خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,496
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع

قبرستان گلیویچ
#مکان‌_های_اسرارآمیز

باستان‌شناسان در بررسی‌های خود دریافتند قبرهای این قبرستان که در شهر جنوبی گلیویچ لهستان کشف شده، حاوی چهار اسکلت انسان است که سر آنها از بدن جدا شده و در میان پاهایشان قرار گرفته‌است. قطع سر در قرون وسطا مجازاتی رایج برای افرادی بود که به خون‌آشام بودن متهم بودند،‌زیرا تنها شیوه‌ای بود که می‌شد از مرگ این موجودات اطمینان حاصل کرد.
سرنوشت دقیق این اسکلت‌ها هنوز نامشخص است اما به گفته باستان‌شناسان این اسکلت‌ها علاوه بر اینکه سر ندارند، از هیچ دارایی و تزئیناتی از قبیل جواهرات،‌کمربند یا هر وسیله دیگری که معمولا در گذشته به همراه اجساد دفن می‌شده،‌برخوردار نیستند. همچنین هنوز زمان دقیق مرگ و دفن این اسکلت‌ها مشخص نشده‌است اما تخمین‌های اولیه نشان می‌دهند این اجساد در اوایل قرن ۱۶ به این شکل دفن شده‌اند.
این کشف یکسال پس از آن صورت می‌گیرد که باستان شناسان در بلغارستان در نزدیکی شهر سوزوپل دو جسد کشف کرده و آنها را به خون‌آشام‌ها نسبت دادند. هردو این اجساد بیش از ۸۰۰ سال سن داشته و میله‌های آهنی از میان سـ*ـینه آنها رد شده‌بود. به گفته رئیس موزه ملی بلغارستان طی سال‌های اخیر بیش از ۱۰۰ جسد مشابه در این کشور کشف شده‌است.


منبع: مانستر کوئست


قبرستان گلیویچ

 
  • عجیب
Reactions: goli.e
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا