خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,115
امتیاز واکنش
21,508
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی با درخشش امباپه و نیمار موفق شد با نتیجه 3 بر 2 بایرن مونیخ را شکست داده و گام بلندی در جهت صعود به مرحله‌ی بعدی لیگ قهرمانان اروپا بردارد. در این بازی امباپه دو گل به ثمر رساند و نیمار یک پاس گل داد تا درخشش پاریسن ژرمن در آلیانز آرنا تکمیل شود.

به گزارش فوتبالی، اما در ماه های اخیر حرف و حدیث های زیادی پیرامون کیلیان امباپه و نیمار وجود دارد. گفته می‌شود که امباپه یکی از اهداف تابستانی رئال مادرید است که می‌تواند در تابستان به جمع شاگردان زیدان بپیوندد. از طرفی در روز های اخیر هم شایعاتی پیرامون نیمار مطرح شده است و گفته شده که این بازیکن به بازگشت به بارسلونا علاقه داشته و تماس هایی هم در همین جهت گرفته است.

واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به پیروزی برابر بایرن مونیخ

خبر مرتبط

البته مدیر ورزشی پاریسن ژرمن پس از بازی مقابل بایرن مونیخ گفته که به زودی اخبار خوبی در این رابـ*ـطه خواهیم شنید. می‌توان گفت که منظور او تمدید با نیمار و امباپه بوده است البته هنوز چیزی به طور دقیق مشخص نیست و بازیکنی مثل امباپه مشتریانی به جز رئال مادرید هم دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی برایش می‌افتد.

نیمار همواره حاشیه هایی را پیرامون بازگشت به بارسلونا داشته است و در روز های اخیر هم دوباره این حرف ها مطرح شده‌اند اما هم نیمار و هم امباپه با تمرکز بالا مقابل بایرن مونیخ ظاهر شدند و عملکرد خوبی داشتند.


قابی از نیمار و امباپه؛ به رئال مادرید و بارسلونا می‌روند یا می‌مانند؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا