خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر تمایل به خرید یک گوشی میان رده و خوش قیمت دارید که از طراحی خوبی بهره‌مند باشد و به راحتی از پس مدیریت تسک های روزمره بر آید، گلکسی ام 40 سامسونگ (Samsung Galaxy M40) می‌تواند از گزینه های خرید خوب پیش رویتان باشد. در ادامه این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ بپردازیم و مروری بر اصلی ترین نقاط قوت و ضعف آن داشته باشیم.
مقدمه
سامسونگ به خوبی اهمیت عرضه گوشی های میان رده و خوش قیمت و تقاضای بازار در این سبک از اسمارتفون ها را درک کرده است و در سال 2019 تمام تلاش خود را کرد که محصولات میان رده و خوش قیمت متعددی را برای تمام سلیقه ها روانه بازار کند. حقیقتا باید اعتراف کرد که سامسونگ واقعا در این راستا موفق و خوب عمل کرده و هم اکنون گوشی های میان رده متعددی دارد که می‌توانند از بهترین گزینه های خرید برای هر کاربری باشند. یکی از گوشی های خوش قیمت و میان رده جدید سامسونگ که در ماه ژوئن (June) سال 2019 شاهد رونمایی از آن بودیم گلکسی M40 نام دارد. قیمت Galaxy M40 رقابتی بوده و دستگاه از ظاهر خوب و سخت افزار مناسبی هم بهره می‌برد.
به همین دلایل گوشی نام برده شده خیلی زود توانست به یکی از پرفروش ترین و موفقت ترین اسمارتفون های برند سامسونگ تبدیل شود. اما طبیعتا هر گوشی میان رده و خوش قیمتی دارای نقاط ضعفی هم هست و در واقع این نقاط ضعف دستگاه هستند که منجر می‌شوند هزینه تولید آن کاهش یافته و شرکت هایی مثل سامسونگ بتوانند دستگاه را با قیمتی مناسب روانه بازار کنند. ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ بپردازیم و تجربه‌ یک هفته استفاده خود از این اسمارتفون را با شما عزیزان به اشتراک قرار دهیم. همچنین سعی می‌کنیم در انتهای بررسی هم اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی گوشی نام برده شده را مشخص نماییم.
نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت
وقتی از نمای رو به رو به گوشی Galaxy M40 نگاه کنید سبک طراحی آن خیلی شبیه به سری گوشی های گلکسی S10 سامسونگ به نظر می‌رسد، به ویژه اگر به این موضوع دقت کنید که لنز دوربین سلفی دستگاه در داخل صفحه نمایش و گوشی سمت چپ و فوقانی ال سی دی آن نصب شده است. حاشیه های صفحه نمایش گوشی هم بسیار باریک هستند و بدین ترتیب LCD آن چیزی در حدود 84.9 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد. پس گوشی از نمای رو به رو زیبا، جذاب و شیک به نظر می‌آید. جالب است بدانید که سامسونگ روی پنل جلوی گوشی M40 را با یک لایه شیشه گوریلاگلس 3 پوشانده و بدین ترتیب از آن محافظت می‌کند، البته در بررسی این گوشی مشخص شد که خیلی نباید به ضد خش بودن و مقاومت گلس روی LCD آن اطمینان کرد و بهتر است حتما یک لایه گلس محافظ ال سی دی روی پنل جلوی گوشی نصب گردد.
قاب پشت گوشی هم براق و چشم نواز به نظر می‌رسد اما ظاهر خیلی خاص و متفاوتی ندارد و مثل خیلی از دیگر گوشی های میان رده موجود بازار خواهد بود. علیرغم اینکه قاب پشت دستگاه شبیه به یک قاب شیشه‌ای است، جنس آن از پلاستیک بوده و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و تماس با اشیای نوک تیز ندارد. بدین سبب خیلی راحت روی قاب پشت Galaxy M30 خط و خش به وجود می‌آید و شما باید همیشه مراقب این موضوع باشید. بهترین راه برای جلوگیری از به وجود آمدن خط و خش روی قاب پشت گوشی می‌تواند در بکارگیری گلس محافظ قاب پشت گوشی یا کیف و کاور موبایل خلاصه شود.
همانطور که در عکس ها می‌بینید، در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت گوشی Galaxy M40 سه لنز دوربین اصلی آن نصب هستند و تقریبا در بخش میانی و بالای قاب پشت آن هم یک اسکنر انگشت فیزیکی با ظاهری بیضی شکل تعبیه شده است. بنابراین گوشی از اسکنر انگشت فیزیکی بهره می‌برد. در بررسی گلکسی M40 مشخص شد که سرعت و دقت عمل اسکنر انگشت آن وضعیت مناسبی دارد اما از بهترین های بازار نیست و گاها باگ و تاخیرهایی در آن به وجود می‌آید. بدنه گوشی ابعاد 7.9 در 73.9 در 155.3 میلیمتری را ارائه کرده و وزن آن به چیزی در حدود 168 گرم می‌رسد. بنابراین گوشی ابعاد و وزن نسبتا مناسبی برای استفاده تک دست دارد.
متاسفانه علاوه بر اینکه قاب پشت گوشی از پلاستیک تشکیل شده، فریم اصلی آن هم پلاستیکی است و این مسئله نشان می‌دهد که گوشی حداقل از نظر جنس مواد بکار رفته در قاب و بدنه کیفیت خیلی بالایی ندارد. در واقع این یکی از روش هایی بوده که سامسونگ از آن برای کاهش قیمت گوشی و هزینه تولید Galaxy M40 استفاده کرده است. امکان نصب همزمان دو سیم در گوشی وجود دارد و پورت شارژر دستگاه از نوع یو اس بی سی (USB Type C) است. متاسفانه گوشی به جک 3.5 میلیمتری هندزفری مجهز نیست و این مسئله می‌تواند برای علاقمندان به استفاده از هندزفری های سیمی چندان جالب توجه نباشد. ضمنا این گوشی از نظر تنوع رنگی شامل رنگ های آبی روشن، آبی تیره و نارنجی می‌شود که عموما رنگ آبی تیره آن از طرفداران بیشتری برخوردار است.
بنابراین در مجموع می‌توان از این بخش بررسی گوشی سامسونگ Galaxy M40 اینطور نتیجه‌گیری کرد که گوشی مذکور از کیفیت ساخت خیلی بالایی بهره نمی‌برد و مواد بکار رفته در آن درجه یک نیستند. قاب و فریم اصلی پلاستیکی گوشی به خوبی این مسئله را روشن می‌کند. اما از نظر ظاهر و سبک طراحی، گوشی مذکور به روز و جذاب طراحی شده و این مسئله با نگاه کردن به آن قابل درک خواهد بود. همچنین سبک طراحی گوشی به گونه‌ایست که با دست گرفتن آن حس خوبی به شما منتقل خواهد شد. پس در مجموع می‌توان گفت که دستگاه از سبک طراحی و ظاهر خوبی برخوردار است و کیفیت ساخت آن در وضعیت معمولی قرار دارد.


نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ: صفحه نمایش
سامسونگ در گوشی M40 از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی نوع PLS TFT استفاده کرده است. حتما می‌دانید که پنل های TFT از ارزان قیمت ترین پنل های نمایشگری هستند که در اسمارتفون ها بکار می‌روند و متاسفانه در مقایسه با پنل های IPS یا تکنولوژی های جدیدتر از قبیل آمولد (AMOLED) و اولد (OLED) به مراتب کیفیت کمتری دارند. پس سامسونگ برای کاهش هزینه تولید و قیمت گوشی Galaxy M40 پنل نمایشگر TFT را در آن بکار برده است. رزولوشن پنل نمایشگر گوشی 2340 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی پلاس است و بدین ترتیب تراکم پیکسلی صفحه نمایش دستگاه به چیزی در حدود 409 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که تراکم پیکسلی بسیار عالی برای یک پنل ال سی دی 6.3 اینچی محسوب می‌شود.
نسبت تصویر 19.5 به 9 توسط نمایشگر گوشی سامسونگ Galaxy M40 ارائه شده و روی LCD آن با یک لایه شیشه گوریلاگلس 3 پوشانده می‌شود. در بررسی گوشی مشخص شد که شیشه گوریلاگلس 3 روی نمایشگر دستگاه خیلی مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی ندارد و بهتر است حتما روی آن گلس محافظ ال سی دی نصب شود. همانطور که در عکس می‌بینید حاشیه های صفحه نمایش گوشی بسیار باریک هستند و بدین ترتیب ال سی دی آن تقریبا 84.9 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد. در گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه نمایش گوشی هم لنز دوربین سلفی آن تعبیه شده که حالتی شبیه به طراحی سری گوشی های Galaxy S10 دارد و در قلب نمایشگر جای گرفته است. اما کیفیت عملکرد صفحه نمایش گوشی چطور خواهد بود؟در بررسی گلکسی M40 مشخص شد که کیفیت عملکرد صفحه نمایش آن قابل قبول است و در سطح مطلوبی قرار دارد اما پنل TFT که در آن بکار رفته در برخی مواقع می‌تواند کیفیت نمایش محتوا را کاهش دهد. به عنوان مثال شارپنس خیلی بالایی توسط آن ارائه نمی‌شود و کنتراست نمایشگر هم وضعیت خیلی عالی ندارد. به عقیده ما سامسونگ می‌توانست با تجهیز گوشی M40 به پنل نمایشگر IPS وضعیتی ایجاد کند که ال سی دی این گوشی به یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبتش تبدیل شود، اما متاسفانه برای کاهش هزینه های تولید از این رویکرد استفاده نشده است. با این حال نمایشگر بزرگ و 6.3 اینچی گوشی برای وبگردی و تماشای ویدیو می‌تواند مناسب باشد و شارپنس نه چندان بالای آن اختلالی در بکارگیری دستگاه ایجاد نخواهد کرد.
از سمت دیگر قدرت تولید روشنایی صفحه نمایش گوشی هم از دیگر عوامل مهمی است که باید به آن پرداخته شود چون هر چقدر نمایشگر یک گوشی در تولید روشنایی یا اصطلاحا برایتنس (Brightness) قدرت و کیفیت بیشتری داشته باشد، استفاده از گوشی در محیط های باز و تحت تابش نور به شکل بهتر و کارآمدتری امکانپذیر خواهد بود. اما متاسفانه نمایشگر TFT گوشی سامسونگ Galaxy M40 از این نظر هم خیلی بازده عالی ندارد و برای اینکه بتوانید در محیط های باز و تحت تابش نور محتوای روی نمایشگر آن را ببینید، حتما باید شدت روشنایی آن را روی 100 درصد تنظیم نمایید. حتی در اینگونه مواقع هم ممکن است گاها بخش هایی از محتوای روی صفحه گوشی قابل رویت نباشند. پس در مجموع صفحه نمایش گوشی کیفیت معمولی دارد و چیزی فراتر از قیمتش را ارائه نمی‌کند.


نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ: سیستم عامل و بسـ*ـتر نرم افزاری
گوشی سامسونگ گلکسی M40 از گوشی های جدیدی سری M سامسونگ است و به همین دلیل پشتیبانی نرم افزاری خوبی از آن به عمل می‌آید و پیش‌بینی می‌کنیم این پشتیبانی خوب حداقل تا یک سال آینده و پایان سال 2020 ادامه پیدا کند. اندروید 9 پای (Android 9 Pie) به طور پیش فرض روی گوشی نصب است اما آپدیت اندروید 10 هم برای آن منتشر شده و کاربران گوشی به صورت OTA قادر به دانلود و نصب آن خواهند بود. ضمن اینکه رابط کاربری One UI هم روی به طور پیش فرض در کنار سیستم عامل دستگاه نصب و راه اندازی شده که منجر به شخصی سازی تجربه کاربری در دستگاه می‌شود. اما بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی چطور است و آیا می‌توان روی آن به عنوان گوشی که عملکرد روانی دارد حساب باز کرد؟
در بررسی گلکسی M40 مشخص شد که بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی واقعا عملکرد خوبی دارد و خوشبختانه رابط One UI نسبت به رابط کاربری خیلی از شرکت های دیگر سازنده گوشی های اندرویدی بهینه تر و روان تر عمل می‌کند. نصب و اجرای اپلیکیشن هایی مثل -، واتساپ، اینستاگرام و غیره بدون مشکل در گوشی قابل انجام خواهد بود و ما در مدت زمان یک هفته‌ای کار با این اسمارتفون تقریبا هیچ لگ و تاخیری را در حین استفاده از برنامه های مذکور مشاهده نکردیم. البته تحت فشار قرار گرفتن حافظه گوشی می‌تواند منجر به بروز تاخیر و لگ در عملکرد آن شود. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین بازده را از گوشی M40 سامسونگ دریافت کنید بهتر است تا حد امکان از ذخیره کردن حجم بالای اطلاعات در آن خودداری نمایید. اگر به این مسئله توجه داشته باشید تقریبا هیچ لگ و تاخیری در عملکرد این گوشی نمایان نمی‌شود و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید و کارهای روزمره خود را بی‌دردسر انجام دهید.


نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ: پردازنده، رم و حافظه داخلی
در قلب گوشی سامسونگ Galaxy M40 از یک تراشه خوب و جدید استفاده شده که اسنپدراگون 675 نام دارد. این تراشه طی فرآیند 11 نانومتری تولید می‌شود و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. شش هسته پردازشگر مرکزی این تراشه از نوع Kyro 460 Silver هستند و فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند و دو هسته دیگر آن از نوع Kyro 460 Gold هستند و فرکانس کاری 2 گیگاهرتزی دارند. پردازنده گرافیکی Adreno 612 هم در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. بنابراین در گوشی Galaxy M40 از یک تراشه خوب استفاده شده که انتظار داریم بازده مطلوبی هم داشته باشد. اما رم و حافظه داخلی گوشی چه وضعیتی دارند؟
گوشی M40 از نظر رم ظرفیت های 4 و 6 گیگابایتی را ارائه کرده و از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی می‌شود که هر دو از اتصال رم میکرو اس دی (Micro SD) برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه پشتیبانی می‌کنند. لازم به ذکر است که ما در بررسی گلکسی M40 از نسخه مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی آن استفاده کردیم. همانطور که در بخش قبل گفتیم گوشی به خوبی از پس اجرای اپلیکیشن های کاربردی و پرطرفدار از قبیل -، اینستاگرام، واتساپ و غیره بر می‌آید و تا زمانی که حافظه داخلی آن رو به سمت پر شدن سوق پیدا نکند، لگ و تاخیری در آن نمایان نمی‌شود. اما آیا می‌توان بازی مثل پابجی موبایل (PUBG Mobile) را در گوشی M40 بدون مشکل انجام داد؟
برای پاسخگویی به این سوال ما بازی مذکور را روی گوشی Galaxy M40 نصب کردیم و برای مدت زمان 15 دقیقه آن را به صورت آنلاین انجام دادیم. در این بازه زمانی گوشی با لگ و تاخیری رو به رو نشد، البته بازی را با تنظیمات گرافیکی متوسط در گوشی اجرا کردیم. در حین انجام بازی و به ویژه 5 دقیقه آخر بدنه گوشی داغ شد و کاملا مشخص بود که پردازنده و منابع سخت افزاری دستگاه تحت فشار قرار دارند. همچنین سرعت خالی شدن شارژ باتری به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت. بعد از خارج شدن از بازی هم تا چند ثانیه تاخیرهایی در عملکرد بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی قابل رویت بود. بنابراین کاملا مشخص است که گلکسی ام 40 گوشی برای گیمینگ نیست اما پتانسیل اجرای کوتاه مدت بازی های سنگین مثل پابجی موبایل را دارد. اگر خیلی اهل گیمینگ و بازی های اندرویدی هستید، خرید Galaxy M40 را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم اما اگر بیشتر به دنبال خرید گوشی برای رفع نیازهای روزمره و گاها اجرای کوتاه مدت بازی های اندرویدی باشید، گلکسی M40 گزینه خرید خوبی برایتان محسوب می‌شود.


نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ: دوربین
دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی ام 40 از سه لنز 32، 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که به ترتیب از نوع واید (Wide)، اولتراواید (Ultrawide) و عمقی (Depth) هستند. قابلیت هایی از قبیل فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)، عکسبرداری پانوراما، عکسبرداری پرتره، HDR، عکسبرداری با زاویه گسترده و ضبط ویدیو های 4K با نرخ 30 فریم در هر ثانیه هم توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شوند. سه لنز دوربین اصلی گوشی به صورت عمودی در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت دستگاه نصب شده‌اند و یک چراغ فلش LED هم برای آن ها در نظر گرفته شده است. اما کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی چطور است؟
در بررسی گلکسی M40 مشخص شد که دوربین اصلی آن در محیط های با نور مناسب عملکرد خوبی دارد و عکس های عادی و همچنین پرتره خوبی در اینگونه مواقع توسط آن قابل ضبط هستند. اما متاسفانه در محیط های با نور کم و به ویژه بسته افت کیفیت در عملکرد دوربین گوشی نمایان می‌شود و شدت این افت کیفیت نسبتا زیاد است. در محیط های تاریک هم نویزهای تصویر زیادتر می‌شوند و تقریبا ضبط عکس های با کیفیت ناممکن خواهد بود. بنابراین دوربین گوشی فقط در محیط های با نور خوب و باز عملکرد مطلوبی دارد و در سایر محیط ها بازده کاملا معمولی را ارائه می‌کند. دقت عملکرد لنز دوربین دستگاه در عکسبرداری پرتره و برای تفکیک سوژه اصلی و از فضای پس زمینه هم تقریبا خوب انجام می‌شود اما بدون باگ نیست.
در سمت مقابل دوربین سلفی گوشی سامسونگ Galaxy M40 از یک لنز 16 مگاپیکسلی واید تشکیل شده که از قابلیت HDR و عکسبرداری سلفی پرتره پشتیبانی می‌کند و امکان ضبط ویدیو های فول اچ دی با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه را هم دارد. در بررسی گوشی و دوربین آن مشخص شد که عکسبرداری سلفی با دوربین 16 مگاپیکسلی دستگاه در محیط های با نور مناسب به خوبی انجام می‌شود. عکس های پرتره هم در این شرایط با کیفیت خوبی قابل ضبط هستند اما متاسفانه با کاهش نور کیفیت عملکرد دوربین سلفی هم کاهش می‌یابد و بدین ترتیب در محیط های تاریک نمی‌توان خیلی روی عملکرد خوب دوربین سلفی گوشی حساب باز کرد. در مجموع گوشی سامسونگ گلکسی M40 دوربین های معمولی دارد که کیفیت عملکردشان در حد قیمت دستگاست و چیزی فراتر از آن را ارائه نمی‌کند.


نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ: باتری و شارژدهی
برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ گلکسی ام 40 از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی نوع لیتیوم پلیمری استفاده شده است. اما آیا این باتری می‌تواند به خوبی انرژی مورد نیاز گوشی را تامین کند؟ در بررسی گلکسی M40 مشخص شد که یک کاربر معمولی با کارکرد نرمال با یک بار شارژ باتری این گوشی می‌تواند تقریبا می‌تواند تا 1 روز از آن استفاده به عمل آورد و نباید از دستگاه انتظار شارژدهی بیشتری داشته باشد. طبیعتا اگر میزان استفاده شما از گوشی بیشتر شود و به ویژه از آن برای انجام تسک های سنگین از قبیل بازی کردن استفاده کنید، سرعت خالی شدن شارژ باتری هم افزایش می‌یابد.
بنابراین قدرت شارژدهی باتری گوشی گلکسی ام 40 معمولی است. خوشبختانه این اسمارتفون از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و شارژر اورجینال گوشی 15 واتی خواهد بود. این شارژ تقریبا ظرف مدت زمان 70 دقیقه باتری دستگاه را از صفر تا 100 درصد شارژ می‌کند. پس سرعت شارژ نسبتا خوبی توسط گوشی ارائه می‌شود و این می‌تواند یکی از ویژگی های مثبت آن باشد. متاسفانه به دلیل بهره‌مندی گوشی از بدنه پلاستیکی امکان پشتیبانی آن از قابلیت شارژ بیسیم یا وایرلس وجود ندارد و نباید هم از گوشی در رده قیمتی Galaxy M40 انتظار پشتیبانی از این قابلیت را داشته باشیم
جمع‌بندی
همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ پرداختیم. این گوشی به عنوان یکی از گوشی های میان رده و خوب شرکت کره‌ای سامسونگ آمار فروش مطلوبی در بازار داشته و می‌تواند گزینه خرید مناسبی برای آن دسته افرادی باشند که می‌خواهند با صرف هزینه نه چندان زیاد یک گوشی خوش دست، خوش ظاهر و با سخت افزار مناسب تهیه کنند. برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این اسمارتفون در بخش زیر طی دو دسته‌بندی مجزا مشخص شده‌اند.
نقاط قوت:
  • طراحی زیبا و سبک طراحی خوب
  • صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های باریک
  • بسـ*ـتر نرم افزاری خوب
  • قیمت مناسب
نقاط ضعف:
  • صفحه نمایش TFT با توان تولید روشنایی نه چندان زیاد
  • شارژدهی نه چندان قدرتمند باتری
منبع:فروشگاه اینترنتی هدف


نقد و بررسی گلکسی M40 سامسونگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا