خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
آزمون ept یا به اختصار English Proficiency Test، یک آزمون زبان انگلیسی معتبر بوده که توسط دانشگاه آزاد اسلامی در کشور برگزار می شود که مخاطبان آن، دانشجویان و داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری این دانشگاه می باشند. هدف از برگزاری این آزمون، کسب نمره جایگزین برای متقاضیانی است که موفق به اخذ حدنصاب نمره تعیین شده توسط دانشگاه نشده اند یا دارای مدرک زبان بین المللی زبان انگلیسی نیستند. علاقه مندان که تمایل دارند در این آزمون شرکت نمایند، باید در زمان مقرر به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام آزمون EPT سال 1400 اقدام نمایند.

از ان جایی که آزمون EPT تحت نظر دانشگاه آزاد برگزار می گردد، داوطلبان واجد شرایط آزمون EPT سال 1400 جهت نام نویسی می بایست به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایند. اطلاع از زمان برگزاری یکی از دغدغه های شرکت کنندگان آزمون EPT می باشد که در ادامه، جزئیات لازم شرح داده شده است.

آزمون EPT فرودین ماه 1400 به دلیل شیوه بیماری ناشی از ویروس کرونا لغو شده است.


زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی EPT سال 1400

همان طور که ذکر شد، داوطلبان می توانند از طریق سایت ثبت نام آزمون EPT نسبت به آغاز مراحل نام نویسی خود جهت شرکت در آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد در بازه های زمانی مختلف اقدام نمایند چرا که آزمون زبان انگلیسی EPT به طور تقریبی هر 45 روز یک بار و حدودا ده بار در سال اجرا می شود.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت ثبت نام EPT، این آزمون در فروردین ماه 1400 به دلیل شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن وضعیت بسیاری از شهر های کشور برگزار نخواهد شد و زمان برپایی آن در صورت مساعد بودن شرایط، به تاریخ 31 اردیبهشت ماه 1400 موکول شده است.

در صورت تغییر زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی EPT سال 1400 اطلاعات لازم از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه لازم در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. همچنین شما داوطلبان گرامی می توانید با عضویت در کانال - دکتری ایران مشاوره در اسرع وقت از اخبار مربوطه آگاه شوید.

لازم به ذکر است که در این آزمون صرفا داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون EPT سال 1400 و یا در هنگام تمدید مهلت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT دوره مورد نظر نام نویسی کرده باشند، می توانند در جلسه حضور یابند.

منبع: ایران مشاوره


زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی EPT سال 1400

 
  • تشکر
Reactions: *ELNAZ*

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT سال 1400

برای این که متقاضیان بتوانند در جلسه آزمون حضور یابند، ملزم به داشتن کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT می باشند زیرا هویت شرکت کنندگان از این طریق برای مسئولان و مجریان آزمون قابل تشخیص خواهد بود. چنانچه داوطلبی این مسئله را فراموش کند، به هیچ وجه مجاز به شرکت در آزمون نمی باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون EPT معمولا 2 الی 3 روز قبل از زمان برگزاری منتشر می شود که برای در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار آن برای سال 1400 در دست نمی باشد اما در صورت اعلام، جزئیات لازم در این مقاله و همچنین کانال ایران مشاوره شرح داده خواهد شد.

جهت اخذ کارت ورود به جلسه لازم است در تاریخ مقرر به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و با درج اطلاعات خواسته شده نسبت به پرینت کارت اقدام نمایید. به همین منظور می بایست اطلاعات مربوط به پرونده داوطلب که در زمان نام نویسی به وی اختصاص یافته است، برای وارد شدن به صفحه کاربری مورد استفاده قرار بگیرد. برای دریافت کارت خود می توانید به ترتیب مراحل زیر عمل نمایید.

  • مراجعه به سایت رسمی ثبت نام آزمون زبان EPT
  • ثبت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، کد ملی و شماره شناسنامه و فشردن عبارت “دریافت کارت ورود به جلسه”
  • پرینت کارت ورود به جلسه مورد نظر
چنانچه داوطلبی شماره پرونده آزمون EPT خود را فراموش کرده باشد، می تواند به سایت مراجعه نموده و شماره پرونده خود را بازیابی کند. متقاضیان شرکت در این آزمون باید در روز برگزاری علاوه بر کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه خود را نیز به همراه داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که در زمان اعلام نتایج آزمون EPT سال 1400، شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت مربوطه نسبت به دریافت کارنامه خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.



سوالات متداول

1- آزمون زبان انگلیسی EPT فروردین ماه سال 1400 چه زمانی برگزار خواهد شد؟

این آزمون در فروردین ماه 1400 به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.


2- داوطلبان از چه طریقی می توانند از حوزه برگزاری آزمون EPT خود باخبر می شوند؟

آدرس دقیق حوزه برگزاری آزمون EPT بر روی کارت ورود به جلسه داوطلب ذکر می شود.


3- کارت ورود به جلسه آزمون EPT سال 1400 در چه تاریخی منتشر می گردد؟

کارت ورود به جلسه این آزمون معمولا 2 الی 3 روز قبل از زمان برگزاری منتشر می شود.


زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی EPT سال 1400

 
  • تشکر
Reactions: *ELNAZ*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا