خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
مرکز خرید وان میلز وان

یکی از مراکز خريد و Outlet بزرگ و معروف که قصد داریم به تازه واردان تورنتو و کانادا معرفی کنیم، مرکز خرید وان میلز مال واقع در شهر وان تورنتو و يكي از بزرگ‌ترين و در دسترس‌ترين حراجي‌هاي تورنتو می‌باشد.
امروزه بیشتر افراد به‌دلیل مشغله و کمبود وقت و همچنین صرف زمان زیاد برای رفتن از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر ترجیح می‌دهند نیازهای خود را در مراکزی که فروشگاه‌های معروف در آن به صورت متمرکز و کنار هم تعبیه شده‌اند تهیه نمایند تا هم در وقت و زمان صرفه‌جویی کرده باشند و هم از مزایای تنوع و تعدد فروشگاه‌ها بهره‌مند شوند. مرکز خرید وان میلز بدین منظور در فضایی بزرگ‌تر و با تنوع اجناس بیشتر و قیمتی مناسب‌تر نسبت به دیگر مراکز خرید راه‌اندازی شده‌است تا این امکان را برای شما فراهم سازد که بتوانید کالای مورد نظر خود را با توجه به کیفیت و مقایسه‌ی قیمت، از بین بِرَند مورد علاقه‌ی خود انتخاب نمائید. در این مجموعه اکثر برندها Factory Outlet می‌باشند، بدین معنی که شما پس از خرید برای تعویض یا مرجوعی اجناس باید به فروشگاه‌های Factory مراجعه نمائید، پس حتماً در هنگام خرید این نکته را مدنظر داشته و از فروشگاه مورد نظر پیش از خرید سؤال فرمائید.
با اینکه مرکز خرید وان میلز در یک طبقه طراحی شده، ولی به دلیل گستردگی نیازمند صرف زمان زیادی برای بازدید از تمام فروشگاه‌های این مجموعه هستید؛ پس خود را برای یک گشت‌‌زنی ۶-۷ ساعته در این مرکز آماده کنید. در این مجموعه فودکورت بزرگی تعبیه شده است ولی به دلیل شلوغی، خوردن غذا در این فودکورت را به شما توصیه نمی‌کنیم، چون از نظر ما ممکن است افزایش تقاضا کیفیت غذا را کاهش دهد.
منبع:ایرانی زونه


مرکز خرید وان میلز مال | تورنتو

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا