خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
1- نمایش Field Test Mode
بخش " Field Test Mode " به بخشی گفته می شود که با مراجعه با آن می توانید از جزئیات تکنیکال و بخش های مهمی اعم از Sim onfo، PDP context info و... گوشی آیفون خود استفاده کنید. برای استفاده از این بخش باید کد " ستاره 3001، مربع، 12345، مربع، ستاره " را همانند تصویر استفاده کنید.
2- بررسی " SMS center "
جالب است بدانید زمانیکه شما پیام ارسال می کنید، ابتدا به سرور ارائه دهنده خدمات سیم کارت شما فرستاده می شود و سپس به شحص مورد مظرتان فرستاده می شود که این فرایند ممکن است چند ثانیه و یا گاها چند صدم ثانیه طول بکشد. از این رو اگر گوشی خود در دست افراد سودجو بیافتد، آنها می توانند این شماره را تغییر دهند و شماره خود را جایگزین نمایند و از پیام های شما سوء استفاده نمایند.
از این رو برای چک کردن سرور یا " SMS center " گوشی ایفون می بایست کد "ستاره، مربع، 5005، ستاره، 7672، مربع " را شماره گیری نمایید.
3- بررسی دایورت شدن سیم کارت
گاها بنابر دلایل مختلف ممکن است سیم کارت خود را به سایر سیم کارت ها و یا خطوط ثابت منتقل یا دایورت کنید. برای این فرایند باید کد "ستاره، 21، مربع، شماره مورد نظر، مربع " را شماره گیری کنید.
پس از انجام عملیات بالا، برای بررسی اینکه سیم کارت شما دایورت شده است یا خیر می توانید از کد " ستاره، مربع، 21، مربع " استفاده کنید.

منبع: موبایل کمک
|"انجمن رمان نویسی 98"|


دانستنی هایی درباره ترفند ها و کد های مخفی ایفون

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا