خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

FaTeMeH QaSeMi

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
گوینده انجمن
کپیست انجمن
عضویت
31/8/20
ارسال ها
3,251
امتیاز واکنش
43,153
امتیاز
443
زمان حضور
105 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام خدا
قلعه محمد کریم خان مربوط به دوره قاجار است و درشهرستان خاتم، بخش مرکزی، شهر هرات، محله تاج آباد واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۴۳۳۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
کریم خان یکی از آثار ملی ثبت شده ایران در خاتم است که قدمت آن مربوط به قاجاریه می باشد و در تاریخ ۱۳۸۷/۱۰/۱۵ به شماره ثبت 24339 در مجموعه آثار تاریخی ایران ثبت شده است. نشانی این اثر ملی ثبت شده خاتم شهرستان خاتم، بخش مرکزی، شهر هرات، محله تاج آباد می باشد.
استان یزد دارای جاذبه های گردشگری، باستانی و طبیعی بسیاری است که قلعه محمد کریم خان شهرستان خاتم یکی از آثار تاریخی و دیدنی این استان می باشد. برای مشاهده دیگر جاذبه های گردشگری این استان، صفحه معرفی جاذبه های گردشگری استان یزد را ببینید.
سرزمین ایران جزء چند کشور اول جهان با بیشترین پیشینه تاریخ و تمدن در بین تمام کشورهای جهان و از نظر تعداد میراث ثبت شده جهانی در بین کشورهای برتر دنیا قرار گرفته است، در ایران بیش از 30 هزار جاذبه گردشگری، طبیعی و فرهنگی وجود دارد. همچنین بهتر است بدانید ایران، مقام نخست جهان در میان کشورهای جهان از نظر تعداد شهرهای جهانی صنایع دستی را دارا می باشد. با توجه به این که ایران دارای اقلیم های بسیار متنوع آب و هوایی است و به عنوان یکی از امن ترین مقصدهای گردشگری شناخته و معرفی شده است، فرصت بی نظیری برای همه علاقه مندان به صنعت گردشگری در ایران و سراسر دنیا است تا با سفر به ایران و استان یزد، از این همه جاذبه گردشگری، طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی بازدید نمایند.
منبع: آفتاب
#تالار_گردشگری_ایران


قلعه محمد کریم خان هرات

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا