خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
” سانسور شده “






نام سریال : مردان هرج و مرج (فرزندان آشوب) Sons of Anarchy

زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)

فرمت: MKV

حجم: ۶۰۰ مگابایت

محصول : ۲۰۰۸ – ۲۰۱۴ آمریکا

زمان: ۵۰ دقیقه

ژانر : درام | جنایی | هیجانی

امتیاز: ۸٫۶ از ۱۰

کارگردان: Kurt Sutter

بازیگران: Charlie Hunnam, Katey Sagal, Mark Boone Junior


خلاصه سریال : سریال فرزندان هرج و مرج حول زندگی گروهی در یکی از شهرهای کوچک آمریکا است که علاقه زیادی به درآمدهای غیر قانونی دارند. عشق آنها اسلحه،موتور سیکلت و فیلم است و در درگیری هایی که بین این گروه و مردم عادی و حتی کلانتر و پلیس های شهر رخ میدهد جالب توجه است…



درباره سریال : فرزندان آشوب یا فرزندان هرج و مرج (به انگلیسی: Sons of Anarchy) نام یک سریال تلویزیونی پرطرفدار گانگستری در ایالات متحده آمریکا است که هم‌اکنون پخش فصل هفتم (فصل پایانی) آن به پایان رسیده است.

مجله تایم در سال ۲۰۰۹ این سریال را در زمره ۱۰ سریال برتر تلویزیونی آمریکا قرار داد. این سریال را یکی از خشن‌ترین سریال‌های تلویزیونی آمریکا در سال‌های اخیر دانسته‌اند. برخی منتقدین این سریال را یک الگوبرداری از روی فیلم‌های پدرخوانده دانسته‌اند.

در کارنامه جوایز آن کسب سه جایزه و نامزدی برای دریافت ۱۰ جایزه به چشم می‌خورد. دریافت جایزه بهترین بازیگر زن (کیتی ساگال) از گلدن گلوب ۲۰۱۱، کسب جایزه بهترین بازیگر مرد (رایان هورست) و نامزدی در رشته‌های بهترین سریال و بهترین بازیگر زن (کیتی ساگال) از جوایز ستلایت و… از جمله افتخارات این سریال است.

درباره بازیگر : چارلی هانم در نیوکاسل،انگلستان متولد شد. پدرش ویلیام در کار خرید آهن و مادرش جین در کار تجارت بود. او دومین فرزند خانواده است و از سمت مادری دارای دو برادر ناتنی است. وی پس از جدایی پدر و مادرش و ازدواج مجدد مادرش در دوازده سالگی به روستای ملمربای واقع در کامبریا مهاجرت کردند، او بعدها وارد دانشگاه کامبریا شد و توانست در رشته تئوری و تاریخچه فیلم با گرایش بازیگری فارغ‌ التحصیل شود. هانم نخستین بار و به طور اتفاقی توسط مدیر تولید یک نمایش دیده شد و برای بازی در سه قسمت از نمایش انتخاب شد. بعد از آن در سال ۱۹۹۸ هانم با بازی در فیلم تلویزیونی احمق‌ تر از مردم به طور جدی وارد عرصه بازیگری شد.


دانلود سریال مردان هرج و مرج Sons of Anarchy

 

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا