خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
همان‌طور که احتمالاً می دانید، ایسوس چند ماهی است که سخت افزارهایی جذاب، با رنگ آمیزی متفاوت را وارد بازار می‌کند که سری GUNDAM EDITION نیز از جمله آنها هستند. اگر به یک مانیتور گیمینگ بسیار زیبا و متفاوت علاقه دارید، با ASUS ROG Strix XG279Q-G GUNDAM EDITION آشنا شوید.
همانند کارت گرافیک، مادربرد و...، مانیتور گیمینگ ROG Strix XG279Q-G GUNDAM EDITION نیز رنگ آمیزی خاص خود را یدک می‌کشد. ترکیب رنگ آمیزی سفید، آبی و لوگوی ROG RGB این مانیتور را بسیار متفاوت کرده است. این مانیتور مخصوص بازی که تنها در قاره آسیا در دسترس است، از نسل جدید پنل های IPS موسوم به Fast IPS بهره برده و در ابعاد 27 اینچی طراحی شده است
مانیتور گیمینگ ROG Strix XG279Q-G GUNDAM EDITION برای کارت‌های گرافیک انویدیا بهترین گزینه است چرا که از G-Sync بهره برده و نرخ به‌روزرسانی پنل در آن به 170 هرتز می‌رسد. نسبت کنتراست آن به گفته سازنده 1 به 1000 بوده و شدت روشنایی پنل نیز به حداکثر 400 نیت می‌رسد. این مانیتور گیمینگ می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را به نمایش درآورده و به لطف پنل IPS، زاویه دید 178 درجه‌ای را حفظ کرده است.

این مانیتور متفاوت با سرعت پاسخ 1 میلی ثانیه‌ای، گیمرها از هیچ نکته‌ای عقب نمی‌گذارد. هاب USB، ورودی DisplayPort 1.2، ورودی HDMI 2.0، وزن 7 کیلوگرمی و جک صدای 3.5 میلی متری از جمله دیگر ویژگی‌های ROG Strix XG279Q-G GUNDAM EDITION به شمار می‌روند. ایسوس تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری و تاریخ دقیق عرضه نکرده است.
منبع:شهر سخت افزار


مانیتور گیمینگ خیره کننده و متفاوت از ایسوس: ROG Strix XG279Q-G GUNDAM EDITION

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا