خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرکت اینتل به تازگی گزارش مالی مربوط به نخستین سه ماهه سال 2021 را منتشر کرده است که حاوی نکات جالب توجه و به دور از انتظار است. در ادامه با گزارش 1Q2021 اینتل با ما همراه شوید. غول نیمه هادی جهان چه وضعیتی در بازار دارد؟
شرکت Intel به تازگی آخرین گزارش مالی خود، تا 27 مارس را منتشر کرده است. به بیان ساده‌تر این گزارش که سه ماهه نخست سال 2021 را هدف قرار می‌دهد، حاوی موارد جالب توجهی است که شاید مقداری دور از انتظار باشد. درآمد خالص اینتل در این بازه زمانی 3.4 میلیارد دلار آمریکا بوده است. این مقدار تا 41 درصد کمتر از درآمد این کمپانی، در مدت زمان مشابه در سال 2020 بوده است.
همچنین با در نظر گرفتن محاسبه درآمد سالانه، باید گفت که اینتل تا به اینجای کار با کاهش 1 درصدی درآمد سالانه روبرو بوده است. اما اگر تصور کرده‌اید که فروش پردازنده‌های اینتل کاهش یافته و این کاهش درآمد به این علت است، باید بگوییم که در اشتباه هستید. در حال حاضر شاهد رشد 8 درصدی فروش کامپیوترهای شخصی و نوت بوک بوده‌ایم که یکی از دلایل اصلی آن شیوع ویروس کرونا بوده است.
اینتل در بخش پردازنده‌ها با کاهش درآمد چندانی روبرو نبوده و بخش اعظم کاهش فروش آن، به حوزه حافظه‌های ذخیره سازی باز می‌گردد. اینتل با کاهش فروش انواع SSD و حافظه‌های غیر فرار روبرو بوده و دلیل اصلی کاهش درآمد این کمپانی نیز همین امر است. درآمد گروه‌های ذخیره ساز محور و غیر فرار به ترتیب 20 و 17 درصد کاهش داشته است. شایان ذکر است که درآمد کل اینتل در این سه ماهه به رقم 19.7 میلیارد دلار می‌رسد.
با این وجود اینتل به سرمایه گذاران اطمینان داده است که برای جلوگیری از این کاهش درآمد که البته رقم پایینی هم نخواهد بود، اقداماتی را در پیش گرفته است. این شرکت به تازگی پردازنده‌های کلاس دسکتاپ Rocket Lake-S و کلاس سرور (زئون) جدید خود موسوم به Ice Lake را راه اندازی کرده و همچنین از استراتژی جدید IDM 2.0 خود برای توسعه و تنوع بخشیدن به فعالیت‌های خود در آینده رونمایی کرد. با این اقدامات اینتل امیدوار است تا ضرر حاصل از حافظه‌های ذخیره سازی و غیر فرار را جبران کند. از آن سوی داستان اما نمی‌توان منکر در دست داشتن بخش بزرگی از بازار پردازنده‌ها، توسط AMD شد.
منبع: شهر سخت افزار


اولین گزارش مالی اینتل برای سه ماهه نخست سال 2021 منتشر شد؛ کاهش درآمد سنگین در بخش حافظه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا