحران‌ها وجود دارد که ما را به جایی می‌رساند که چیزهایی را در مورد خدا کشف می‌کنیم که تحت شرایط دیگر نمی‌توانستیم.

- من می‌خواهم به شما هشدار بدهم که برای رسیدن به اراده‌ خداوند برای زندگی‌تان، ناچار هستید که از بیابان عبور کنید. بیابان به ما می‌آموزد که ایستادگی کنیم. بیابان به ما می‌آموزد که همه‌ مشکلات خود را به خداوند بسپاریم. بیابان به ما می‌آموزد که برای حمایت از زندگی به او اعتماد کنیم و کاملاً به او تکیه کنیم؛ زیرا می‌دانیم در زمان مناسب پاداش خود را درو خواهیم کرد به شرطی که دست از کار نکشیم. برخی از ما نمی‌توانیم کوچک‌ترین مشکلات را مدیریت کنیم. احساس می‌کنیم سختی‌هایی که در مسیرمان قرار گرفته‌اند نشان می‌دهد که خداوند یا ما را رها کرده است یا ما را به خاطر گناهانی که مرتکب شده‌ایم مجازات می‌کند. شیطان با موفقیت این دروغ را به کار گرفته است تا ما را از جستجوی پروردگار مهربان باز دارد. حتی برای لحظه‌ای هم فکر نکنید که می‌توانید به تنهایی این کار را انجام دهید زیرا به طرز اسفباری شکست خواهید خورد.

منبع: بیتونه


معرفی کتاب وقتی به خداوند اعتماد کنید...

 
  • تشکر
Reactions: MĀŘÝM
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا