خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیفون‌های اپل در مجموع نسبت به گوشی‌ های اندرویدی محصولات پیچیده‌تری هستند. در بسیاری از موارد مشاهده شده که کاربران به منظور فعال‌سازی آیفون‌ها و استفاده از این محصولات دچار مشکل می‌شوند. پیغام‌های خطایی با مضمون “Cannot activate your iPhone now” از جمله پیغام‌های آزاردهنده‌ای هستند که خبر از بروز مشکل در روند فعال‌سازی دستگاه دارند. اگر به تازگی یک آیفون خریداری کرده‌اید و در فعال‌سازی آن با مشکل مواجه شدید نگران نباشید. مشکل ایجاد شده احتمالا قابل پیش‌بینی بوده و به راحتی می‌توان آن را برطرف کرد. در ادامه به شرح نکات و مواردی می‌پردازیم که به منظور فعال‌سازی آیفون‌های اپل حتما باید به آن‌ها توجه داشته باشید. با توجه به نکاتی که به آن‌ها اشاره می‌شود، بدون تردید مشکل فعال‌سازی آیفونتان برطرف خواهد شد. چنانچه در رابـ*ـطه با موارد شرح داده شده دچار مشکل شدید می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.
آیفون‌های اپل عموما با پشتیبانی از اپراتورهای مشخصی به بازار عرضه می‌شوند. در این شرایط امکان استفاده از خدمت سایر اپراتورها توسط آیفون مورد نظر وجود ندارد. به عنوان مثال ممکن است آیفونی توسط شرکت Verizon لاک شده باشد. این موضوع بدان معناست که آیفون مورد نظر تنها می‌تواند از کمپانی یا اپراتور Verizon سرویس‌گیری نماید. چنانچه این آیفون به ایران یا هر کشور دیگری منتقل شود قابلیت استفاده از خدمت سایر اپراتورها را به همراه نخواهد داشت. در این وضعیت به منظور استفاده آزادانه از آیفون نامبرده شده باید ابتدا نسبت به آنلاک کردن آن اقدام کنید!
آنلاک کردن آیفون این اجازه را می‌دهد که دستگاه بتواند از سایر اپراتورهای جهانی و سیم کارت‌های موجود پشتیبانی کند. به منظور آنلاک کردن آیفون‌ها باید هزینه‌ای خاص به اپراتور اصلی و تحت قرارداد آن پرداخت شود تا این اپراتور آیفون شما را آنلاک کند. این هزینه می‌تواند مابین 200 الی 400 هزار تومان باشد. بنابراین لاک بودن آیفون‌ها می‌تواند یکی از دلایل بروز مشکل در فعال‌سازی و استفاده از این محصولات باشد.


چگونه مشکلات فعال‌سازی آیفون‌ها را برطرف کنیم؟

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
این امکان وجود دارد که گاها مشکلاتی در سرورهای شرکت اپل ایجاد شده باشد و بدین سبب در روند فعال‌سازی آیفونتان اختلال ایجاد شود. بنابراین توصیه می‌کنیم که کمی صبور باشید. آیفونتان را به حال خود رها کنید. سیم کارت آن را جدا کرده و مجددا به دستگاه متصل کنید. پس از چند دقیقه بار دیگر دستگاه را روشن کرده و سعی در فعال‌سازی آن داشته باشید. ریستارت کردن یا راه‌اندازی مجددا دستگاه هم می‌تواند یکی از ساده‌ترین روش‌های موجود به منظور رفع مشکلات فعال‌سازی آیفون محسوب شود. در بسیاری از موارد مشاهده شده که مشکلات و ارورهای فعال‌سازی آیفون‌ها با یک ریستارت ساده برطرف شده‌اند. البته باید دقت داشت که ریستارت کردن آیفون به هیچ وجه تضمینی مبنی بر رفع مشکلات فعال‌سازی آن ارائه نمی‌کند. به منظور ریستارت کردن آیفونتان دکمه پاور (Power) دستگاه را نگه دارید تا اسلایدری نمایان شود. حال انگشت خود را بر روی این اسلایدر قرار داده و از سمت چپ به سمت راست بکشید. پس از خاموش شدن دستگاه مجددا با استفاده از دکمه پاور نسبت به راه‌اندازی دوباره آن وارد عمل شوید. این احتمال وجود دارد که بروز مشکل در فعال‌سازی آیفون شما به دلیل بروز اختلال در شبکه وای‌فای و اینترنت ایجاد شده باشد. ممکن است شبکه شما قابلیت برقراری ارتباط با مرکز سرویس‌دهی اپل را نداشته باشد و یا آی‌پی آن را بلاک کرده باشد. در این شرایط در حین فعال‌سازی آیفون با مشکلات و پیغام خطاهای خاصی مواجه خواهد شد. بنابراین حتما به این موضوع هم توجه داشته باشید. سعی کنید به منظور بررسی این امر به یک شبکه اینترنت دیگر متصل شده و روند فعال‌سازی آیفونتان را در این شرایط بررسی نمایید. یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید به منظور فعال‌سازی آیفون خود از آن استفاده کنید مربوط به ابزار کاربردی iTunes است. با استفاده از iTunes می‌توانید آیفونتان را فعال کنید. بدین منظور از طریق یک کابل USB، آیفون خود را به کامپیوتر یا لپ‌تاپی متصل کنید که ابزار iTunes بر روی آن نصب است. آیفون خود را خاموش کرده و مجددا راه‌اندازی کنید. در این شرایط ابزار iTunes احتمالا به طور اتوماتیک در کامپیوترتان اجرا می‌شود، اما اگر بنا به هر دلیلی این ابزار به طور اتوماتیک اجرا نشد خودتان به طور دستی نسبت به فعال‌سازی آن در محیط کامپیوتر وارد عمل شوید.

پس از اجرای ابزار iTunes مشاهده خواهید کرد که آیفونتان توسط آن شناسایی می‌شود. سپس مراحلی در این ابزار ارائه می‌شود که مربوط به فعال‌سازی آیفونتان است. ا
ین مراحل را طی کنید. در بسیاری از موارد مشاهده شده که بدین صورت مشکل فعال‌سازی آیفون‌های اپل برطرف شده است. اگر روش‌های پیشین نتوانستند مشکلات مربوط به فعال‌سازی آیفونتان را برطرف کنند، توصیه می‌کنیم که آن را ریستور نمایید.
بدین منظور آیفون خود را تمام خاموش نموده و آن را با استفاده از یک کابل USB به کامپیوترتان متصل کنید. ابزار iTunes را در کامپیوتر اجرا کرده و آیفونتان را روشن کنید.
در این شرایط ابزار iTunes، آیفونتان را شناسایی کرده و امکان ریستور کردن اطلاعات دستگاه از طریق این سرویس فراهم می‌شود.
بنابراین این اقدام را انجام داده و مراحل مربوط به آن را طی کنید. پس از اتمام مراحل مرتبط با این امر مجددا آیفون خود را روشن کنید. در این شرایط خواهید دید که مشکلات فعال‌سازی دستگاه برطرف می‌شود.
اگر با انجام تمامی موارد ذکر شده در بخش فوق باز هم مشکلات فعال‌سازی آیفونتان برطرف نشد، توصیه می‌کنیم که با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. بدون تردید کارشناسان موبایل کمک با بررسی دقیق‌تر مشکل شما خواهند توانست که به شیوه موثرتری در رابـ*ـطه با برطرف کردن این معضل به شما کمک کنند.
منبع: موبایل کمک


چگونه مشکلات فعال‌سازی آیفون‌ها را برطرف کنیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا