خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
همانطور که می‌دانید شرکت اینتل در سال گذشته مقدار زیادی از سهم خود در بازار پردازنده‌های کامپیوتری را به رقیب دیرینه‌ی خود، AMD واگذار کرد و این عملکرد ضعیف تا امسال هم ادامه یافته است. طبق گزارش جدید، اینتل قصد دارد امسال پردازنده‌های کم‌مصرف Tiger Lake-U خود را با اعمال تغییرات کوچکی نوسازی کرده و با نام Tiger Lake-R یا Tiger Lake-Refresh وارد بازار کند.
در طول سال 2021 شرکت اینتل قصد دارد 5 سری پردازنده‌ی جدید با نام‌های Rocket Lake، Jasper Lake، Ice Lake Xeon، Alder Lake و Tiger Lake-H را معرفی و عرضه کند که پردازنده‌های سری تایگر لیک، خود به چهار بخش دیگر تقسیم می‌شوند. اما به گزارش وب‌سایت تخصصی و معتبر AnandTech، یک دسته‌ی دیگر به این چهار بخش پردازنده‌های تایگرلیک اضافه خواهد شد.
به گفته‌ی وب‌سایت AnandTech، تیم آبی تایید کرده که پردازنده‌های Tiger Lake-Refresh را با افزایش اندک فرکانس پردازنده‌های Tiger Lake-U به عنوان یک سری جدید معرفی خواهد کرد. طبق گزارش این خبرگذاری، اینتل قصد نوسازی معماری‌های دیگر سری تایگرلیک را ندارد. اما با وجود اینکه تاکنون افشاگری‌های زیادی از پردازنده‌ی Core i7-11390H به عنوان یک نسخه‌ی رفرش از سری Tiger Lake-H(35) منتشر شده است، می‌توان نتیجه گرفت یا گزارش جدید AnandTech دقیق نیست یا افشاگری‌های قبلی شایعه‌ای بیش نبوده‌اند.
روز گذشته نیز خبری در مورد معرفی سری پردازنده‌های Tiger Lake-H(45) منتشر شد که معرفی آن‌ها در دو هفته‌ی آینده را دست نشان کرده بود. خبر مذکور از سوی شرکت ایسوس پخش شده بود و به حضور این پردازنده‌ها در محصولات گیمینگ ROG اشاره داشت.
در هر صورت به گفته‌ی منابع آگاه، نسخه‌ی رفرش پردازنده‌های Tiger Lake-U به همراه سری پردازنده‌های موبایل Alder Lake در نیمه‌ی دوم سال جاری معرفی خواهند شد. تصویر زیر مشخصات پردازنده‌های نسل یازدهم تایگرلیک را با توجه به افشاگری‌ها و شایعه‌های اخیر نشان می‌دهد.
نظر شما در مورد تصمیم اینتل برای نوسازی همان پردازنده‌های سال گذشته و عرضه‌ی دوباره‌ی آن‌ها چیست، آیا این یک استراتژی جدید است یا همان ادامه‌ی راه سقوط؟
منبع: شهر سخت افزار


نوسازی پردازنده های Tiger Lake-U اینتل تایید شد؛ منتظر Tiger Lake-R باشید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا