خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
حقوق به عنوان یکی از رشته های پر طرفدار و محبوب گروه علوم انسانی شناخته شده است که به مطالعه و بررسی قوانین و مقررات وضع شده توسط قوه مقننه و مجریه که برای ایجاد نظم در جامعه ایجاد شده است، می پردازد. هدف از ایجاد رشته حقوق پرورش افرادی متخصص و مجرب است که با جرات، جسارت و فن بیان به قضاوت و وکالت بپردازند.


زمان برگزاری آزمون وکالت 99

متقاضیان واجد شرایط آزمون وکالت 99 که در مهلت ثبت نام آزمون وکالت 99 اقدامات لازم را جهت نام نویسی به انحام رسانده اند‏، می توانند با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 و همچنین کارت ملی یا شناسنامه عکس دار در تاریخ برگزاری این آزمون سر جلسه حضور یابند.

تا سال های گذشته مجری برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری ایران بوده است؛ ولی از سال 97 سازمان سنجش آموزش کشور مسئولیت برگزاری این آزمون را بر عهده گرفت، بنابراین اطلاعیه های مربوط به ثبت نام آزمون وکالت 99 و یا برگزاری این آزمون الزاما از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که با توجه به اعلام سازمان سنجش از طریق پایگاه اینترنتی خود‏‌، آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون هاى وکلاى دادگسترى در صبح روز پجشنبه مورخ 22 اسفند ماه 99 برگزار می شود. به یاد داشته باشید که به همراه نداشتن کارت ورود به جلسه مانع ورود داوطلب به جلسه امتحان می گردد.

توجه: مطابق با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور‏، زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری به علت شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده و زمان جدید برگزاری این آزمون به روز جمعه مورخ 20 فروردین ماه 1400 موکول شده است.


زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99

داوطلبان می بایست با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 سر جلسه آزمون حاضر شوند که این کارت از تاریخ 17 فروردین ماه 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون وکالت قابل دسترس است. آدرس دقیق محل برگزاری آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. لازم به ذکر است که فرآیند ثبت نام و شرکت وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت عضو کانون های وکالت در آزمون وکالت ممنوع می باشد و در صورت شرکت در آزمون و کسب قبولی، پذیرش آن ها لغو خواهد شد.

داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند در زمان مذکور با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور و با ارائه اطلاعات لازم، نسبت به دریافت کارت حضور در جلسه خود مطابق با مراحلی که در ادامه شرح داده ایم، اقدام نمایند.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و کلیک بر روی “سایر آزمون استخدامی” از قسمت راست سایت
  • انتخاب نمودن لینک فعال “کارت شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت سال 1399”
  • درج اطلاعات لازم از طریق یکی از 4 روش ذیل و سپس فشردن دکمه “جستجو”
  1. از طریق شماره پرونده، سریال ثبت نامی داوطلب و کد امنیتی
  2. جست و جو بر اساس شماره پرونده، کد پیگیری و کد امنیتی
  3. دریافت کارت از طریق وارد کردن شماره پرونده، کد ملی و کد امنیتی
  4. مشاهده بر اساس شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد امنیتی
به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد و داوطلبانی که فاقد یکی از این مدارک باشند، مجاز به حضور در حوزه امتحانی نخواهند بود. بنابراین شما عزیزان باید در تاریخ مشخص با مراجعه به سامانه اینترنتی برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایید. لینک دریافت کارت ورود به جلسه 2 الی 3 روز قبل از روز برگزاری آزمون در سایت قرار داده می شود که باید یک نسخه پرینت شده از آن تهیه کنید. در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را در دسترس ندارید، باید به باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید و شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت و سپس اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود کنید.

منبع: ایران مشاوره


زمان برگزاری آزمون وکالت 99

 
  • تشکر
Reactions: *ELNAZ*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا