خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE از خانواده‌ی گوشی‌های رده بالا سامسونگ به‌حساب می‌آید که با حفظ یک سری المان‌های مثبت پرچمداران این خانواده با قیمتی بسیار مناسب‌تر روانه بازار شده است. گوشی سامسونگ گلگسی اس 20 اف‌ای یک موبایل میان‌رده رو به بالا است که با توجه به قیمت آن ارزش خرید بالایی دارد.
تقریبا همه‌ی المان‌هایی که گوشی‌های پرچمدار دارند را می‌توان در سامسونگ گلگسی اس 20 اف‌ای مشاهده کرد. صفحه ‌نمایش با کیفیت 6.5 اینچی و پشتیبانی از نرخ نوسان تصویر 120 هرتز و HDR، صفحه‌ نمایش Galaxy S20 FE را تبدیل به یکی از بهترین صفحه ‌نمایش‌های موبایل در بازار کرده است. ماژول دوربین سه تایی برای عکاسی در حالت‌های واید، آلترا واید (فوق‌عریض) و تله‌فوتو برای گوشی درنظر گرفته شده است. علاوه بر عکاسی با کیفیت بالا، این موبایل قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K و فریم‌ریت 60 است. همچنین دوربین سلفی گوشی هم کیفیت بالایی داشته از سنسور 32 مگاپیکسلی در آن استفاده شده است. طراحی زیبای بدنه، پشتیبانی از گواهینامه‌ی IP68 (مقاوم در برابر آب و خاک) و همچنین شارژدهی مناسب از دیگر ویژگی‌های مثبت موبایل گلسی اس 20 اف‌ای است.
با اینکه FE انتهای نام این گوشی به‌معنای نسخه‌ی طرفداران (Fan Edition) است اما این گوشی با توجه به امکانات و قیمتی که دارد گزینه‌ی اید‌ه‌آلی برای همه کسانی است که به‌دنبال یک گوشی حرفه‌ای با قیمت مناسب هستند. استفاده از 6 رنگ مختلف در طراحی گوشی هم نشان‌دهنده‌ی این است که سامسونگ قصد داشته طیف گسترده‌ای از مخاطبین را با انواع سلیقه‌ها مورد هدف قرار دهد.
قیمت موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار مناسب بوده و جز گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا در بازار است. با خرید سامسونگ Galaxy S20 FE به یک گوشی میان رده‌ی حرفه‌ای دسترسی خواهید داشت. در ادامه دقیق‌تر به بررسی این موبایل می‌پردازیم.
طراحی و کیفیت ساخت موبایل Samsung Galaxy S20 FE
موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE زبانِ طراحی آشنایی دارد. جلوی موبایل به صورت کامل با صفحه‌ نمایش پوشیده شده است. دوربین سلفی موبایل هم از حاشیه‌ی بالای صفحه‌ جدا شده و به صورت دایره‌ای کوچک بر روی خود صفحه ‌نمایش قرار گرفته است. حاشیه‌ی اطراف صفحه ‌نمایش به نسبت سایر گوشی‌ها کمی بیشتر است. با اینکه حدود 85 درصد سطح جلویی موبایل با نمایشگر پوشیده شده است اما به دلیل استفاده از صفحه ‌نمایش تـ*ـخت، حاشیه‌های اطراف کاملا مشخص هستند. بر روی نمایشگر از محافظ صفحه‌ی Gorilla Glass 3 استفاده شده است که باعث ایجاد مقاومت خوبی در برابر خط و خش می‌شود.


نقد و بررسی موبایل Samsung Galaxy S20 FE

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
حسگر اثر انگشت موبایل هم به زیر صفحه ‌نمایش منتقل شده است و با لمس ناحیه‌ی پایینی گوشی می‌توانید قفل گوشی را باز کنید. حسگر زیر صفحه‌ نمایش این گوشی به نسبت موبایل‌های شیائومی عملکرد ضعیف‌تری داشته و برای عالی شدن جای‌ کار دارد.
بدنه‌ی گوشی از جنس پلاستیک است که با توجه به رده کاربری گوشی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. اما سامسونگ در Galaxy S20 FE با استفاده از روکش مات، جلوه‌ی دیگری به این گوشی داده است. در واقع با در دست گرفتن موبایل اصلا حس یک گوشی پلاستیکی میان‌رده به شما منتقل نمی‌شود. روکش مات این موبایل در برابر جذب اثر انگشت هم مقاوم است. البته کل بدنه از جنس پلاستیک نیست و از چارچوب فلزی آلومینیومی استفاده شده است.
بر روی قاب پشتی گوشی در قسمت بالا تنها ماژول دوربین و فلش دیده می‌شود که به صورت مستطیلی سمت چپ قاب به‌زیبایی جای گرفته‌اند. بر روی قسمت پایینی موبایل هم لوگو سامسونگ دیده می‌شود. طراحی ساده و شیک سامسونگ، ظاهر زیبایی به موبایل Galaxy S20 FE بخشیده است. همان‌طور که اشاره شد، با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از 6 رنگ سرمه‌ای، یاسی، سبز، قرمز، نارنجی و سفید گوشی را انتخاب کنید.
صفحه ‌نمایش موبایل 6.5 اینچی بوده و ابعاد گوشی 159.8x74.5x8.4 میلی‌متر است. وزن Samsung Galaxy S20 FE هم با توجه به سایز و جنس بدنه کاملا مناسب بوده و 190 گرم وزن دارد. در مجموع این موبایل در بخشی طراحی و کیفیت امتیاز بالایی دارد. با خرید Galaxy S20 FE می‌توانید در بین گوشی‌های میان‌رده به یک محصول با کیفیت و جذاب دسترسی داشته باشید.
صفحه ‌نمایش گوشی سامسونگ گلگسی اس 20 اف‌ای
سامسونگ Galaxy S20 FE از یک صفحه نمایش بزرگ با اندازه‌ی 6.5 اینچی و کیفیت Full HD بهره می‌برد. رزولوشن تصویر موبایل 1080x2400 بوده و نسبت تصویر آن‌ هم 20 به 9 است. سامسونگ از پنل صفحه نمایش Super AMOLED خود بر روی این گوشی استفاده کرده که شفافیت و کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. تراکم پیکسلی این موبایل هم 393 پیکسل در هر اینچ است. پنل این نمایشگر همچنین از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند که باعث تقویت رنگ‌های صفحه نمایش می‌شود.


نقد و بررسی موبایل Samsung Galaxy S20 FE

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از ویژگی‌های مثبت صفحه نمایش گوشی Galaxy S20 FE پشتیبانی از نرخ نوسان تصویر 120 هرتز است. 120 هرتز بودن صفحه نمایش باعث می‌شود که المان‌های درون سیستم نرم افزاری با بالاترین سرعت و بدون هیچ تاری و محو شدگی جابه‌جا شوند. نرخ نوسان تصویر بالای 60 هرتز همچنین برای اجرای بازی‌های موبایل نیز کاربرد دارد و مخصوصا در بازی‌های اکشن شوتر اول‌شخص، تجربه‌ی بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار این ویژگی‌های مثبت، طبیعتا صفحه نمایش منابع بیشتری را هم برای پردازش تصاویر استفاده می‌کند، از همین رو در هنگام کار با گوشی در حالت 120 هرتز شارژ گوشی زودتر نسبت به حالت 60 هرتز خالی خواهد شد.
در مجموع صفحه نمایش موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE با استفاده‌ی از پنل Super AMOLED، پشتیبانی از HDR10+ و همچنین 120 هرتزی بودن، جز صفحه نمایش‌های بسیار با کیفیت موبایل‌ها در بازار به‌حساب می‌آید. عملکرد صفحه‌ نمایش با وجود کیفیت Full HD کاملا توان رقابت با گوشی‌های پرچمدار را دارد. از همین رو با خرید Galaxy S20 FE با قیمت مناسب می‌توانید به یک نمایشگر 6.5 اینچی با کیفیت دسترسی داشته باشید.
سیستم سخت ‌افزاری
سامسونگ در گوشی Galaxy S20 FE از دو مدل پردازنده استفاده کرده است. در نسخه‌ی بین‌المللی شاهد پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با چیپست Qualcomm Snapdragon 865 هستیم اما مدلی که در ایران به‌صورت رسمی عرضه شده است از پردازنده‌ی Exynos 990 استفاده می‌کند. در واقع مدل اولی با پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون نسخه‌ی 5G و مدل دوم با پردازنده‌ی اکسینوس نسخه‌ی 4G/LTE گوشی Galaxy S20 FE است.
طبیعتا قدرت پردازشی پرازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 865 بالاتر از پرازنده‌ی Exynos 990 است و پایداری بسیار بیشتری دارد. در مدل 4G که در بازار ایران موجود است شاهد یک پردازنده‌ی 2 هسته‌ای اکسینوس M5 با سرعت 2.73 گیگاهرتز، یک پردازنده‌ی 2 هسته‌ای Cortex-A76 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex-A55 با سرعت 2 گیگاهرتز هستیم. این پردازنده‌ها متناسب با نیازی که از موبایل دارید به صورت خودکار فعال می‌شوند تا بهترین عملکرد را از سیستم پردازشی موبایل تجربه کنید.


نقد و بررسی موبایل Samsung Galaxy S20 FE

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
در کنار پردازنده اصلی، از پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) مدل Mali G77 MP11 هم استفاده شده است که مکمل خوبی برای چیپست Exynos سامسونگ به‌حساب می‌آید اما قدرتی مثل پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 650 که در مدل 5G استفاده شده است را ندارد. حافظه‌ی رم موبایل Samsung Galaxy S20 FE در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی عرضه شده است. حافظه‌ی رم متناسب با حافظه‌ی داخلی موبایل تغییر می‌کند. برای مثال در مدل رم 6 گیگابایتی تنها 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای ذخیره اطلاعات برای شما درنظر گرفته شده است. اما مدل رم 8 گیگابایتی، علاوه بر مدل با ظرفیت 128 گیگابایت، مدل دیگری با ظرفیت 256 گیگابایت هم دارد. البته بابت ذخیره‌ی اطلاعات جای نگرانی وجود ندارد، زیرا سامسونگ در این گوشی از حافظه‌ی MicroSD تا ظرفیت 1 ترابایت استفاده می‌کند. به قول شعار تبلیغاتی سامسونگ؛ حالا شما می‌توانید عکس و فیلم‌های خود را پاک کنید چون خودتان می‌خواهید، نه اینکه مجبور هستید! البته لازم به ذکر است که اسلات قرارگیری حافظه‌ی MicroSD با اسلات سیم‌ کارت دوم یکی است. یعنی اگر بخواهید همزمان از دو سیم کارت روی گوشی استفاده کنید، جایی برای اضافه کردن MicroSD باقی نمی‌ماند.
عملکرد نسخه‌ی 4G موبایل Galaxy S20 FE با پردازنده‌ی Exynos انتظارها را برآورده نمی‌کند. اگر قصد خرید موبایل برای تجربه بازی‌های سنگین دارد، سامسونگ Galaxy S20 FE با پردازنده‌ی اکسینوس به شما پیشنهاد نمی‌شود. زیرا این پردازنده عملکرد پایداری در اجرای عملیات‌های سنگین ندارد و باعث ایجاد افت فریم و همچنین لگ می‌شود. همچنین این پردازنده به نسبت پردازنده‌های Snapdragon حرارت بیشتری تولید کرده و باعث گرم شدن گوشی می‌شود. از آن جایی که جنس بدنه‌ی گوشی هم از پلاستیک است، گرما تولید شده به شکل محسوسی به دست شما منتقل می‌شود و ممکن است برای همه کاربران گوشی رضایت‌بخش نباشد.
توان پردازشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE در کلیه امور روزانه بسیار خوب بوده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت اما اگر قصد خرید گوشی Galaxy S20 FE را دارید، توجه داشته باشید که در هنگام پردازش‌های سنگین ممکن است پردازنده‌ی موبایل انتظارات شما را برآورده نکند.


نقد و بررسی موبایل Samsung Galaxy S20 FE

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
سیستم عامل و رابط کاربری
سامسونگ Galaxy S20 FE را با اندروید 10 روانه بازار کرد اما این گوشی به اندروید 11 هم بروزرسانی شده است. مشابه سایر خانواده‌های گوشی‌های سامسونگ بر روی اس‌ 20 اف‌ای هم از رابط کاربری One UI استفاده شده است که در هنگام عرضه نسخه‌ی 2.5 آن در دسترس بود ولی نسخه‌ی One UI 3.0 هم برای آن منتشر شده است. محیط گوشی سامسونگ با رابط کاربری One UI بسیار ساده و شیک است. در نسخه‌ی جدید حالت Dark Mode هم برای گوشی در دسترس قرار گرفته است. همچین از قابلیت‌های جدید رابط کاربری می‌توان به نرم‌افزارهای لبه‌ی کناری (Edge Screen) گوشی اشاره کرد. می‌توانید یک لیستی از نرم‌ افزارها را همیشه در کنار صفحه برای خود آماده داشته باشید تا صرفا با کشیدن انگشت در لبه‌ی کناری لیست کشویی نرم‌ افزارها برای شما باز شود. همچنین در بخش ارتباطات بی‌سیم با تلویزیون و سایر دستگاه‌ها از طریق Wi-Fi Direct بهبودهایی در نسخه‌ی جدید رابط کاربری گوشی Galaxy S20 FE اعمال شده است.
دوربین گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE
سامسونگ از سه دوربین مختلف برای عکاسی و فیلم‌برداری در موبایل Galaxy S20 FE استفاده کرده است. دوربین اول و اصلی گوشی، دوربین واید (Wide) با سنسور 12 مگاپلیکسلی است که علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت بالا، امکان فیلم‌برداری 4K و Full HD در دو حالت 30 و 60 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین دوم این گوشی، یک دوربین اولتراواید یا همان فوق‌ عریض (Ultra-Wide) که از سنسور 12 مگاپیکلسی در ساخت آن استفاده شده است. با توجه به نوع دروبین‌ها و کیفیت بالا آن‌ها، سامسونگ به‌خوبی در بخش دوربین، این گوشی را در این رنج قیمت وارد بازار کرده است و شما با خرید موبایل گلگسی S20 FE می‌توانید به امکانات عکاسی کاملی دسترسی داشته باشید. شفافیت و جزییات تصاویر در دوربین‌های تله‌فوتو و اولتراواید به‌خوبی دوربین‌های پرچمدار بازار نیستند ولی اصلا شما را نارضی نمی‌کنند. لازم به‌ذکر است که دوربین اصلی واید 12 مگاپیکسلی Galaxy S20 FE همان دوربینی است که در گوشی پرچمدار Galaxy S20 مورد استفاده قرار گرفته.
دوربین سوم، دوربین تله‌فوتو (Telephoto) با سنسور 8 مگاپیکسلی است که تا 3 برابر زوم اپتیکال را پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید که امکان تصویر برداری با 30 برابر زوم دیجیتال هم وجود دارد. با اینکه لنز دوربین تا سه برابر زوم را بدون افت کیفیت برای شما انجام می‌دهد، ولی در زوم بیشتر طبیعتا با افت کیفیت تصویر روبرو هستیم، اما دوربین Galaxy S20 FE مخصوصا روز در نور طبیعی حتی در زوم 30 برابری هم جزییات اصلی تصویر را به‌خوبی حفظ می‌کند و در مجموع تصویر رضایت‌بخشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.


نقد و بررسی موبایل Samsung Galaxy S20 FE

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
به جز حالت‌های عکاسی عادی، سامسونگ از حالت‌های ویژه عکاسی Pro برای تنظیم دستی لنز دوربین‌ها، حالت HDR، حالت پاناروما و Live Focus برای ثبت تصاویر پرتره با تمرکز بر روی یک سوژه در مرکز تصویر، استفاده کرده است. همچنین در حالت Night می‌توانید تصاویر بسیار با کیفیت و پرنوری در شرایط نوری ضعیف بگیرید. در این حالت دوربین گوشی چند ثانیه مشغول به نورگیری شده و سپس در محیط تاریک برای شما یک تصویر قابل‌قبول از سوژه ثبت می‌کند. حالت‌های فیلم‌برداری مختلفی مانند Pro Video، Super Slow-Motion و همچنین تایم‌لپس هم برای دوربین گوشی Galaxy S20 FE درنظر گرفته شده است.
دوربین سلفی سامسونگ Galaxy S20 FE سنسوری 32 مگاپیکسلی داشته و می‌تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را برای شما ثبت کند. کیفیت تصاویر دوربین سلفی در نور کم با کمی نویز همراه است که در این رده گوشی طبیعی است. حالت‌ عکاسی پرتره روی دوربین سلفی هم درنظر گرفته شده که می‌توانید تصاویر جذابی را با آن ثبت کنید. علاوه بر عکاسی، این دوبین سلفی قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را دارد که بسیار عالی است.
باتری و شارژدهی
گوشی Samsung Galaxy S20 FE به باتری قدرتمند 4500 میلی‌آمپری مجهز شده است که تا یک روز کامل می‌تواند خیال شما را از بابت شارژدهی راحت کند. در تست‌های انجام شده زمانی که صفحه نمایش روی حالت 120 هرتز بود، موبایل قادر به پخش 15 ساعت و 30 دقیقه ویدیو بود که عملکرد بسیار خوبی برای یک گوشی در این رده قیمت است. در حالت 120 هرتز همچنین می‌توانید 13 ساعت و 40 دقیقه هم مشغول وب‌گردی شوید. اما در حالت 60 هرتز اوضاع طبیعتا بهتر هم می‌شود و می‌توانید تا 18 ساعت و 38 دقیقه با Galaxy S20 FE فیلم تماشا کنید یا 14 ساعت و 47 دقیقه وب‌گردی کنید.
با اینکه عملکرد باتری در هنگام پردازش‌های سنگین مانند بازی متفاوت است و میزان شارژدهی آن کمتر می‌شود اما به صورت کلی می‌توان در بخش باتری و شارژدهی امتیاز خوبی به موبایل Galaxy S20 FE داد. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی به فناوری شارژ سریع مجهز شده و می‌توانید در مدت زمان حدود 1 ساعت و 30 دقیقه‌ای کل ظرفیت باتری را شارژ کنید.


نقد و بررسی موبایل Samsung Galaxy S20 FE

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
جمع‌بندی موبایل Samsung Galaxy S20 FE
اگر به‌دنبال خرید یک گوشی با کیفیت و کارآمد در بین گوشی‌های میان‌رده هستید، حتما Galaxy S20 FE را در لیست بررسی خود قرار دهید. سامسونگ در ساخت این گوشی از امکانات کاملی استفاده کرده و می‌توان گلگسی S20 FE را یک سطح بالاتر از گوشی‌های میان‌رده بازار درنظر گرفت. صفحه ‌نمایش 6.5 اینچی با کیفیت Full HD و پنل Super AMOLED با پشتیبانی از نرخ نوسان تصویر 120 هرتز و HDR نمایشگر این گوشی را در بین بهترین نمایشگرها قرار می‌دهد.
دوربین Galaxy S20 FE هم در حالت‌های مختلف می‌توانید با آن عکاسی و فیلم‌برداری کنید. سه دوربین واید، اولتراواید و تله‌فوتو به همراه یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی با قابلیت فیلم‌برداری 4K ترکیب دوربین‌های گوشی را هم کامل می‌کنند. تنها ایرادتی که می‌توان به گوشی وارد کرد داغ شدن گوشی در هنگام پردازش‌های سنگین است که آن هم به‌واسطه‌ی پرازنده‌ی Exynos است اما در تجربه‌ی کلی روزانه و کاربری عمومی به مشکلی بر نخواهید خورد. در انتها لازم به‌ذکر است که گوشی گواهینامه IP68 دارد و این گواهینامه تضمین می‌کند که گوشی در برابر آب و خاک مقاوم است و می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.
قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE را هم می‌توان به‌عنوان یکی از نکات مثبت گوشی درنظر گرفت، زیرا رنج قیمتی آن به نسبت امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار خوب است و می‌توان به‌عنوان جمع‌بندی گفت که سامسونگ Galaxy S20 FE ارزش خرید بالایی دارد.
نکات مثبت:
  • طراحی ساده و زیبا بدنه
  • صفحه‌ نمایش 120 هرتزی با کیفیت Full HD
  • دوربین‌های با کیفیت
  • شارژدهی مناسب باتری
  • گواهینامه‌ی IP68
نکات منفی:
  • داغ شدن گوشی هنگام پردازش سنگین به‌خاطر پردازنده‌ی Exynos
منبع:فروشگاه هدف
|"انجمن رمان نویسی 98"|


نقد و بررسی موبایل Samsung Galaxy S20 FE

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا