خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر تمایل دارید با صرف کمترین هزینه ممکن یک گوشی اندرویدی خوب و با ظاهر نسبتا به روز تهیه کنید که محصولی از برند سامسونگ هم باشد، گلکسی A01 یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود. این اسمارتفون را می‌توان یک گوشی میان رده رو به پایین محسوب کرد. در ادامه این مطلب قصد دارید به نقد و بررسی Galaxy A01 بپردازیم و اصلی ترین نقاط قوت و ضعف آن را برایتان مشخص کنیم.
مقدمه
برخی از افراد بنا به هر دلیل تمایل دارند گوشی های اندرویدی تهیه کنند که قیمت ارزانی داشته باشند. شرکت های تولید کننده اسمارتفون های اندرویدی هم به خوبی این موضوع را درک کرده‌اند و طی چند سال اخیر برندهایی مثل شیائومی، هوآوی و حتی سامسونگ سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی این بخش داشته‌اند و گوشی های ارزان قیمت زیادی را روانه بازار کرده‌اند. یکی از جدیدترین گوشی های ارزانی که شرکت سامسونگ عرضه کرده، گلکسی A01 نام دارد که در ماه دسامبر (December) سال 2019 شاهد رونمایی از آن بودیم. Samsung Galaxy A01 با قیمت ارزانی که دارد ، محصول برند معتبر سامسونگ است و از ظاهری نسبتا شیک و به روز هم بهره می‌برد.
گلکسی A01 را می‌توان یک گوشی میان رده رو به پایین محسوب کرد، قیمت گلکسی A01 واقعا ناچیز و ارزان در نظر گرفته شده و این مسئله یکی از اصلی ترین ویژگی های قبل توجه آن خواهد بود. پس با توجه به قیمتی که آن اسمارتفون دارد و اینکه دستگاه در حقیقت یک گوشی میان رده رو به پایین است، به هیچ وجه نباید از آن انتظارات زیادی داشته باشیم. ما در ادامه این مقاله اختصاصی می‌خواهیم به نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ بپردازیم و تجربه یک هفته‌ای استفاده خودمان از این گوشی را با شما عزیزان به اشتراک قرار دهیم.
نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت
یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت گوشی A01 می‌تواند مربوط به ظاهر خوب آن باشد. به عقیده ما در رنج قیمتی این اسمارتفون کمتر گوشی وجود دارد که از نظر ظاهری و سبک طراحی توان رقابت با آن را داشته باشد. وقتی از نمای رو به رو به این گوشی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که صفحه نمایش آن تقریبا حاشیه های باریکی دارد و این مسئله به ویژه در دو لبه سمت راست و چپ نمایشگر گوشی به شکل محسوس تری قابل رویت است. حاشیه لبه زیرین صفحه نمایش دستگاه نسبت به سایر بخش های آن ضخیم تر به نظر می‌رسد. در بخش فوقانی ال سی دی گلکسی A01 هم یک زائده کوچک تحت عنوان ناچ (Notch) تعبیه شده که لنز دوربین سلفی دستگاه را در بر می‌گیرد. پس گوشی از نمای رو به رو ظاهر خوبی دارد اما قاب پشت آن چطور طراحی شده است؟
قاب پشت گوشی ویژگی خیلی خاص یا منحصر به فردی را ارائه نکرده و حالتی صیقلی داشته و در گوشه سمت چپ و فوقانی خود هم لنزهای دوربین اصلی دستگاه را جای داده است. در وسط قاب پشت گوشی هم لوگوی سامسونگ قابل رویت خواهد بود. متاسفانه گوشی سامسونگ گلکسی A01 از اسکنر انگشت بهره‌مند نیست و برای قفل گشایی از نمایشگر آن حتما باید از قفل الگویی (Pattern) یا پین (PIN) استفاده شود. به عقیده ما بهتر بود سامسونگ کمی قیمت گوشی را افزایش می‌داد و آن را به اسکنر انگشت فیزیکی مجهز می‌کرد، چون واقعا دوره استفاده از رمز الگویی و پین در اسمارتفون ها منسوخ شده به حساب می‌آید و پیاده سازی آن در گوشی که در سال 2020 قصد استفاده از آن را دارید کمی ناامیدکننده است.
اما کیفیت ساخت بدنه گوشی چطور است؟ طبیعتا در اسمارتفونی که به عنوان یک گوشی ارزان روانه بازار شده از مواد خیلی مقاوم و با کیفیتی استفاده نمی‌شود. فریم اصلی گوشی A01 از پلاستیک تشکیل شده و قاب پشت آن هم پلاستیکی است. در بررسی Galaxy A01 مشخص شد که قاب پشت این گوشی به شدت در برابر تماس با اشیای نوک تیز حساس است و خیلی راحت روی آن خط و خش ایجاد می‌شود، پس همیشه باید با محافظ قاب پشت گوشی یا با استفاده از کیف و گارد موبایل از قاب پشت آن محافظت کنید. متاسفانه به نظر نمی‌رسد که حتی روی پنل جلوی دستگاه هم شیشه خیلی مقاومی برای حافظت از LCD نصب شده باشد و بدین سبب استفاده از گلس محافظ ال سی دی هم امری اجباری خواهد بود.


نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: Jãs.I

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
گوشی سامسونگ گلکسی A01 از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و سوکت شارژر آن از نوع میکرو یو اس بی (Micro USB 2.0) خواهد بود که می‌تواند از دیگر ویژگی های ناامیدکننده آن باشد، چون طبیعتا با بهره‌مندی از سوکت میکرو یو اس بی دو، گوشی A01 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نخواهد کرد. گوشی در رنگ های مشکی، قرمز و آبی روانه بازار شده و با در دست گرفتن آن حسی فراتر از حس در دست داشتن یک گوشی میان رده را نخواهید داشت. ابعاد بدنه این اسمارتفون 8.3 در 70.9 در 146.2 میلیمتری بوده و وزن آن هم به چیزی در حدود 149 گرم می‌رسد. پس در مجموع باید گفت که گوشی از نظر کیفیت ساخت و سبک طراحی در حد قیمت خودش بوده و چیزی فراتر از آن را ارائه نمی‌کند و فقط سعی شده ظاهر محصول تا حدی به روز طراحی شود.
نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ: صفحه نمایش
اگر به گوشی هایی علاقه دارید که صفحه نمایش بزرگی دارند، سامسونگ گلکسی A01 نمی‌تواند خیلی گزینه خرید عالی برایتان باشد. صفحه نمایش این گوشی از یک پنل 5.7 اینچی و نوع PLS TFT تشکیل شده و رزولوشن 1520 در 720 پیکسل را ارائه می‌کند. بدین سبب تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 301 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. کاملا مشخص است که سامسونگ برای کاهش هزینه تولید این گوشی یک پنل TFT را در آن بکار برده، چون این پنل ها کمترین هزینه را در تولید دارند و متاسفانه تکنولوژی خیلی مطلوبی را هم ارائه نمی‌کنند و از نظر کیفیت عملکرد با نمایشگر های نوع اولد (OLED) یا آمولد (AMOLED) قابل مقایسه نیستند. وضوح تصویر و تراکم پیکسلی صفحه نمایش دستگاه وضعیت معمولی دارد.
متاسفانه روی صفحه نمایش و پنل جلوی گوشی با شیشه ضد خش قدرتمند و خوبی پوشانده نشده و به همین سبب حتما باید روی آن یک لایه گلس محافظ ال سی دی نصب کنید. سامسونگ سعی کرده حاشیه های صفحه نمایش دستگاه را تا حدی باریک طراحی کند تا بدین ترتیب ظاهر گوشی از نمای رو به رو جذاب به نظر برسد. در همین راستا چیزی در حدود 75.1 درصد از ل مساحت پنل جلوی گوشی توسط صفحه نمایش آن احاطه می‌شود، که البته این مقدار نسبت نمایشگر به بدنه در مقایسه با نسبت نمایشگر به بدنه گوشی های رده بالای بازار ناچیز است اما در حد گوشی با قیمت Galaxy A01 مناسب و جالب به نظر می‌رسد. اما سوال اصلی این است که کیفیت صفحه نمایش دستگاه چطور خواهد بود؟
در بررسی Galaxy A01 مشخص شد که صفحه نمایش این گوشی کیفیت معمولی دارد و خیلی وضوح، شارپنس و کنتراست بالایی را ارائه نمی‌کند. تصاویر روی آن نسبتا شارپ هستند اما اینطور نیست که کیفیت آن ها فراتر از جد انتظار باشد. ضمن اینکه پنل نمایشگر TFT گوشی خیلی کنتراست مطلوبی را ارائه نمی‌کند و می‌توانست وضعیت بهتری هم داشته باشد. از سمت دیگر چون نمایشگر گوشی 5.7 اینچی است، انجام کارهایی مثل وبگردی با تماشای کلیپ های یوتیوب در آن خیلی لـ*ـذت بخش نخواهد بود، مگر اینکه شما به این ابعاد نمایشگر عادت داشته باشید و از گوشی های با ال سی دی بزرگ تر استفاده نکرده باشید.
یکی دیگر از نقاط ضعف نمایشگر های TFT مربوط به قدرت پایین آن ها در تولید روشنایی می‌شود. اما خوشبختانه ما در بررسی سامسونگ گلکسی A01 متوجه شدیم که قدرت تولید روشنایی پنل آن بد نیست و با تنظیم شدت روشنایی آن بر روی 100 درصد می‌توانید در محیط های باز و تحت تابش نور از آن استفاده کنید. البته اگر شدت نور تابانده شده به پنل نمایشگر گوشی خیلی زیاد باشد، ممکن است مشکلاتی برای دیدن و تفکیک محتوای روی ال سی دی دستگاه برایتان پدیدار شود اما با این حال در مجموع باید عملکرد نمایشگر 5.7 اینچی گوشی از نظر تولید روشنایی را در وضعیت مناسبی طبقه‌بندی کرد. فراموش نکنید که گوشی A01 یک اسمارتفون ارزان قیمت است و هزینه بسیار ناچیزی برای خرید آن صرف می‌شود


نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: Jãs.I

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ: سیستم عامل و بسـ*ـتر نرم افزاری
یکی از ویژگی های خوب اصلی گوشی A01 مربوط به سیستم عامل و بسـ*ـتر نرم افزاری به روز آن می‌شود، اگرچه به عقیده ما سامسونگ می‌توانست با ایجاد تدابیر خاصی وضعیت بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی پایدارتر کند که در ادامه به صحبت در رابـ*ـطه با آن می‌پردازیم. اندروید 10 به طور پیش فرض روی Galaxy A01 نصب است و رابط کاربری One UI 2 هم در کنار آن نصب و راه اندازی خواهد شد. حتما می‌دانید که رابط کاربری One UI 2 جدیدترین نسخه از سری رابط های اختصاصی شرکت سامسونگ است و طبق بررسی های صورت گرفته عملکردی بهینه و خوب دارد اما بدون مشکل هم نیست و حتی در ابتدای کار برای گوشی هایی مثل گلکسی S20 هم باگ هایی را به بار آورد که بعد از آپدیت های نرم افزاری رفع شدند.
به عقیده ما با توجه به اینکه گوشی A01 از نظر سخت افزاری یک اسمارتفون نسبت ضعیف است، بهتر بود سامسونگ نسخه‌ای سبک تر از سیستم عامل اندروید که اصطلاحا با نام اندروید وان (Android One) شناخته می‌شود را روی دستگاه نصب می‌کرد تا منابع سخت افزاری محدود آن خیلی درگیر با بسـ*ـتر نرم افزاری و رابط کاربری نسبتا سنگین گوشی نشوند. متاسفانه در بررسی Galaxy A01 مشخص شد که بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی بدون لگ و تاخیر نیست و حتی به مرور در حین استفاده روزمره از آن و انجام کارهایی مثل وبگردی، ارسال پیامک، استفاده از اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، - و غیره هم لگ و تاخیرهایی در آن به وجود می‌آید. همچنین در بررسی گوشی مشخص شد که با افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه، شدت این لگ و تاخیرها در بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی هم به تدریج بیشتر می‌شوند.
قابلیت هایی از قبیل امکان استفاده از دستگاه در حالت تمام صفحه و با پنهان سازی سه دکمه مجازی نویگیشن، امکان فعالسازی حالت دارک مد و خیلی ویژگی های دیگر هم در بسـ*ـتر نرم افزاری گوشی ارائه شده‌اند. در رابـ*ـطه با پشتیبانی نرم افزاری که احتمالا سامسونگ از گوشی A01 به عمل می‌آورد اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست اما انتظار نداریم که این شرکت کره‌ای برای گوشی در رده قیمتی A01 پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدتی ارائه کند و شاید حتی آپدیت نسخه بعدی اندروید هم برای آن منتشر نشود. در مجموع عملکرد بسـ*ـتر نرم افزاری و سیستم عامل گوشی خوب است اما وضعیت عالی ندارد و به عقیده ما بهتر بود در این گوشی از اندروید وان استفاده می‌شد.


نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: Jãs.I

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ: پردازنده، رم و حافظه داخلی
طبیعتا چون گوشی گلکسی A01 یک اسمارتفون میان رده رو به پایین و ارزان قیمت است نباید انتظار داشته باشید که پردازنده خیلی قدرتمند و درجه یکی در آن بکار برود. تراشه‌ای که در قلب این اسمارتفون مورد استفاده قرار گرفته، تراشه اسنپدراگون 439 کوالکام است که طی فرآیند 12 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. چهار هسته پردازشگر آن از نوع Cortex-A53 هستند و فرکانس کاری 1.45 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند و چهار هسته دیگر آن از نوع Cortex-A53 بوده و فرکانس کاری 1.95 گیگاهرتزی دارند. پردازنده گرافیکی Adreno 505 هم در تراشه نام برده شده وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت.
پس کاملا مشخص است که در گوشی A01 از یک تراشه میان رده استفاده شده که نباید قدرت عملکرد خیلی بالایی هم داشته باشد. رم گوشی ظرفیت 2 گیگابایتی دارد و متاسفانه حافظه داخلی آن هم ظرفیت نه چندان خوب 16 گیگابایتی را ارائه کرده است. البته امکان نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات در گوشی A01 وجود دارد اما ما استفاده از آن را به شما توصیه نمی‌کنیم چون می‌تواند منجر به افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در دستگاه و شدت گرفتن لگ و تاخیرهای آن شود. در بررسی Galaxy A01 مشخص شد که گوشی قدرت پردازشی خیلی مطلوبی ندارد و شما برای استفاده نرمال و عادی از آن هم گاها با لگ و تاخیر رو به رو می‌شود. بازی های معمولی و ساده در گوشی قابل نصب و اجرا هستند اما انتظار اجرای بدون مشکل و طولانی مدت بازی مثل پابجی موبایل (PUBG Mobile) را در آن نداشته باشید، اگرچه ما قادر به نصب و اجرای این بازی روی گوشی بودیم اما کیفیت آن در اجرای این بازی کاملا ضعف بود.


نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
مسئله بعدی که خیلی آزاردهنده است مربوط به حافظه داخلی دستگاه می‌شود که ظرفیت 16 گیگابایتی دارد و در حالت پیش فرض بخش قابل ملاحظه‌ای از آن توسط سیستم عامل اندروید و رابط One UI 2 اشغال می‌شود. عملا شما چیزی در حدود 11 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات را در اختیار خواهید داشت که خیلی زود و با ضبط چند عکس و ویدیو پر می‌شود. پس کمبود فضای ذخیره سازی اطلاعات در گوشی A01 خیلی زود می‌تواند برای شما به معضلی تبدیل شود. ضمن اینکه استفاده از حافظه جانبی هم اصلا رویکرد خوبی نیست و به افزایش لگ و تاخیرها دستگاه منجر می‌گردد. پس در مجموع گوشی A01 فقط برای انجام کارهای روزمره و رفع نیازهای اصلی شما مناسب بوده و پتانسیل پردازشی بالایی ندارد.
نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ: دوربین
دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی A01 از دو لنز مختلف تشکیل شده که به ترتیب 13 و 2 مگاپیکسلی هستند. لنز 13 مگاپیکسلی این مجموعه از نوع واید (Wide) است و لنز 2 مگاپیکسلی آن از نوع عمقی (Depth) خواهد بود. یک چراغ فلش LED هم برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده و قابلیت هایی مثل عکسبرداری پرتره، فوکوس خودکار و ضبط ویدیو های فول اچ دی با نرخ 30 فریم در هر ثانیه هم توسط مجموعه دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شود. اما کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی چطور است؟ در بررسی Galaxy A01 مشخص شد که دوربین اصلی آن در محیط های با نور مناسب می‌تواند عکس های خوبی ضبط کند که در حد گوشی کیفیت مطلوبی دارند. عکس های معمولی و پرتره در این شرایط جزئیات خوبی خواهند داشت، اگرچه گاها احتمال به وجود آمدن باگ و اختلال در تفکیک سوژه اصلی از پس زمینه در عکس های پرتره وجود دارد.


نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
اما در محیط های با نور کم و تاریک کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی افت قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند و متاسفانه نویزهای تصویر به شدت افزایش می‌یابند. استفاده از چراغ فلش LED دوربین در برخی مواقع ممکن است به بهبود کیفیت تصاویر کمک کند اما همیشه بازده خوبی ندارد و به ویژه در محیط های بسته و تاریک منجر به ایجاد حالت نوری ناپایدار و غیرطبیعی می‌شود. بنابراین در مجموع دوربین اصلی گوشی A01 در محیط های با نور خوب عملکرد قابل قبول و مطلوبی دارد اما در محیط های با نور کم و تاریک اصلا خوب عمل نمی‌کند.
در سمت مقابل دوربین سلفی این اسمارتفون از یک لنز 5 مگاپیکسلی تشکیل که امکان ضبط عکس های پرتره را ندارد. این لنز دوربین کیفیت کاملا معمولی را ارائه خواهد کرد و شاید خیلی از عکس و ویدیو های ضبط شده با آن حتی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مثل تیک تاک و اینستاگرام هم کیفیت خیلی مطلوبی نداشته باشند. متاسفانه دوربین سلفی گوشی هم در محیط های با نور کم و تاریک به هیچ وجه خوب عمل نمی‌کند و عکس های تار و عموما با نویز بالا را ضبط خواهد کرد. پس در مجموع کیفیت عملکرد دوربین های اصلی و سلفی گوشی گلکسی A01 کاملا معمولی است و چیزی فراتر از قیمت دستگاه را ارائه نمی‌کند.
نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ: باتری و شارژدهی
برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی A01 از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت استفاده شده و با توجه به ویژگی های فنی این اسمارتفون، انتظار می‌رود که باتری 3000 میلی آمپر ساعتی آن بتواند انرژی مورد نیازش را بدون مشکل برطرف سازد. خوشبختانه در بررسی Galaxy A01 هم شاهد دستیابی به همین نتیجه بودیم و مشخص شد که یک کاربر معمولی با یک مرتبه شارژ باتری دستگاه تقریبا می‌تواند 1 روز بدون مشکل از آن استفاده کند. البته قدرت و میزان دقیق شارژدهی باتری گوشی مستقیما به نوع استفاده کاربر بستگی دارد و مقداری که ما عنوان می‌کنیم فقط یک حد میانگین است. پس با توجه به توضیحات ارائه شده می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که در حالت نرمال و استاندارد قدرت شارژدهی باتری گوشی A01 معمولی است.
اما چه مقدار زمان برای شارژ کردن باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این گوشی لازم خواهد بود و آیا سرعت شارژ باتری آن مثل اغلب گوشی های جدید امروزی بالاست؟ متاسفانه گوشی سامسونگ گلکسی A01 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و یک شارژر معمولی با پورت میکرو یو اس بی دارد. بدین ترتیب برای شارژ باتری آن با استفاده از شارژ اورجینال گوشی تقریبا باید مدت زمانی در حدود 100 دقیقه صبر کنید. با توجه به اینکه اغلب گوشی های مدرن و جدید از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و به شارژر های قدرتمندتری مجهز هستند، مدت زمان طولانی مورد نیاز برای شارژ باتری گوشی A01 می‌تواند تا حدی آزاردهنده باشد.
نتیجه‌گیری
همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ پرداختیم. این گوشی به عنوان یکی از جدیدترین اسمارتفون های ارزان قیمت شرکت سامسونگ روانه بازار شده و باید روی آن به عنوان یک گوشی میان رده رو به پایین حساب باز کرد که فقط توان رفع نیازهای روزمره کاربر را دارد و در صورت تلاش برای دستیابی به بازده بیشتر، لگ و تاخیرهایی را به همراه خواهد داشت. برخی از اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی این گوشی ارزان قیمت در بخش زیر طی دو دسته‌بندی مجاز مشخص شده‌اند. دقت داشته باشید که این موارد با در نظر گرفتن قیمت و رده تولیدی گوشی مشخص شده‌اند.

نقاط قوت:

  • ظاهر و سبک طراحی خوب
  • به روز بودن سیستم عامل (اندروید 10 در حالت پیش فرض)
  • قیمت ارزان

نقاط ضعف:

  • نداشتن اسکنر انگشت
  • ظرفیت کم حافظه داخلی

منبع:فروشگاه اینترنتی هدف
|"انجمن رمان نویسی 98"|


نقد و بررسی Galaxy A01 سامسونگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا