خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,364
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
سامسونگ محصولات گیمینگ خود را در قالب نام تجاری Odyssey عرضه می‌کند که مانیتورهای مخصوص بازی حرفه‌ای نیز جزو آنها هستند. Odyssey G9 غول گیمینگ جدید این شرکت است که پرچمداران بزرگ بازار را برای رقابت هدف قرار داده و می‌تواند آرزوی هر گیمری باشد! در ادامه با مانیتور گیمینگ اودیسه G9 آشنا شوید.
مانیتور گیمینگ Samsung Odyssey G9 پرچمدار جدید سامسونگ در بخش بازی است که با ابعاد 49 اینچ و نسبت تصویر فوق عریض یا 21:9 همراه است. این مانیتور گیمینگ پرچمدار از فناوری جدید Mini-LED بهره برده و زمان پاسخ به فرکانس آن تنها 1 میلی ثانیه است. Odyssey G9 از فرکانس به‌روزرسانی 240 هرتز بهره می‌برد؛ شاید این نرخ به‌روزرسانی در ابتدا خوب اما بسیار بالا به نظر نرسد؛ اما زمانی که به رزولوشن 5K در این مدل نگاه کنید، متوجه قدرت بالای نرخ به‌روزرسانی خواهیم شد.
مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey G9 از شدت نور 2000 نیت برخوردار است تا دست کم در این بخش تمام رقبای بزرگ را به چالش بکشد. سامسونگ پشتیبانی از گواهینامه DisplayHDR 2000 را برای تضمین شدت نور در کنار عضو جدید اودیسه قرار داده است. این مانیتور زیبا که با مدل دقیق G9 S49AG95NC عرضه می‌شود، از رزولوشن 1440×5120 پیکسل بهره برده و از پنل های رده بالای Samsung VA استفاده می‌کند.
این مانیتور دارای 2048 منطقه روشنایی در بک لایت است که به لطف استفاده از Mini-LED به دست آمده است. در نتیجه از سیستم Dimming فعال بهره برده و میزان کنتراست در آن بسیار بالا است. سامسونگ که بزرگ‌ترین تولید کننده نمایشگرهای Quantum Dot در جهان است، Odyssey G9 را از این مزیت بی نصیب نگذاشته و سازنده ادعا می‌کند که این مانیتور می‌تواند گستره رنگ DCI-P3 را با توجه به پنل 10 بیتی تا 95 درصد تحت پوشش قرار دهد.
مانیتور جدید Odyssey G9 2021 از شدت انحنای 1000R بهره برده و سامسونگ تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری دقیق آن نکرده است. با در نظر گرفتن ویژگی‌ها، می‌توان گفت که Odyssey G9 2021 در زمینه به چالش کشیدن رقبا بسیار خوب و ایده آل عمل کرده است.
منبع:شهر سخت افزار


غول گیمینگ سامسونگ Odyssey G9 2021 با ویژگی‌های جذاب به میدان آمد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا