خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,364
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
این یک حقیقت است که علی‌رغم پیشرفت‌های کشورهای اروپایی در صنایع بزرگ، شرکت‌های فعال در این قاره قدرت خاصی در بازار تولید تراشه ندارد و عموماً این صنعت به شرق و غرب یعنی کشورهایی مانند چین، تایوان، کره و ژاپن از شرق و آمریکا از غرب وابسته است. اما برای مصون ماندن از بحران شدید کمبود تراشه به نظر اروپایی‌ها راهکاری را در نظر گرفته‌اند که بیشتر به یک دیپلماسی صنعتی شباهت دارد.
طی گزارشی که به تازگی رویترز منتشر نموده، قرار است کمیسیونر بازار داخلی اتحادیه اروپا تا 4 روز دیگر مذاکراتی با مدیران ارشد اجرایی اینتل و شرکت تایوانی TSMC انجام دهد. این درحالی است که اروپا سعی دارد خود را از اختلالات چرخه تأمین ذخایر جهانی تراشه مصون کند.
در همین راستا جمعه آینده برتون با پت گلزینگر (مدیر ارشد اجرایی اینتل) در بروکسل ملاقات و همان روز ویدئو کنفرانسی با ماریا مارسد (رئیس شاخه اروپایی TSMC) برگزار می‌کند. کمیسیونر بازار داخلی اروپا در این باره به رویترز گفت:
افزایش استقلال در این حوزه به معنای آن نیست که در فضایی با زنجیره‌های ذخیره جهانی، خود را ایزوله کنیم. همزمان با بررسی روش‌ها برای افزایش ظرفیت اروپا به ایجاد ارتباطاتی با شرکای بین المللی ادامه می‌دهیم اما روند این ارتباط را ما هدایت می‌کنیم.
برتون تصمیم دارد یک تراشه ساز برتر را متقاعد کند تا واحد تولیدی بزرگی در اروپا بسازد تا به این ترتیب هدف استراتژیک کمیسیون اتحادیه اروپا برای تأمین پیشرفته‌ترین فناوری تراشه‌ها در دهه آینده را واقعی کند.
این هدف در استراتژی قطب نمای دیجیتال کمیسیون اتحادیه اروپا ذکر شده است. بر اساس آن پیش بینی می‌شود سهم اتحادیه اروپا از تولید نیمه رسانا در سطح جهانی به ۲۰ درصد برسد و تا ۲۰۳۰ میلادی پیشرفته‌ترین تراشه‌های ۲ نانومتری در این منطقه تولید شود.
تلاش برتون برای دستیابی به برتری در حوزه فناوری در حالی است که تقاضا برای همه چیز از دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی گرفته تا خودروها زنجیره تأمین ذخایر جهانی تراشه را مختل کرده و در نتیجه آن اتحادیه اروپا را به تراشه‌های تولید شده در آسیا متکی کرده است.
منبع: شهر سخت افزار


برنامه کشورهای اروپایی برای مصون ماندن از بحران کمبود تراشه

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا