خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
” سانسور شده “







نام سریال : خاطرات الحمرا Memories of the Alhambra

زبان: کره ای (زیرنویس فارسی)

فرمت: MKV

حجم: ۵۰۰ مگابایت

محصول : ۲۰۱۹ – ۲۰۱۸ کره جنوبی

میانگین زمان : ۶۰ دقیقه

ژانر : عاشقانه ، درام ، علمی تخیلی

امتیاز: ۸٫۲ از ۱۰

کارگردان: Gil Ho Ahn

بازیگران: Park Shin-Hye, Hyun Bin, Jin-Woong Min


خلاصه سریال : یو جین وو که مدیر اجرایی یک شرکت است و برای یک ماموریت کاری به اسپانیا آمده، پس از دریافت یک تماس تلفنی ناشناس و مشکوک راهی شهر گرانادا می‌ شود. او متوجه می‌ شود که جونگ هی جو احتمالا کلید را در اختیار دارد. او که در حال جستجو برای یافتن سه جو است، درمی‌ یابد که یک کاربر جدید پا به دنیای مجازی گذاشته و …



درباره سریال : مجموعه تلویزیونی خاطرات الحمرا (Alhambeura Goongjeonui Chooeok) سریالی درام محصول کشور کره‌جنوبی به کارگردانی گیل هو آن است که پخش آن از سال ۲۰۱۸ در شبکه نتفلیکس آغاز شد. بازیگرانی چون شین های پارک، هیون بین، چان یئول پارک، مار آلسیوس، هیون چول چو و هان بو رئوم در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. خاطرات الحمرا به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریال‌های درام در کره‌جنوبی شناخته می‌شود و در ساخت آن برای نخستین بار از فناوری واقعیت افزوده با الهام از بازی پوکمون گو استفاده شده است. شیوه روایت داستان، جلوه‌های ویژه تصویری و گرافیک کامپیوتری با کیفیت بالای این سریال تحسین مخاطبان و منتقدین را به دنبال داشته است.

درباره بازیگر : هیون بین (متولد کیم تِه-پیونگ در ۲۵ سپتامبر سال ۱۹۸۲ میلادی) بازیگری اهل کشور کره جنوبی است. وی به سبب ایفای نقش اول مرد در درام‌ های کره‌ ای سام سون (۲۰۰۵) و باغ مخفی (۲۰۱۱–۲۰۱۰) شناخته شده‌ است. هیون بین پیشهٔ بازیگری را با مجموعه‌های تلویزیونی «بدون توقف ۴» و «ایرلند» آغاز نمود. در سال ۲۰۰۵ و با حضور در سریال سام سون نوید ظهور ستاره‌ای نو را داد. سریال سام سون، که سریال موفق و محبوبی بود، به‌طور میانگین ۳۷٪ بیننده داشت و آخرین قسمت این سریال با ۵۰٪ بیننده به پایان رسید. هیون بین به سبب نقش‌آفرینی در این سریال در جشنوارهٔ ام‌بی‌سی دراما جایزۀ ویژه را کسب کرد. در همین سال هیون بین در فیلم کره‌ای «بابا لنگ دراز» به‌عنوان بازیگر نقش مکمل مرد ایفای نقش کرد. این فیلم که با الهام از کتاب «بابا لنگ دراز» خانم جین وبستر ساخته شده بود، یکی از چهار فیلم کره‌ای بود که در جشنوارهٔ فیلم فجرِ ایران، در سال ۲۰۰۶ نمایش داده شد.


دانلود سریال خاطرات الحمرا Memories of the Alhambra

 

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع


دانلود سریال خاطرات الحمرا Memories of the Alhambra

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا