خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع

اگر عاشق دریا و ساحل هستید، ساحل شنی جزیره گوا برای دراز کشیدن و آفتاب‌ گرفتن فوق‌العاده است. یا می‌توانید روی تـ*ـخت‌ها در ساحل دراز بکشید و همچنان که نوشیدنی خنک‌تان را مزمزه می‌کنید، به تماشای خورشید بپردازید که روی سطح افق می‌درخشد. درهرصورت، لذتی وصف‌ناشدنی را در این ساحل زیبا احساس خواهید کرد.

جزیره گوا
در سال ۱۸۵۸ هند شاهد استقرار راج بریتانیا بود (راج بریتانیا به حکمرانی پادشاهی بریتانیا در شبه‌قارهٔ هند در سال‌های ۱۸۵۸ تا ۱۹۴۷ گفته می‌شود). در آن زمان ایالت کوچک گوا در جنوب‌غربی هند ۳۴۸ سال بود که مستعمرهٔ پرتغالی‌ها به‌شمار می‌رفت و به‌همین‌خاطر، اندکی با سایر نقاط هند متفاوت است. این تفاوت را بیشتر در مردم گوا می‌توان دید. در گوا مسیحیان زیادی زندگی می‌کنند و خیلی‌ها هم پرتغالی‌زبان‌اند و سبک زندگی‌شان تلفیقی از اروپایی‌ها و هندی‌هاست. اما ۶۶ درصد جمعیت گوا را هندوهایی تشکیل می‌دهند که اجدادشان به مسیحیت تغییر دین ندادند. این تنوع فرهنگی بی‌نظیر در گوا دیدنی است




برای دیدن آثار تاریخی، یکی از بهترین گزینه‌ها کلیسای زیبای بوم‌ژیزوس (Bom Jesus) متعلق به گوای قدیم است. این کلیسا در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و نمونه‌ای عالی از معماری بی‌قاعدهٔ سبک باروک به شمار می‌رود. اگر در هنگام کریسمس به آنجا بروید، می‌توانید آمیزه‌ای خارق‌العاده از عناصر فرهنگی و مذهبی شرق و غرب را هم‌زمان ببینید.
منبع: چطور


معرفی گوا در هند

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا