خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~BAHAR.SH~

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/10/20
ارسال ها
1,156
امتیاز واکنش
33,663
امتیاز
418
محل سکونت
...
زمان حضور
151 روز 7 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
با شروع ماه مبارک رمضان و همین طور با در نظر گرفتن وضعیت کرونایی شهرها، ماندن در خانه و حفاظت از سلامتی خود و عزیزانمان را اولویت قرار می‌دهیم. با وجود چنین شرایطی، همه می‌کوشیم فضای شادی را در خانه ایجاد کنیم. یکی از بهترین سرگرمی‌های این دوران، برنامه‌ریزی برای روزای امن و آزاد بعد از کرونا است. در این برنامه، حداقل ترتیب چند سفر دلپذیر را داده‌ایم، آنطور که حتی تصورش هم آب سردی است بر داغ خستگی این روزها. ولی تکراری‌ترین سوالی که ممکن است ذهن خیلی‌ها را با خود درگیر کند این است که (شب را کجا بگذرونیم؟) و همچنین سوال‌هایی از این دست.

اینجا است که با افتخار از سایت بوکینگ ویلا یاد میکنم، چراکه گره این مشکلات به دست پلتفرم بوکینگ ویلا باز می‌شود.

شما با استفاده از این سامانه رزرو و اجاره آنلاین ویلا و سوئیت، می‌توانید به‌راحتی ویلای مورد نظر خود را در مقصد دلخواهتان اجاره کنید و با خیالی آسوده سفر بروید. بوکینگ ویلا این افتخار را دارد تا با پشتیبانی ۲۴ ساعته، خیال شما را بابت رزرو سفر و مشکلات احتمالی آسوده کند. بوکینگ ویلا با تیم پشتیبانی خود به شما تضمین نظافت ویلا و استرداد آنلاین و همراهی شما تا پایان سفر را می‌دهد. برای اجاره ویلا و سوئیت از بوکینگ ویلا وارد شوید و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چرا بوکینگ ویلا انتخابی امن است؟


بوکینگ ویلا همیشه سعی کرده تا با توجه به بازخورد مهمانان و صاحبان اقامتگاه و با پالایش منظم ویلاها، اقامتگاهی شایسته و درخور از لحاظ قیمتی و امنیت و نظافت به مسافران عزیز پیشنهاد کند. نظرات مسافران هر اقامتگاه در صفحه مربوط به همان اقامتگاه قرار گرفته است و شما می‌توانید به مراجعه و توضیحات هر ویلا یا سوئیت، کامنت سایر مسافران را بخوانید و با آگاهی کامل اقدام به رزرو آنلاین ویلا و سوئیت کنید. سامانه بوکینگ ویلا پاسخی است به مشکلاتی که مسافران با آن مواجه هستند؛ مشکلاتی چون:

نبود یک سامانه جامع، سریع و امن برای رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه، نبود قیمت مصوب و اعمال قیمت سلیقه‌ای از سوی صاحبان ویلا،کمبود ویلای مناسب در شرایط ویژه مانند تعطیلات نوروز، پایان هفته، وجود واسطه‌هایی که پروسه اجاره ویلا را پرهزینه می‌کنند و...


سفری لـ*ـذت‌بخش با همراهی بوکینگ ویلا

از آب‌وهوای ملس شمال تا دریای شگفت‌انگیز خلیج همیشه فارس، از عطر نرگس سجاده پهن بر صحن حرم مقدس امام رضا تا یادگار عاشقانه شیرین و فرهاد، قدم به قدم ایران زیبای ما می‌تواند مقصدی ناب برای یک سفر جذاب باشد. سفری که با وجود بوکینگ ویلا دیگر نگرانی بابت اقامتگاه نخواهید داشت.

بوکینگ ویلا به‌طور مستقیم با مالک هر ویلا ارتباط دارد و تضمین بهترین قیمت را به مسافران و گردشگران می‌دهد. در سایت بوکینگ ویلا، تنوع ویلاها زیاد است و همین موضوع فرصتی را ایجاد می‌کند تا هر خانواده‌ای با هر سلیقه و سطح بودجه‌ای بتواند به‌راحتی، ویلا یا سوئیت مورد نظر خود را پیدا و رزرو کند.

از فیلترهای خاص بوکینگ ویلا، میتوان ویلاهای جنگلی، ویلاهای ساحلی، ویلاهای استخردار، ویلاهای شهرکی، اقامتگاهای بومگردی و سوئیت و آپارتمان‌های شیک و مبله را نام برد.

بسیاری از این ویلاها با داشتن امکانات جذاب تفریحی، مثل بیلیارد و فوتبال‌دستی، زمین والیبال و همچنین زمین بسکتبال، استخرهای روباز و سربسته آبگرم، جکوزی و سونا و... می‌توانند خود به‌تنهایی بهانه‌ای هیجان‌انگیز برای یک سفر به‌یادماندنی باشند.

در این بین ویلاهای لوکس و استخردار معمولا طرفداران بیشتری دارند.

ویلاهای ساحلی، به‌دلیل نزدیکی به ساحل دریا، انتخابی سرشار از آرامش هستند.

ویلاهای جنگلی، ویلاهایی هستند که منظره‌ای از درختان شکوفه‌دار و سرسبز در بهار و تابستان یا تصویری شاعرانه از فرشی زرین در پاییز یا تابلویی از سکوت و آرامش درختان سفید پوش را در زمستان به ما هدیه می‌دهند. در ویلاهای جنگلی، کلبه‌های چوبی خاصی، با تنوع و طرح‌های جالبی وجود دارد که اقامت در آن‌ها می‌تواند خاطره‌ای بسیار رویایی باشد.

چگونه در بوکینگ ویلا رزرو آنلاین انجام دهید؟

در صفحه اصلی بوکینگ ویلا در قسمت جستجوی مقصد، شهر مورد نظر را وارد کنید. یا اگر مقصد خاصی مدنظرتان نیست، می‌توانید صفحه را اسکرول کنید (به پایین بکشید) و مقصد‌ها و ویلاهای پیشنهادی را ببینید.

در ادامه‌ جستجوی مقصد، شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید در آن ویلا‌های موجود در مقصد مورد نظرتان را مشاهده کنید. درصورتی‌‌که ویلای مورد نظر خود را در نگاه اول پیدا کردید، روی آن ویلا کلیک کنید تا وارد صفحه ویلا شوید و به‌صورت جزئی‌تر اطلاعات آن را ببینید و بررسی کنید. اگر ویلایی با ویژگی‌های خاص، مدنظرتان است، در قسمت جستجوی پیشرفته (فیل ترها) خصوصیات مدنظر خودتان را انتخاب کنید و روی گزینه «اعمال فیل تر» کلیک کنید تا نتایج مطابق درخواست شما فیل تر شود.

در قدم بعد صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید، صفحه ویلای انتخاب‌شده شما است. برای مطالعه قوانین و سایر جزئیات ویلا صفحه را اسکرول کنید. در صورتی‌ که تمایل به رزرو داشتید، روی دکمه درخواست رزرو کلیک کنید. این را در نظر داشته باشید که درخواست رزرو شما رایگان است.

حال که قصد رزرو ویلا را داشته‌اید، در ابتدای کار باید تاریخ ورود و خروج خود را انتخاب کنید. این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که حداقل انتخاب شما برای رزرو، «یک شب» است؛ یعنی باید همان روز و روز بعد آن را انتخاب کنید. در مرحله بعد تعدادتان را وارد کنید و نهایتا روی دکمه درخواست رزرو کلیک کنید تا به مرحله نهایی کردن رزرو انتقال داده شوید.

در این قسمت پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود روی گزینه «ثبت نهایی درخواست» کلیک کنید و برای مدت حدودا ۳۰ دقیقه منتظر پاسخ میزبان بمانید و در صورت تایید میزبان پرداخت را انجام داده و نهایتا شماره مالک و آدرس دقیق ویلا را دریافت کنید. حال می‌توانید سفری راحت و بی‌دغدغه داشته و همچنین اطمینان خاطر داشته باشید که پس از سپری کردن جاده و رسیدن به مقصد می‌توانید در ویلای موردعلاقه خود اقامت داشته باشید و در کنار دوستان یا خانواده خود نهایت لـ*ـذت را ببرید.

اجاره ویلا و اقامت در لواسان با بوکینگ ویلا

لواسان محبوب دل تهرانی‌هاست. این منطقه به‌دلیل داشتن رستوران‌ و قهوه‌خانه‌های زیاد، پاساژها و مرکز خریدهای متنوع و پارک‌های ملی و طبیعی فراوان، و نیز سهولت در رفت‌وآمد به یکی از اصلی‌ترین تفریحات پایتخت‌نشینان تبدیل شده است.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت لواسان وجود ویلاهای لوکس و زیبایی که مقصد یکی دو روزه اهالی تهران و کرج است. سایت بوکینگ ویلا هم در این شهر انواع ویلاها و اقامتگاه‌ها را ارائه می‌دهد. اجاره ویلا در لواسان تنها با چند کلیک توسط سایت بوکینگ ویلا انجام می‌شود و اقامتی تضمین شده را به شما ارائه می‌کند.

لواسان، از شهرهای شمالی استان تهران و مرکز بخش لواسانات در شهرستان شمیرانات است.شمال تهران لوکس‌ترین و گران‌ترین بخش شهر است و آب و هوای کوهستانی دارد. این شهر به‌دلیل داشتن آ‌ب‌وهوای ییلاقی، چشم‌اندازهای سرسبز و جاذبه‌های طبیعی بکر و بی‌نظیرش، به یکی از بهترین نقاط گردشگری معروف است.


لواسان، شهری امن و زیبا

این منطقه به‌علت هوای سالم و معتدل و طبیعت سرسبز و زیبایی که دارا است، به مرور مهاجران زیادی را به خود جذب کرد و با سرمایه‌گذاری ثروتمندان و سرشناسان، ویلاهای لوکس و زیبایی در آن احداث شد، طوری که امروزه لواسان به شهر سوئیسی استان تهران معروف است. همچنین رتبه اول امن‌ترین شهر ایران را از آن خود کرده است. (پروانه مافی، فرماندار سابق شهرستان شمیران، در دی ماه سال ۱۳۸۵ ضمن خبر از نامزدی شهر لواسان برای عضویت در جامعه جهانی ایمن، انتخاب لواسان به‌عنوان نخستین شهر امن ایران و صد و یکمین شهر امن جهان را اعلام کرد.)

معرفی چند مورد از مکان‌های دیدنی و جذاب لواسان

آبشار برگ‌جهان: یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین آبشارهای لواسان است که در روستای برگ‌جهان و در ارتفاعات کوه‌های سیاه‌چال قرار دارد و برای کسانی که عاشق کوهنوردی هستند و توانایی بالا رفتن از ارتفاع را دارند، گزینه‌ای بسیار وسوسه‌انگیز و مناسب است. این روستا با داشتن نعمت‌هایی چون طبیعت بی‌نظیر، کوچه باغ‌های سرسبز، آثار سنتی و قدیمی فراوان وآب‌و‌هوای معتدل و مطبوع در فصل‌های بهار و تابستان، همه ساله میزبان گردشگران بسیاری است.

روستای افجه: دشت هویج یا گُرچال یکی از دیدنی‌های پرطرفدار در نزدیکی تهران است که در میان محلی‌ها به گهچال یا گیاه‌چال هم شهرت دارد و گردشگران با نام دشت هویج نیز آن را می‌شناسند. این دشت که در بالای روستای افجه و در ناحیه گلندوک و لواسان واقع شده طبیعتی بسیار زیبا و آب‌وهوای دلچسبی دارد. سقاخانه حضرت ابوالفضل، چنار ۵۰۰ ساله، حمام تاریخی و... از دیدنی‌هایی هستند که در این روستا قرار دارند و می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. باغ‌های روستای افجه هم بسیار زیبا هستند و به‌ویژه در فصل بهار با شکوفه‌ها زیباتر از همیشه به نظر می‌رسند. روستای افجه به‌دلیل سهولت در رفت‌وآمد یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تفریحی تهران‌نشینان در آخر هفته است.

غار موزه وزیری: اولین غار موزه خصوصی ایران و یک موزه بسیار متفاوت در میان موزه‌های تهران است. مرحوم دکتر ناصر هوشمند وزیری که از مجسمه‌سازان طراز اول بودند، ایده اولیه این غار موزه را مطرح و به‌مدت ۶ سال و با هزینه شخصی خود آن را در دل کوه حفر کردند. سرانجام این موزه در سال ۱۳۸۴ و در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع آغاز به کار کرد. این غار با دیواره‌ای از بتن دارای هشت دالان تو در توست که استاد وزیری تلاش ۵۰ ساله خود را در آن به معرض نمایش گذاشتند و تلاش کردند تا ملی‌گرایی و فرهنگ اصیل ایرانی را در آثار خود نشان دهند. ایشان تا زمانی که در قید حیات بودند همیشه در موزه حضور داشتند و هرآنچه درباره آثارشان نیاز بود برای بازدیدکنندگان توضیح می‌دادند. قابل ذکر است که آثار این موزه طیف گسترده‌ای از هنرهای تجسمی را در بر می‌گیرد و همگی از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند.



منبع: کجارو


اجاره ویلا و اقامتگاه‌های ضدعفونی شده در بوکینگ ویلا در ایران

 
  • تشکر
Reactions: sousou87 و mohammad98
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا