خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله نسبت به برگزاری یک آزمون هماهنگ به منظور ارزیابی داوطلبانی که قصد دارند به تحصیل در دانشگاه بپردازند، اقدام می نماید. متقاضیانی که با هدف تصاحب صندلی در رشته ها و دانشگاه های برتر اقدام به ثبت نام کنکور سراسری نموده اند، می بایست خود را برای شرکت در این رقابت آماده کنند. چنانچه زمانی که برای برگزاری آزمون مذکور از طریق دفترچه ثبت نام کنکور 1400 اعلام شده است، تحت شرایط مختلف تغییر کند، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه مربوط به آن را از طریق سایت ثبت نام کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

*روزهای برگزاری کنکور سراسری 1400 به علت پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا از 2 روز به 4 روز افزایش یافت.*


تغییر در زمان برگزاری کنکور 1400

کنکور سراسری در 5 گروه آزمایشی اصلی و شناور همه ساله در حال اجرا بوده و علاقه مندان به تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد در صورتی که واجد شرایط ثبت نام کنکور سراسری باشند، با انجام ثبت نام در موعد مقرر برای کسب نتیجه مطلوب در این آزمون تلاش می کنند.

بر اساس اطلاعیه ای که بر روی سایت اختصاصی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت، زمان برگزاری آزمون سراسری سال 1400 تغییر یافت. پیش از این، روزهای 10 و 11 تیر ماه 1400 جهت پرپایی کنکور در نظر گرفته شده بود که بنا بر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس، روزهای برگزاری آزمون به 4 روز یعنی 9، 10، 11 و 12 تیر ماه سال جاری افزایش یافت.

داوطلبان در روز برگزاری آزمون می بایست با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 به علاوه یک کارت شناسایی معتبر و یا شناسنامه عکس دار در جلسه حضور یابند. توجه داشته باشید این کارت 3 الی 4 روز پیش از اجرای آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. پس از گذشت مدتی از برگزاری کنکور هر یک از گروه های آزمایشی، متقاضیان به دنبال اطلاع از نتیجه عملکرد خود هستند که مشاهده نتایج کنکور 1400 نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد.

متقاضیانی که با توجه به کارنامه خود موفق به کسب نتیجه مطلوب شده و مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 شده باشند، می بایست در مدت زمان تعیین شده نسبت به انجام این فرآیند اقدام نمایند. همچنین آن دسته از افرادی که از نتیجه آزمون خود رضایت ندارند نیز می توانند با مراجعه به سایت مذکور، اعتراض به نتایج کنکور 1400 خود را ثبت نمایند.



سوالات متداول

1- کنکور سراسری 1400 چه زمانی برگزار می گردد؟
برگزاری این آزمون با توجه به تصمیمات نهایی اعلام شده، در بازه زمانی 9 الی 12 تیر ماه 1400 خواهد بود.

2- چگونه از حوزه های برگزاری کنکور سراسری 1400 مطلع شویم؟
بر روی کارت ورود به جلسه کنکور هر داوطلب، آدرس دقیق محل برگزاری آزمون درج شده است.

3- کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 چه زمانی و از چه طریقی منتشر می گردد؟
این کارت 3 الی 4 روز پیش از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

منبع: ایران مشاوره


تغییر زمان برگزاری کنکور 1400

 
  • تشکر
Reactions: *ELNAZ*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا