خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

AMIR85

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
1/3/21
ارسال ها
623
امتیاز واکنش
6,176
امتیاز
263
زمان حضور
19 روز 12 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
کشور استرالیا
آشنایی با ویزای همراه استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج
مهاجرت به استرالیا در سال های اخیر از توجه ویژه ای نزد متقاضیان زندگی در خارج از کشور برخوردار شده است.

معرفی محبوب ترین سواحل سیدنی برای تفریح و استراحت
کشور استرالیا بیش از ۱۰ هزار ساحل دارد، که گفته می‌شود اگر بخواهیم هر روز فقط به یکی از این سواحل سر بزنید، بیش از ۲۷ سال زمان می ‌برد!

مطرح ترین کافی شاپ های سیدنی را بشناسید!
باوجود قهوه‌ی خوشمزه، این کافه یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن میان وعده و ناهار در سیدنی است. به ما اعتماد کنید، مطمئن باشید.

بهترین تورها و گشت و گذارها در سیدنی
آبراه های درخشان، سواحل لاجوردی و تعداد بیشماری پارک ملی برخی از جاذبه های خارق العاده مناظر بی نظیر استرالیا می باشند. خوشبختانه، این شگفتی های طبیعی از دسترس ماجراجویان دور نیستند و این تورها و گشت و گذارهای هیجان انگیز از پایتخت ایالت نیوساولت ولز، در کمترین زمان شما را به آن جاذبه ها می برند.

15 شهر برتر برای بازدید در استرالیا
تعداد زیادی از شهرهای بی نظیر این کشور بزرگ در انتظار کشف شدن هستند. درحالی که برخی از شهرهای مشهور جهانی مانند سیدنی و ملبورن توجه ویژه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند، اما شهرهای کمتر شناخته شده نیز ارزش بازدید را دارند و در مقایسه با آن شهرها کم تر مورد توجه قرار می گیرند.

جاده گریت اوشن ملبورن معروف به جاده بزرگ اقیانوسی
در میان معروف ترین جاده های جهان، جاده ی گریت اوشن نامی آشناست که با عنوان جاده ی بزرگ اقیانوسی هم شناخته می شود.

18 جاذبه گردشگری برتر سیدنی
سیدنی قدیمی ترین، بزرگترین و زیباترین شهر استرالیا در میان ترکیب زیبای زمین و دریا قرار دارد. با کشتی در امتداد بندر درخشان حرکت کنید، دریانوردان سفید خانه اپرا که در نور آفتاب می درخشند را ببینید، از طاق بی نظیر پل بندرگاه لـ*ـذت ببرید، و با همه اینها تصور اینکه پایتخت پر جنب و جوش دولت نیو ساوت ولز (دولت جدید ولز جنوبی) زمانی تحت استعمار بود، سخت است.


14 جاذبه گردشگری برتر استرالیا
استرالیا سرزمین رویاها است. از افسانه‌های مقدس بومی، هنگامی که روح بزرگ صخره های مرجانی، جنگل های بارانی و بیابان های قرمز سوخته را فرا می گرفت تا مسافران استرالیا را به عنوان مقصد رویایی خود توصیف کنند، سرزمین پایینی استرالیا سزاوار همه زیبایی ها است.

12 جاذبه گردشگری برتر نیوزیلند
طبیعت با زیبایی فرا واقعی مانند یک مجموعه فیلم، نیوزیلند را ساخت. تعداد معدودی از مکان ها دارای بسیاری از شگفتی های طبیعی بی نظیر هستند که در یک منطقه کوچک قرار گرفته اند.

شگفت انگیزترین جاهای دیدنی استرالیا
بهتر است درباره زیبایی های جاذبه های گردشگری استرالیا توضیح ندهیم، چراکه با دیدن تصاویر زیبا از جاهای دیدنی استرالیا به شگفتی و عظمت خلقت خدا در طراحی گیتی پی میبرید. شاید باید با این جاهای دیدنی آشنا شوید و در برنامه های خود بگنجانید.

پارک ملی کاکادو | از جاذبه های گردشگری استرالیا
پارک ملی کاکادو در شمال استرالیا قرار گرفته و یکی از جاذبه های استرالیا و همچنین جزء میراث طبیعی و فرهنگی استرالیایی ها به شمار می رود. پارک ملی کاکادو در شمال استرالیا و ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرقی داروین نیز قرار گرفته است.

منبع:جاذبه ها


قاره استرالیا و اقیانوسیه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا