خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ای بسیار ناچیز یک گوشی اندرویدی خوب و نسبتا با کیفیت خریداری کنید که نیازهای روزمره شما را رفع کند، گوشی سامسونگ Galaxy A2 Core می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ بپردازیم و اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی آن را مشخص کنیم.
مقدمه
سامسونگ سعی کرده با ایجاد تنوع در سری گوشی های موبایل خودش نیازهای هر نوع کاربری را برطرف سازد و بدین ترتیب نبض بازار موبایل را در دست بگیرد. در حالی که اسمارتفون های میان رده و خوش قیمت این کمپانی توانسته‌اند فروش عالی داشته باشند، سامسونگ در آوریل (April) سال 2019 از یک گوشی رده پایین و کار راه انداز با نام اختصاصی گلکسی A2 Core رونمایی کرد. قیمت Galaxy A2 Core بسیار ارزان است و گوشی بیشتر می‌تواند به عنوان یک اسمارتفون کار راه انداز و شاید هم گوشی دوم قابل استفاده باشد. ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ بپردازیم.
در جریان بررسی سعی خواهیم کرد که ویژگی های مثبت و منفی گوشی نام برده شده را برایتان عنوان کینم در نظر داشته باشید که این بررسی با توجه به قیمت گوشی انجام می‌شود و اینطور نیست که از گوشی مثل A2 Core انتظار عملکرد بالا و در حد یک اسمارتفون پرچمدار یا حتی میان رده را داشته باشیم. پس اگر به نقطه قوت یا ضعف خاصی در ساختار آن گوشی اشاره می‌کنیم، این موضوع با در نظر گرفتن قیمت آن انجام خواهد شد. ضمنا برای تدوین این بررسی ما یک هفته از گوشی مذکور استفاده کردیم تا نقاط قوت و ضعف آن در عمل برای ما قابل درک باشند.
نقد و بررسی گلکسی A2 Core : طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت
گوشی A2 Core از نظر سبک طراحی و ظاهر به عنوان یک گوشی ارزان قیمت خیلی حرفی برای گفتن ندارد و نباید از آن انتظارات بالایی داشته باشید. فریم اصلی گوشی و قاب پشت آن تماما از پلاستیک ساخته شده است و روی پنل جلوی آن با یک لایه شیشه پوشانده می‌شود که جنس آن به طور دقیق مشخص نشده و بعید می‌دانیم که از نوع گوریلاگلس باشد. با این حال وقتی گوشی را در دست بگیرید حس بدی به شما منتقل نمی‌شود و ظاهر آن خوب به نظر می‌آید. سامسونگ سعی کرده قاب پشت گوشی را براق طراحی کند تا بدین ترتیب بر جذابیت های آن بیفزاید، اما خب به عقیده ما همچنان نمی‌توان گوشی مذکور را یک اسمارتفون جذاب و زیبا محسوب کرد. متاسفانه در بررسی گلکسی A2 Core مشخص شد که قاب پشت گوشی به شدت در برابر تماس با اشیای نوک تیز حساس است و خیلی زود روی آن خط و خش ایجاد می‌شود.
با توجه به این مسئله اکیدا توصیه دارید از گلس محافظ قاب پشت گوشی یا کیف و گارد موبایل برای محافظت از بدنه Galaxy A2 Core استفاده کنید. گوشی از نمای رو به رو خیلی جذابیت خاصی ندارد و حاشیه های صفحه نمایش آن در بخش فوقانی و زیرین ضخیم هستند. این امر سبب می‌شود که دستگاه ظاهر خیلی شیک و به روزی نداشته باشد و شبیه به گوشی های قدیمی تر به نظر برسد. ابعاد بدنه گوشی نام برده شده 9.1 در 71 در 141.6 میلیمتری بوده و وزن آن هم به چیزی در حدود 142 گرم می‌رسد. بنابراین Galaxy A2 Core سبک و نسبتا کوچک است اما بدنه‌ای ضخیم دارد که شاید برای برخی کاربران جالب به نظر نرسد.
گوشی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را ارائه کرده و به سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری هم مجهز است. یک پورت شارژر میکرو یو اس بی (Micro USB) هم برای آن در نظر گرفته شده که باز هم از ویژگی هایی محسوب می‌شود که بیشتر در گوشی های قدیمی تر شاهد بکارگیری آن بودیم، چون این روزها سوکت یو اس بی نوع سی (USB Type C) تقریبا جایگزین سوکت های میکرو یو اس بی شده است. گوشی در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و طلایی روانه بازار شده اما بیشتر شاهد عرضه دو رنگ مشکی و آبی آن هستیم و این دو رنگ نسبت به سایر رنگ های دستگاه پرفروش‌تر هستند.
سامسونگ برای کاهش هزینه تولید گوشی Galaxy A2 Core آن را به هیچ اسکنر انگشتی مجهز نکرده است! بنابراین برای آنلاک صفحه نمایش این اسمارتفون و تایید هویت فقط باید از رمز های قدیمی که به صورت پیم (PIN) یا الگو (Pattern) ارائه می‌شدند استفاده کنید. این مسئله هم می‌تواند از دیگر ویژگی های ناامیدکننده گوشی به شمار آید. وقتی Galaxy A2 Core را در دست بگیرید هم حس خیلی متفاوت و خاصی به شما منتقل نمی‌شود و کاملا حس در دست داشتن یک گوشی معمولی را خواهید داشت. به همین جهت است که توصیه داریم روی این اسمارتفون به عنوان گوشی اصلی خود حساب باز نکنید و بهتر است از آن فقط به عنوان گوشی دوم یا گوشی که قرار شده برای برقراری تماس های روزمره و انجام کارهای این چنینی مورد استفاده قرار گیرد حساب باز کنید.
پس با توجه به توضیحاتی که در این بخش بررسی گلکسی A2 Core ارائه کردیم می‌توان اینطور نتیجه گرفت که اسمارتفون نام برده شده یک گوش معمولی است و از نظر سبک طراحی، ظاهر کیفیت ساخت خیلی حرفی برای گفتن ندارد. اگر به ظاهر گوشی اهمیت می‌دهید یا دوست دارید گوشی کیفیت ساخت بالایی داشته باشد و از سبک طراحی به روزی پیروی کند بهتر است به دنبال خرید گوشی های ارزان قیمتی مثل Galaxy A2 Core نباشید چون تمام گوشی های مشابه این رده وضعیت تقریبا یکسانی دارند.


نقد و بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ: ارزان و مناسب

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی A2 Core : صفحه نمایش
یکی دیگر از روش هایی که سامسونگ از آن برای کاهش هزینه و قیمت تولید گوشی A2 Core استفاده کرده مربوط به بکارگیری یک نمایشگر کوچک‌تر و از نوع TFT می‌شود. پنل نمایشگر این گوشی 5 اینچی است و تکنولوژی PLS TFT را ارائه می‌کند که حتما می‌دانید کم هزینه‌ترین نوع پنل های نمایشگر برای بکارگیری در اسمارتفون ها محسوب می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش گوشی 960 در 540 پیکسل در نظر گرفته شده و بدین ترتیب تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 220 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. همانطور که در بخش قبل گفته بودیم صفحه نمایش گوشی برخلاف اغلب اسمارتفون های جدید حاشیه های باریکی ندارد و در دو قسمت فوقانی و زیرین آن حاشیه های ضخیمی ارائه شده است. طبق آمار صفحه نمایش دستگاه تقریبا چیزی در حدود 68.6 درصد از کل مساحت پنل جلوی آن را در بر می‌گیرد.
بنابراین در مجموع خیلی حساب ویژه‌ای روی کیفیت عملکرد صفحه نمایش این اسمارتفون باز نکنید. در بررسی گلکسی A2 Core مشخص شد که صفحه نمایش آن کیفیت کاملا معمولی را از نظر شادابی، شارپنس و کنتراست ارائه می‌کند و واقعا حرف خاصی برای گفتن ندارد. همچنین چون پنل نمایشگر گوشی از نوع TFT است، عموما مشاهده جزئیات صفحه موبایل در محیط های باز و تحت تابش نور به سادگی امکانپذیر نخواهد بود و حتی در برخی مواقع با تنظیم شدت روشنایی صفحه نمایش بر روی 100 درصد هم به طور واضح نمی‌توان محتوای روی صفحه گوشی را مشاهده کرد. این مسئله یکی از آزاردهنده‌ترین ویژگی های نمایشگر گوشی A2 Core است.
با توجه به مسائلی که عنوان کردیم مشخصا اگر شما علاقمند به گوشی های با صفحه نمایش بزرگ باشید، گلکسی A2 Core خیلی برایتان جالب و جذاب نخواهد بود. صفحه نمایش کوچک گوشی با حاشیه های ضخیم خودش سبب می‌شود که وبگردی و تماشای فیلم یا پرسه زدن در یوتیوب هم خیلی تجربه جذابی را برای کاربر به ارمغان نیاورد. ضمنا در بررسی گوشی نام برده شده مشخص شد که پنل نمایشگر آن هم مثل قاب پشت دستگاه در برابر تماس با اشیای نوک تیز حساس است و حتما باید روی آن یک لایه گلس محافظ ال سی دی نصب شود. در مجموع صفحه نمایش گوشی کیفیتی فراتر از قیمت آن را ارائه نکرده و یک پنل نمایشگر کاملا معمولی است


نقد و بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ: ارزان و مناسب

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی A2 Core : سیستم عامل و رابط کاربری
گوشی سامسونگ گلکسی A2 Core از بسـ*ـتر سخت افزاری نسبتا ضعیفی در مقایسه با اغلب گوشی های امروزی بهره می‌برد، بنابراین نصب کردن نسخه‌ای جامع و کامل از اندروید بر روی آن می‌توانست منجر به تحت فشار قرار گرفتن منابع سخت افزاری دستگاه شود و تجربه کاربری ضعیفی را ارائه کند. در همین راستا شرکت سامسونگ از اندروید 8 گو ادیشن (Android 8 Oreo Go Edition) در گوشی مورد نظر استفاده به عمل آورده است. اندروید گو نسخه سبک شده سیستم عامل اندروید است که به طور اختصاصی برای بکارگیری در گوشی های با سخت افزار ضعیف ارائه شده و به نوعی حالتی سبک تر را در مقایسه با نسخه اصلی اندروید ارائه می‌کند.
در مورد پشتیبانی نرم افزاری که احتمالا از گوشی A2 Core به عمل خواهد آمد واقعا نمی‌توان نظر قطعی ارائه کرد اما تصور نمی‌کنیم که سامسونگ آپدیت های اندروید را برای این گوشی ارزان قیمت عرضه کند. شاید در بهترین شرایط فقط یک آپدیت عمده و اصلی دیگر برای آن منتشر شود. اما کیفیت عملکرد بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی و رابط کاربری آن چطور است؟ در بررسی گلکسی A2 Core مشخص شد که بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی در حالت عادی و حداقل در روز های ابتدایی که از دستگاه استفاده می‌کنید عملکرد مطلوبی دارد. برنامه هایی مثل اینستاگرام، - و واتساپ روی آن قابل نصب و اجرا هستند.
اما نکته مهم این است که بدانید به محض تحت فشار قرار گرفتن حافظه گوشی، لگ و تاخیرهای نسبتا محسوسی در آن نمایان می‌شود! از آنجایی که حافظه داخلی دستگاه در بهترین شرایط ظرفیت 16 گیگابایتی دارند، بنابراین احتمال اینکه شما در مدت زمان کوتاهی با مشکل پر شدن حافظه و ایجاد لگ و تاخیر در عملکرد بسـ*ـتر نرم افزاری دستگاه رو به رو شوید بسیار بالا خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید بدون مشکل از Galaxy A2 Core و بسـ*ـتر نرم افزاری آن استفاده کنید باید همیشه مراقب باشید که حافظه گوشی تحت فشار قرار نگیرد. همچنین از نصب اپلیکیشن های متعدد در گوشی خودداری کنید. با توجه به این موارد می‌تواند شدت لگ و تاخیرهای رابط و بسـ*ـتر گوشی را به حداقل برسانید.
پس در مجموع می‌توان از این بخش بررسی گلکسی A2 Core اینطور نتیجه‌گیری کرد که گوشی سرعت و ثبات نرم افزاری متوسطی دارد که آماده یک تلنگر برای لغزش خواهد بود! این تلنگر می‌تواند با پر شدن حافظه گوشی یا نصب اپلیکیشن های سنگین در آن زده شود و بدین ترتیب لگ و تاخیرهای زیادی در دستگاه نمایان می‌شود. به عقیده ما گوشی نام برده شده فقط برای انجام کارهای روزمره مثل برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک، وبگردی و نهایتا نصب یک اپلیکیشن پیام رسان مثل - و واتساپ مناسب خواهد بود و استفاده بیشتر و سنگین‌تر منجر به بروز لگ و تاخیر در عملکرد بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی می‌شود.


نقد و بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ: ارزان و مناسب

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی A2 Core : پردازنده، رم و حافظه داخلی
طبیعتا گوشی که به عنوان یک اسمارتفون ارزان قیمت روانه بازار شده نمی‌تواند از پردازنده، رم و حافظه داخلی قدرتمندی بهره‌مند باشد و پتانسیل بالایی را از این نظر ارائه کند. پس در همین ابتدای امر خاطر نشان می‌شویم که نباید از گوشی مثل Galaxy A2 Core انتظار اجرای بازی اندرویدی خاصی مثل پابجی موبایل (PUBG Mobile) را داشته باشید! تراشه اگزینوس 7870 در قلب گوشی A2 Core بکار رفته که یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد و طی فرآیند 14 نانومتری تولید شده است. هر هشت هسته پردازشگر مرکز این تراشه از نوع Cortex-A53 هستند و فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند.
پردازنده گرافیکی Mali-T930 MP1 هم در تراشه اگزینوس 7870 وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. گوشی A2 Core از رم 1 گیگابایتی بهره می‌برد و از نظر حافظه داخلی در دو نسخه مختلف با ظرفیت های 8 و 16 گیگابایتی روانه بازار شده است. لازم به ذکر است که امکان نصب حافظه جانبی هم در این گوشی وجود دارد و کاربران علاقمند می‌توانند بدین ترتیب فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهند. اگرچه همیشه توصیه داریم در گوشی های میان رده و پایین رده از حافظه جانبی استفاده نکنید و سعی داشته باشید تا حد امکان از پر شدن همان حافظه اصلی و داخلی دستگاه هم جلوگیری به عمل آورید، چون این امر می‌تواند منابع سخت افزاری گوشی را تحت فشار قرار داده و منجر به بروز لگ و تاخیر در عملکرد آن شود. در بررسی گلکسی A2 Core مشخص شد که این اسمارتفون هم شرایط مشابه دارد، بنابراین تا حد ممکن از حافظه جانبی در آن استفاده نکنید.
گوشی A2 Core در حالت عادی و زمانی که حافظه آن تحت فشار قرار نداشته باشد عملکرد قابل قبولی خواهد داشت اما با تحت فشار قرار گرفتن منابع گوشی، لگ و تاخیرهایی در آن نمایان می‌شود. حتی در صورتی که حافظه کش اپلیکیشن هایی مثل - را در یک بازه زمانی طولانی پاک نکنید، ممکن است در عملکرد گوشی لگ و تاخیر مشاهده شود. طبیعتا گوشی برای نصب و اجرای بازی های اندرویدی HD اصلا مناسب نیست و پتانسیل اجرای این نوع گیم ها را ندارد اما برخی بازی های ساده و سبک در آن قابل اجرا خواهند بود. بنابراین در مجموع نباید هیچ انتظار بالا و خاصی از گوشی Galaxy A2 Core داشته باشید! این گوش یک اسمارتفون ارزان قیمت است که پتانسیل پردازشی ضعیفی دارد و فقط برای انجام کارهای روزمره مناسب خواهد بود و بروز لگ و تاخیر در عملکرد آن تحت هیچ شرایط دور از انتظار نیست.


نقد و بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ: ارزان و مناسب

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی A2 Core : دوربین اصلی و سلفی
دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی A2 Core از یک لنز 5 مگاپیکسلی کاملا معمولی با دیافراگم F/1.9 تشکیل شده که قابلیت هایی مثل فوکوس خودکار، HDR و قابلیت ضبط ویدیوی های فول اچ دی را تحت پشتیبانی قرار می‌دهد. این لنز دوربین در بخش فوقانی و سمت چپ قاب پشت گوشی تعبیه شده و یک چراغ فلش LED اختصاصی هم دارد. در سمت مقابل دوربین سلفی دستگاه هم از یک لنز نسبتا مشابه 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود که دیافراگم F/2.2 را ارائه می‌کند. با توجه به خصوصیاتی که نام بردیم، طبیعتا نباید انتظار خیلی بالایی از دوربین های اصلی و سلفی گوشی داشته باشید!
در بررسی گلکسی A2 Core مشخص شد که دوربین اصلی و 5 مگاپیکسلی آن عملکرد کاملا معمولی دارد! یا دوربین اصلی این گوشی در محیط های با نوع خوب می‌توانید عکس های معمولی ضبط کنید و در محیط های با نور کم، بسته و تاریک به هیچ عنوان قادر به ضبط عکس های خوبی نخواهید بود. با توجه به قیمتی که برای گوشی گلکسی A2 Core در نظر گرفته شده نباید هم انتظار بیشتری از آن داشته باشید. ضمن اینکه چراغ فلش LED دوربین اصلی گوشی هم در محیط های تاریک هیچ کمک قابل ملاحظه‌ای به بهبود وضعیت عکسبرداری نخواهد کرد و اگر از آن استفاده کنید عکس های با نور مصنوعی و بی‌کیفیتی ضبط می‌شود. بنابراین باید روی چراغ فلش LED دوربین گوشی بیشتر به عنوان یک چراغ قوه حساب باز کرد. وضعیت عملکرد دوربین سلفی گوشی هم شرایط مشابهی دارد و تعریف چندانی نخواهد داشت!
در بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ مشخص شد دوربین سلفی آن هم در محیط های با نور مناسب عکس های نسبتا خوبی ضبط می‌کند که شاید برخی از آن ها برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی هم خیلی بد نباشند، اما در محیط های بسته و با نور کم افت کیفیت محسوسی در عملکرد دوربین سلفی گوشی هم نمایان خواهد شد و عکس های ضبط شده در این شرایط کیفیت مطلوبی نخواهند داشت و با نویزهای زیادی همراه می‌شوند. پس در مجموع می‌توان اینطور گفت که گوشی Galaxy A2 Core از نظر دوربین حرف چندانی برای گفتن ندارد و کیفیتی فراتر از قیمت خودش را ارائه نمی‌کند. بهتر است درست مثل ماهیت اصلی خود گوشی، روی دوربین های اصلی و سلفی آن هم حسابی بیشتر از یک دوربین کار راه انداز باز نکنید.


نقد و بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ: ارزان و مناسب

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی گلکسی A2 Core : باتری و شارژدهی

مسئله مهم بعدی که باید به آن پرداخته شود مربوط به باتری و توان شارژدهی آن خواهد بود. سامسونگ یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت را در گوشی A2 Core بکار برده که با توجه به سایر ویژگی های دستگاه انتظار داریم قدرت شارژدهی قابل قبولی داشته باشد. در بررسی گلکسی A2 Core مشخص شد که یک کاربر معمولی با سطح استفاده نرمال از گوش می‌تواند ضمن یک مرتبه شارژ باتری این اسمارتفون تقریبا تا 1 روز کامل از آن استفاده نماید. در برخی مواقع که میزان استفاده کاربر از گوشی بیشتر شود، ممکن است شارژ باتری زودتر هم خالی گردد و در برخی مواقع که میزان استفاده کاربر از گوشی کمتر باشد، احتمال دوام آوردن آن تا 1.5 روز هم وجود خواهد داشت.
دستگاه از قابلیت شارژ بیسیم و شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و شارژر گوشی یک شارژر معمولی است که سوکت میکرو یو اس بی دارد. در بررسی این گوشی مشخص شد که مدت زمان مورد نیاز برای فول شارژ باتری آن با شارژر اصلی در حدود 80 دقیقه خواهد بود. بنابراین گوشی از نظر قدرت شارژدهی باتری و همچنین سرعت شارژ مجدد هم یک اسمارتفون کاملا معمولی است که ویژگی خاصی را ارائه نمی‌کند. به عقیده ما سامسونگ حداقل می‌توانست یک باتری قدرتمندتر و با ظرفیت بیشتر را در گوشی A2 Core بکار ببرد تا حداقل دستگاه از این نظر یک گوشی خاص باشد و قدرت شارژدهی مطلوب تری را ارائه کند.
نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ پرداختیم. این گوشی به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های فعلی شرکت سامسونگ در بازار عرضه شده و می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند با صرف هزینه‌ای ناچیز یک گوشی اندرویدی کار راه‌انداز داشته باشند گزینه خرید مناسبی باشد. به عقیده ما در یک جمع‌بندی کلی می‌توان اینطور گفت که گوشی نام برده شده چیزی در حد قیمت خودش کارایی ارائه کرده و به نوعی تعادل مابین قیمت و پتانسیل آن برقرار است. در ادامه به برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این اسمارتفون اشاره خواهیم کرد.


نقاط قوت:
  • قیمت ارزان
نقاط ضعف:
  • با توجه به قیمت گوشی نقطه ضعف محسوسی در آن دیده نمی‌شود.

منبع: فروشگاه اینترنتی هدف


نقد و بررسی گلکسی A2 Core سامسونگ: ارزان و مناسب

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا