خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

sarina.k

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
14/4/21
ارسال ها
40
امتیاز واکنش
2,549
امتیاز
153
محل سکونت
قبرستون قلب:)
زمان حضور
13 روز 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱- دیزنی لند Disneyland ( پاریس، فرانسه ) :
عجایب پرواز را در سراسر ۵ زمین باور نکردنی پر از جاذبه های کلاسیک، نشان می دهد و شامل نمایش های خیابانی است. شانه ها را با دزدان دریایی شلاق زدن، در زمان و فضا زوم کنید و با هیاهو در آتش بازی های فراموش نشدنی و نمایش نور بیش از قلعه زیبای خفته را نیز نگاه کنید.

۲- PortAventura ( اسپانیا ) :
PortAventura پارک تفریحی و مرکز رفت و آمد مکرر در جنوب بارسلونا ، در Salou ، Tarragona، اسپانیا است. در کوستا دورادا. این شهر حدود ۴ میلیون بازدید کننده را در هر سال جذب می کند و آن را به پرطرفدار ترین پارک در اسپانیا تبدیل می کند .
PortAventura Park نیز ششمین پارک تفریحی مهم در اروپا است . این مجتمع همچنین دارای پارک Aqua Park Costa Caribe و چهار هتل است. این بزرگترین استراحتگاه در جنوب اروپا است . این منطقه دارای دو فرودگاه از جمله فرودگاه Reus است. ایستگاه قطار PortAventura که ارتباطات با بارسلونا و سالو دارد، نیز وجود دارد.
پارک، واقع در جنوب بارسلونا، دارای پنج موضوع زمینه ای است که بر اساس تمدن های تاریخی (Mediterrània، Far West، México، China، Polynesia) و یک منطقه موضوعی بر پایه خیابان سسام که برای فصل ۲۰۱۱ پارک افتتاح شده است در ان وجود دارد .

۳ – Futuroscope ( Poitiers – فرانسه ) :
Futuroscope با بیش از ۴۶ میلیون بازدید کننده از زمان باز شدن، یکی از بهترین پارک های تفریحی مشهور و محبوب در فرانسه است . و تنها یکی از این انواع این پارکها در اروپا!
Futuroscope محل ایده آل برای استراحت است، با ۶۰ هکتار حومه سبز آرام و ۲۵ تجربه هیجانی اصلی
جو فورسوسکوپ فوق العاده، سرگرم کننده و پری را با بیش از ۲۵ تجربه اصلی در انتظار شما در تئاتر جاذبه های خیره کننده جذب می کند، به عنوان ماجراهای دلهره آور، هیجان های هیجان انگیز، سفرهای ذهنی، نمایش های عجیب و غریب و جاذبه های جذاب برای همه سلیقه ها و سنین: فیلم ها در قالب صفحه نمایش غول پیکر، جاذبه های پر شور، ۳D سواری با جلوه های ۴D ، بازی ها، نمایش زنده، فعالیت های هوای آزاد و …

۴- Europapark ( آلمان ) :
Europa-Park بزرگترین پارک در آلمان است و دومین معروف ترین پارک تفریحی در اروپا، پس از دیزنی لند پاریس.
Europa-Park واقع در روست، در جنوب غربی آلمان، بین فرایبورگ و استراسبورگ است.
این پارک دارای ۱۲ بسـ*ـتر غلتکی است ، قدیمی ترین قطار معدن Alpenexpress است که در آن از طریق یک معدن الماس به سرعت حرکت می کند – و جدیدترین سازه Arthur، یک ترکیب رولر کوراستر در محیط داخلی / فضای باز و ترکیبی تاریک سوار شده است. Europa-Park دارای غواصی و جاذبه های بسیار بالایی است و جاذبه های آن به معنی واقعی پارک است تا تقریبا. ۵۰،۰۰۰ مهمان در روز را پذیرا است .

۵- پارک آستریکس ( فرانسه ) :
Parc Astérix پارک تفریحی تم در فرانسه است ، بر اساس داستان های آستریکس (توسط آلبرت اودرزو و رنه گسینی). نزدیک به ۳۵ کیلومتر (۲۲ مایل) از شمال پاریس، ۳۲ کیلومتر (۲۰ مایل) از دیزنی لند پاریس و ۲۰ کیلومتر (۱۲ مایل) از Chateau de Chantilly تاریخی، در Plailly در واحد Oise، در سال ۱۹۸۹ افتتاح شد.
به خصوص برای انواع مختلفی از غرفه های غلتکی ( ترن ) شناخته شده است و از فرهنگ های تاریخی مانند رومی ها، یونانیان باستان و در حال حاضر مصری ها استفاده کرده است، اما همیشه در سبک بصری داستان ها است.


منبع :مجله برتر جاذبه ها


معرفی5شهربازی مشهور اروپا

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا