خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
تکنولوژی جدید در کانسپت نوآورانه که به «پروژه آنجل» موسوم است، قصد دارد تا قدرت و راندمان واکنش را در مواقع اضطراری برای نجات جان انسان‌ها افزایش دهد.

مارتی لائوریتا، دانشجوی دانشگاه طراحی رود آیلند در امریکا این موتورسیکلت امدادگر را ارائه کرده است. این کانسپت می‌تواند به امدادگران و مأمورین آتش‌نشانی کمک کند تا در مواقع اضطراری خود را سریع‌تر به محل حادثه برسانند. طراحی این موتورسیکلت به‌گونه‌ای که می‌تواند لوازم ضروری مانند جعبه کمک‌های پزشکی و تجهیزات خاموش کردن آتش را با خود حمل کند. همچنین یک دسته محور برای اعمال نیروی بیشتر برای ورود به مکان در دوشاخه جلوی موتورسیکلت قرار داده شده است.

لائوریتا همچنین یک نمونه کاربردی‌تر و کوچک‌تر برای استفاده در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، بازارها و انبارها ساخته است. این موتورسیکلت کوچک‌تر در همین حال قابلیت این را دارد که در خارج از جاده برای عملیات نجات مورد استفاده قرار گیرد. وقتی بحث مرگ و زندگی یک انسان در میان باشد، چنین واکنش سریعی یک عنصر کلیدی محسوب می‌شود.

طراحی این موتورسیکلت کمابیش مانند دیگر کانسپت‌های مدرن امروزی است که تاکنون دیده شده است. تنها تفاوت آن، یک پیشرانه منحصربه‌فردش است. این موتورسیکلت از موتور دورانی دی پیترو (Di Pietro) استفاده می‌کند که از سوخت هوای فشرده بهره می‌برد. سوخت هوای فشرده به نظر گزینه‌ی عجیبی است؛ چرا که چنین سوختی برای امدادگران به سرعت در دسترس نخواهد بود.

موتورسیکلت لائوریتا از حداکثر سرعتی برابر با ۱۲۸ کیلومتر بر ساعت برخوردار است و حداکثر مسافتی را که می‌تواند با یک بار سوخت‌گیری طی کند، حدود ۱۹۰ کیلومتر است که مسافت قابل‌توجهی است. در مورد قیمت این موتورسیکلت، قیمت ۷ هزار دلاری برای آن تخمین زده شده است که برای یک موتور امدادی قابل‌حمل و بدون آلودگی چندان هم بد نیست.

منبع: اخبار موتورسیکلت ها


پروژه آنجل ؛ موتورسیکلتی برای امدادگران

 
  • عالی
Reactions: ronak.a
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا