خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر با آیفون یا آیپد خود مشکلی نرم‌افزاری دارید و حوصله یا وقت یافتن مشکل را ندارید، ریستور کردن آن به حالت اولیه آن راهی مناسب برای شماست. برای ریست کردن آیفون یا آیپد، باید آن را به حالت ریکاوری وارد کرد که کاری بسیار آسان است.
همانطور که گفتیم در حالت ریکاوری میتوان مشکلات نرم‌افزاری آیفون را رفع کرد. اگرچه ریستور کردن آیفون تمام برنامه‌ها و اطلاعات آن را پاک می‌کند، اما اگر آیفون شما مشکلی جدی مثل بالا نیامدن بعد از لوگوی اپل، یا ایرادات نرم‌افزاری بعد از یک آپدیت ناقص داشته باشد، با این کار می‌توانید آیفون خود را نجات دهید و به حالت عادی بازگردانید.
یک آیفون در حالت ریکاوری هنگامی که بخواهید صفحه آن را روشن کنید، پیغام “Connect to iTunes” را نمایش خواهد داد. همچنین هنگامی که آن را به کامپیوتر متصل کنید، برنامه iTunes در پیغامی به ما خواهد گفت که دستگاه ما در حالت ریکاوری است.
برای شروع کلید پاور (خاموش/روشن) آیفون را سه ثانیه نگه دارید تا صفحه Slide to Power Off ظاهر شود. با کشیدن زبانه به سمت راست آیفون را خاموش کنید.
سپس کلید خانه (Home) آیفون را فشرده و نگه دارید و در همین حالت به کامپیوتر مک یا ویندوز خود متصل کنید و مطمئن باشید در این مرحله برنامه iTunes در حال اجرا باشد.
انگشت خود را تا وقتی صفحه حالت ریکاوری (تصویر بالا سمت راست) ظاهر شود روی کلید خانه آیفون نگه دارید. پس از مشاهده این صفحه انگشت خود را از روی کلید بردارید.
در این مرحله iTunes باید پیغام اخطار تشخیص یک آیفون، آیپد، یا آیپاد تاچ در حالت ریکاوری را نمایش دهد که به شما اجازه ریستور کردن دستگاهتان را می‌دهد.
منبع:موبایل کمک
|"انجمن رمان نویسی 98"|


آموزش ریستور کردن آیفون و آیپد از حالت ریکاوری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا