خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

sarina.k

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
14/4/21
ارسال ها
40
امتیاز واکنش
2,545
امتیاز
153
محل سکونت
قبرستون قلب:)
زمان حضور
13 روز 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
ویو راک، هایدن، استرالیای غربی- Wave Rock, Hyden, Western Australia
این صخره بی‌شک یکی از جذاب‌ترین مناطق دیدنی کشور استرالیا به حساب می‌آید. صخره‌ای زیبا و شگفت‌انگیز به شکل موج بلندی از دریا. علت نامگذاری این صخره نیز همین موضوع است. در واقع ویو راک هایدن به معنای صخره موج است. حالا ممکن است به این فکر بیفتید که قبلا در این مکان، دریایی وجود داشته که این صخره را به این شکل در آورده است؛ اما اینگونه نیست. این صخره به علت فرسایش و تغییرات شیمیایی لایه‌های میانی و زیرین سطحی به این شکل درآمده‌اند.


صخره معلق، ویکتوریا – Hanging Rock, Victoria
صخره معلق از فعالیت‌های آتشفشانی شکل گرفته است که اگر به نوک آن بروید قادر هستید منظره‌ فوق‌العاده‌ای را با چشمان خود نظاره‌گر باشید. این صخره یکی از جاهای دیدنی استرالیا محسوب می‌شود که قدمت زیادی دارد و نقش و نگار‌هایی که روی آن است، جذابیت خاصی به آن بخشیده است. شما می‌توانید بر روی این صخره بایستید و ساعت‌ها در کمال آرامش دریا را نگاه کنید و از آرامش آن استفاده کنید.


صخره‌ طلایی، بلو ماونتینز – The Golden Cliff, Blue Mountains
این صخره علاوه بر منظره زیبایی که در اطراف خود دارد، مکانی فوق‌العاده آرامش‌بخش و طبیعتی بکر را نیز به شما هدیه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه تماشای غروب آفتاب بالای این صخره را از دست ندهید. چون در این زمان، رنگ صخره‌های اطراف تغییر می‌کند و پرتره‌ای فوق‌العاده را در برابر چشمتان ترسیم می‌کند.


کیاما، نیو ساث ولز – Kiama, New South Wales
کیاما یک شهرک ساحلی در جنوب سیدنی، در نیو ساوت ولز استرالیا است. اگر به ساحل، دریا و استفاده از تجهیزات و امکانات تفریحی بی‌نظیر دریایی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم این شهرک را از دست ندهید. این شهرک علاوه بر چندین ساحل زیبا، رستوران‌ها و کافه‌ها، مخصوص موج‌سواری هم هست و فاصله کمی تا سیدنی دارد. از این رو رفتن به آنجا تجربه جدید و شگفت‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.



خلیج هوم بوش، سیدنی – Homebush Bay, Sydney
هوم بوش خلیجی در ساحل جنوبی رودخانه پاراماتا است که در منطقه inner west سیدنی قرار دارد. این منطقه جنگلی با هر آنچه تاکنون دیده‌اید فرق می‌کند، هوم بوش جنگلی‌هایی بر روی کشتی است. جالب است نه؟ اگر بخواهیم واضح‌تر صحبت کنیم، در گذشته این منطقه لنگرگاه کشتی‌های فرسوده بوده است که با گذشت زمان در این کشتی‌ها، بوته و درختانی سبز و این مکان را به یکی از زیباترین مناطق جنگلی جهان تبدیل کرده است. این مکان واقعا ارزش آن را دارد که در لیست بهترین جاهای دیدنی سیدنی قرار بگیرد.

منبع:علی بابا


5 مکان جذاب و دیدنی استرالیا

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا