خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی
- هافبک گل‌گهر بهترین اتفاق برای او در سال گذشته را بقای این تیم در لیگ برتر عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، احمدرضا زنده‌روح پس از دیدار تدارکاتی مقابل خوشه طلایی با اشاره به شرایط گل‌گهر عنوان کرد: پس از دوری چند هفته‌ای از میادین بخاطر تعطیلی بازی آخر سال و عید نوروز، تمرینات خوبی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم و یک مسابقه تدارکاتی خوب انجام دادیم.

برزای: گل نزدن دلیل نزول گل‌گهر بود

خبر مرتبط


او ادامه داد: خوشبختانه در دیدار تدارکاتی مقابل خوشه طلایی توانستیم از نظر تاکتیکی به خواسته‌هایمان برسیم و برنامه‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در هفته پیش رو نواقص تیمی را برطرف خواهیم کرد تا شروع خوبی در سال جدید داشته باشیم.

هافبک با تجربه گل‌گهر در خصوص فراز و نشیب تیمش در لیگ بیستم اظهار کرد: ما شروع خوبی در این فصل داشتیم، اما تیم ما تغییرات زیادی داشت و اینکه بخواهد همیشه خوب باشد، زمان می‌بُرد و یک جاهایی هم کل مجموعه خودمان مشکل داشتیم و این نتایج رقم خورد.

زنده‌روح یادآور شد: امیدوارم در نیم‌فصل دوم نمایش بهتری داشته باشیم و با تجربه‌تر و عاقلانه‌تر کار کنیم و از جایگاهی که الان در آن هستیم، بالاتر برویم.

او در مورد شرایط بدنی خود گفت: خدا را شکر شرایطم خوب است و مشکل خاصی ندارم. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و مثمر ثمر باشم.

هافبک کرمانی گل‌گهر در خصوص بهترین اتفاق سال ۹۹ برای او و تیمش گفت: بهترین خاطره برای ما بقای گل‌گهر در لیگ برتر بود چون من و چند بازیکن دیگر در شرایط سختی به تیم اضافه شدیم و خوشبختانه با همراهی همه تیم توانستیم در لیگ برتر بمانیم.


زنده‌روح: بهترین خاطره ۹۹ را با گل‌گهر داشتم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا