خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیفون شما کمی عجیب و کُند رفتار می‌کند؟ شاید راه حل شما هم مثل من تا قبل از خواندن این مقاله خاموش و روشن کردن آیفون باشد. اما راهی بسیار سریعتر از این وجود دارد که آیفون شما را سرحال و سریع می کند و آن خالی کردن حافظه RAM آن است. این روش اگر چه تمام حافظه رم را خالی نمی‌کند، اما آن قدری هست که تغییر را احساس کنید! برای خالی کردن حافظه آیفون کافیست کلید پاور را نگه داشته تا صفحه مربوط به خاموش کردن ظاهر شود. حال به جای کشیدن لعزنده برای خاموش شدن و یا کنسل کردن، کلید خانه (Home) آیفون خود را فشرده و چند ثانیه نگه دارید تا به صفحه خانگی هدایت شوید. به همین سادگی موفق شدید حافظه RAM آیفون خود را خالی کنید.
آنچه باعث اطمینان من به این روش است این است که پس از از بازگشت به صفحه خانگی و دو بار کلیک پشت سر هم دکمه Home را بزنید، با وجود اینکه برنامه‌هایی که تا کنون اجرا شده بودند را در آنجا می‌بینید، اما با انتخاب هریک از آنها به جای ادامه از آخرین لحظه‌ای که در آن برنامه بودید، آیفون آن را از اول اجرا خواهد کرد. پس این فقط اثری از آنهاست و نه خود برنامه‌های در حال اجرا…
همچنین این روش را با یک برنامه مدیریت حافظه RAM در آیفون و آیپد تست کردیم که پس از انجام آن دیدیم که حدود 75 مگابایت از حافظه رم 1 گیگابایتی آیپد ایر و 50 مگابایت از 2 گیگابایت حافظه رم آیفون 6S خالی شد. البته این را هنگامی که دستگاه‌ها روان کار می‌کردند انجام دادیم و به همین دلیل مقدار رم خالی شده چشمگیر نیست.

منبع:کمک موبایل
|"انجمن رمان نویسی 98"|


آموزش راهی سریع برای آزادسازی حافظه RAM آیفون

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا