خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر بنا به هر دلیلی مخاطبین اکانت گوگل خود را حذف کردید، نگران نباشید. خوشبختانه امکان بازیابی مخاطبین اکانت گوگل وجود دارد و این عمل به ساده‌ترین شکل ممکن قابل انجام است.
مقدمه‌ای در رابـ*ـطه با بازیابی مخاطبین اکانت گوگل
اکانت گوگل شما این قابلیت را دارد که افرادی و مخاطبینی که به آن‌ها در ارتباط هستید را به لیست مخاطبین خود اضافه کند. به بیان دیگر برای اکانت گوگل شما یک بخش اختصاصی با نام لیست مخاطبین (Contacts) در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به دسترسی سریع به مشخصات اکانت گوگل دوستان خود اقدام نمایید. برنامه جیمیل (Gmail) قابلیتی دارد که می‌تواند به صورت اتوماتیک، افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید را به لیست مخاطبین اکانت گوگل اضافه کند. بنابراین لیست مخاطبین اکانت گوگل می‌تواند بخش بسیار کاربری باشد.
لیست مخاطبین اکانت گوگل قابل شخصی‌سازی است. این موضوع به آن معناست که شما می‌توانید بنا به سلیقه شخصی خود لیست مخاطبین اکانت گوگل خود را دچار تغییر نمایید. به عنوان مثال می‌توانید برای مخاطبین خود دسته‌بندی‌های مختلفی تعیین کنید. آن‌ها را حذف کنید یا اطلاعت هر یک را ویرایش نمایید. اما اگر در این بین بنا به هر دلیلی به صورت ناخودآگاه نسبت به حذف مخاطبین اکانت گوگل اقدام کردید، نگران نباشید.
آموزش بازیابی مخاطبین اکانت گوگل
همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، بازیابی مخاطبین اکانت گوگل به ساده‌ترین شکل ممکن امکانپذیر است. شما با طی کردن چند مرحله ساده قادر به انجام این عمل خواهید بود. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:
خوشبختانه گوگل این امکان را فراهم کرده که به ساده‌ترین شکل ممکن نسبت به بازیابی مخاطبین اکانت گوگل خود اقدام کنید. در ادامه این مقاله به آموزش نحوه بازیابی مخاطبین اکانت گوگل می‌پردازیم.


آموزش بازیابی مخاطبین اکانت گوگل با ساده‌ترین شکل ممکن

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • ابتدا به بخش “مخاطبین گوگل“ در اکانت خود مراجعه کنید. با کلیک بر روی عبارت آبی رنگ ضمیمه شده به این بخش دسترسی پیدا خواهید کرد. در صورت نیاز باید مشخصات اکانت گوگلی که قصد بازیابی مخاطبین آن را دارید وارد نموده و اصطلاحا لاگین نمایید.
  • حال بر روی بر روی گزینه More کلیک کنید. این گزینه یا در منوی سمت چپ صفحه ارائه شده در بخش فوقانی صفحه قابل مشاهده است.
  • سپس در بین گزینه‌های موجود باید گزینه Restore Contacts را انتخاب نمایید.
  • حال یک بازه زمانی مناسب را به منظور بازیابی مخاطبین اکانت گوگل خود انتخاب کنید.
با طی کردن مراحل فوق به سادگی هرچه تمام‌تر می‌توانید نسبت به بازیابی مخاطبین اکانت گوگل خود اقدام کنید. در نظر داشته باشید که بازیابی مخاطبین اکانت گوگل تنها برای 30 روز اخیر امکانپذیر است. اگر از حذف مخاطب خاصی در اکانت گوگل شما بیش از 30 روز گذشته باشد، بدین صورت قادر به بازیابی یا ریستور آن نخواهید بود.
جمع‌بندی
همانگونه که ملاحظه کردید در این مقاله به آموزش نحوه بازیابی مخاطبین اکانت گوگل پرداختیم. انجام این عمل به ساده‌ترین شکل ممکن امکانپذیر است.

منبع: موبایل کمک
|"انجمن رمان نویسی 98"|


آموزش بازیابی مخاطبین اکانت گوگل با ساده‌ترین شکل ممکن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا