خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
کلیک/ شرکت سامسونگ محصول تازه‌ای به نام گلکسی M01s تولید کرده است.
سامسونگ گلکسی M01s یک گوشی اقتصادی است که برای بازار هند ساخته شده و قرار است جایگزین مدل M01 شود. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی فول اچ دی پلاس مجهز شده که در بخش بالایی آن هم برش اینفینیتی V سامسونگ به چشم می خورد.
تازه ترین گوشی اقتصادی سامسونگ توان پردازشی خود را از چیپست هشت هسته ای هلیو P22 مدیاتک می گیرد که سه گیگابایت رم نیز آن را همراهی میکند. این چیپست ۱۲ نانومتری تنها اندکی از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام در گوشی M01 قدرتمندتر است. گوشی M01s در بخش عکاسی به امکاناتی نظیر دوربین اصلی دوگانه با حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.
در عین حال برای گرفتن سلفی هم این موبایل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده که تفاوت چندانی با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مدل M01 ندارد. از دیگر امکانات این گوشی میتوان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره نمود که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می کند. خبری از پورت USB-C در بدنه این موبایل نیست هرچند که سامسونگ یک حسگر اثر انگشت را در بخش پشتی بدنه آن تعبیه کرده است.
گلکسی M01s همچنین به اندروید ۹ مجهز شده که آن نیز به رابط کاربری One UI مزین گردیده است. شرکت سامسونگ در نظر دارد M01s را تنها در یک پیکره بندی با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش برساند هرچند که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی امکان ارتقاء آن تا ۵۱۲ گیگابایت هم فراهم خواهد بود. گلکسی M01s قرار است که در دو رنگ خاکستری و آبی روشن با قیمت ۱۳۳ دلار به بازار هند عرضه شود و فروش آن در سایر بازارها همچنان در هاله ای از ابهام است.
منبع:زومیت


گوشی اقتصادی گلکسی M01s سامسونگ رونمایی شد.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا