خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,573
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- هافبک فولادی ها پس از حضور در ترکیب این تیم موفق شد روی گل این تیم که وارد دروازه النصر کرد تاثیرگذار باشد.

به گزارش فوتبالی،تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند. یکی از بازیکنان خوب فولاد که روی تک گل این تیم موثر بود محمد میری هافبک این تیم بود که به عنوان بازیکن جانشین به جای زبیر نیک نفس وارد زمین شد.

سرمربی النصر: فولاد وقت زیادی تلف می‌کرد

خبر مرتبط
میری پس از ورود به بازی با یک حرکت خوب از سمت راست، موقعیتی را برای تیمش ایجاد کرد که ارسال این بازیکن پس از خروج اشتباه ولید عبدالله سنگربان النصر با اشتباه این بازیکن همراه شد و توپ پس از رها شدن از دستان سنگربان النصر، به پای عبدالله العمری برخورد کرد و وارد دروازه شد.

میری که فصل گذشته در ترکیب نساجی به میدان می رفت موفق شد با گل هایی که به ثمر رساند نام خود را به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار فوتبال ایران معرفی کند.

این بازیکن که در فولاد و زیر نظر جواد نکونام بازی خوبی به نمایش گذاشته است در این بازی و از زمانی که وارد زمین شد کاملا در خدمت تیم بود و تلاش زیادی با دوندگی و کنش های دفاعی در ترکیب فولادی ها انجام داد.


موثر مثل محمد میری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا