خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.A.H.Ř.Ą༻

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
16/10/20
ارسال ها
1,830
امتیاز واکنش
43,313
امتیاز
418
محل سکونت
رمان ۹۸
زمان حضور
293 روز 11 ساعت 28 دقیقه
نویسنده این موضوع
جونا بارنز
نویسنده آمریکایی
یونس بارنز (12 ژوئن 1892-18 ژوئن 1982) هنرمند ، نقاش و روزنامه نگار، نویسنده آمریکایی، احتمالا بهترین و شناخته شده او است Naatwood رمان (1936) است، که دسته کلاسیک از داستان Alshaki و کار مهم کار ادبیات مدرنیسم (13)
جونا بارنز
اطلاعات شخصی
تولد12 ژوئن 1892
مرگ18 ژوئن 1982 (90 ساله) روستای گرینویچ
تابعیت ایالات متحده
عضوآکادمی هنر و ادبیات آمریکا
شریک تلما وود
زندگی عملی
مدرسه والدین موسسه پرات انجمن دانشجویان هنر نیویورک
اشتغال
شاعر ،داستان نویس، نویسنده، نمایشنامه نویس و روزنامه نگارزبان هاکاتالان ،انگلیسی
استخدام
شعر
در سال 1913 ، بارنز کار خود را به عنوان یک روزنامه نگار آزاد و تصویرگر روزنامه عقاب Brulkin آغاز کرد. در اوایل سال 1914 ، بارنز گزارشگر ، مصاحبه گر و تصویرگری برجسته ای بود که کارهایش در روزنامه ها و نشریات معتبر شهر منتشر می شد. بعداً ، استعداد و روابط بارنز با بوهمیان برجسته دهکده گرینویچ این فرصت را به وجود آورد که نثر ، شعرها ، کارتون ها و نمایشنامه های تک بازی او را در روزنامه های ادبی آوانگارد و مجلات مشهور و همچنین یک مجموعه شعر مصور منتشر کند. ، کتاب زنان نفرت انگیز (1915).
در سال 1921 ، بارز وظیفه سودآور مجله مک کال را توسط بارنز به پاریس بردند ، جایی که او برای ده سال آینده زندگی کرد. در این دوره من یک کتاب (1923) ، مجموعه شعر ، نمایشنامه و داستان کوتاه منتشر کردم که بعداً دوباره منتشر شد ، با سه داستان اضافه شد ، یک شب در میان اسب ها (1929) ، خانم های الماناچ (1928) ، و رایدر در طول دهه 1930 ، بارنز مدتی را در انگلیس ، پاریس ، نیویورک و شمال آفریقا گذراند .در این زمان پر آشوب ، نایت وود نوشته و منتشر شد. در اکتبر 1939 ، پس از نزدیک به دو دهه زندگی در اروپا ، بارنز به نیویورک بازگشت. او آخرین اثر مهم خود ، نمایش منظوم آنتیفون را در سال 1958 منتشر کرد و در ژوئن 1982 در آپارتمان خود در باچین پلاس در دهکده گرینویچ درگذشت.

زندگی و نوشتن
اوایل زندگی (1892–1912) عدالت
بارنز در یک کابین چوبی در کوه استورم کینگ ، نزدیک کرنوال آن هادسون ، نیویورک متولد شد . مادربزرگ پدری او ، زادل بارنز ، نویسنده ، روزنامه نگار و فعال حق رأی زنان بود و او زمانی میزبان یک سالن ادبی با نفوذ بود. پدر او ، پدر بارنز ، آهنگساز ، نوازنده و تصویرگر ناموفق بود. او که طرفدار چند همسری است ، در سال 1889 با مادر بارنز ، الیزابت ازدواج کرد و فانی کلارک در سال 1897 ، هنگامی که بارنز پنج ساله بود ، با آنها نقل مکان کرد. آنها هشت فرزند داشتند و پدری تلاش چندانی برای حمایت مالی از آنها انجام نداد. زادل ، که فکر می کرد پسرش نابغه هنری سو mis تفاهم شده ای است ، برای تأمین هزینه های خانواده خود تلاش می کرد و با نوشتن نامه های گدایی به دوستان و آشنایان ، درآمد کم شده خود را تأمین می کرد.
بارنز به عنوان دومین فرزند بزرگ ، بیشتر دوران کودکی خود را در کمک به مراقبت از خواهر و برادر و خواهر و برادر سپری کرد. وی تحصیلات اولیه خود را در خانه ، بیشتر از پدر و مادربزرگ خود ، که به او نوشتن ، هنر و موسیقی آموخته بود ، فرا گرفت ، اما دروس مانند ریاضیات و هجی را نادیده گرفت. او ادعا کرد که هرگز تحصیلات رسمی نداشته است. برخی شواهد نشان می دهد که وی برای مدتی پس از 10 سالگی در مدرسه دولتی تحصیل کرده است ، اگرچه حضور وی متناقض بود.
آنچه شناخته شده است این است که بارنز و پدرش نوشتن نامه های گرم را برای یکدیگر تا زمان مرگ وی در سال 1934 ادامه دادند. .به طور غیرمستقیم در اولین رمانش ، رایدر ، و مستقیم تر در نمایش خشن آخر آنتیفون. اما زادل - 40 سال پیش هنگام نوشتن آنتیفون کشته شد - از کیفرخواست خارج شده است. کمی قبل از هجدهمین سالگرد تولد او با اکراه و بدون دخالت روحانیون ، در مراسمی خصوصی با برادر فانی کلارک ، پرسی فاکنر ، "ازدواج" کرد. او پنجاه و پنج ساله بود و پدر ، مادربزرگ ، مادر و برادرش به شدت از او حمایت می كردند ، اما او بیش از دو ماه در كنار او نبود.
منبع: ویکی‌پدیا



بیوگرافی جونا بارنز | نویسنده

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشویق
  • تشکر
Reactions: SelmA و LIDA_M
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا