خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:خبر گذاری مهر
سیرجان - مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان از جدال سخت بانوان شهرداری سیرجان برای قهرمانی در لیگ فوتبال بانوان کشور خبر داد و گفت: هر بازی یک فینال است و با یک اشتباه قافیه را می‌بازیم.
خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها: بعد از بازی دربی «شهرداری سیرجان و شهرداری بم» از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به سراغ مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان رفتیم و در مورد دربی، اهداف باشگاه و دیگر مسائل این فصل لیگ برتر بانوان مصاحبه کردیم که از نگاه شما مخاطبان می‌گذرد.
*علت مصدومیت‌های بازیکنان شهرداری سیرجان را در چه می‌بینید، چرا قبل از دربی «سیرجان – بم» بازیکن‌ها ندا رضاپور و لیلا معلم (شبنم بهشت هم با مصدومیت بازی کرد)، مصدوم بودند؟
مصدومیت این بازیکنان مربوط به قبل از دربی نیست و بیش از ۵ - ۴ هفته است که این بازیکنان را نداریم و مصدومیت‌شان به خاطر کیفیت چمن تختی است. متأسفانه بازیکنان رده‌های سنی تیم گل‌گهر که در این زمین تمرین و بازی می‌کنند دچار آسیب دیدگی شده اند چرا که این چمن فرسوده و حتی بعضی از قسمتهایش پاره است.
مسئولان فدراسیون هم تذکر داده و می‌گویند روی این زمین مسابقه برگزار نکنید ولی ما استادیوم و چمنی در حد برگزاری مسابقات نداریم. باید رایزنی کنیم تا مشکل حل شود، اگر استادیوم و چمن بهتر و طبیعی داشتیم قطعاً آسیب دیدگی‌های کمتری بود.
به دلیل این مصدومیت‌ها، بازیکن کم داریم و آسیب دیدن بازیکنان روی کیفیت کار تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال در دربی «شبنم بهشت» را هم نداشتیم در حالی که قبل از بازی فقط فیزیوتراپی کرده بود، روز مسابقه گرم کرد و به زمین بازی رفت، مشکل اساسی چمن بسیار بد تختی است و بیشتر آسیب دیدگی‌ها به خاطر این زمین است.
*تیم شهرداری سیرجان این فصل و فصل گذشته، بردی برابر تیم شهرداری بم نداشته آیا بازیکنان شهرداری سیرجان از نام بم هراس دارند؟
با توجه به پستم باید بگویم نه، ولی این بازی حساسیت دارد، بالاخره شهرداری بم تیم گردن کلفتی و مدعی شماره یک است. همچنین شهرداری بم رقیب سنتی‌مان است و همیشه با هم در رقابت بودیم و قطعاً تأثیر دارد.
شالوده تیم ملی از این ۲ تیم است، اکثر بازیکنان انتخابی از این ۲ تیم هستند. دربی هم حساسیت‌های خودش را دارد، واقعاً سنگین‌ترین دربی فوتبال بانوان کشور همین دربی است و حسابش نسبت به بقیه بازی‌های لیگ متفاوت‌تر است.
*امسال با چه میزان بودجه تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان بسته شد؟
این فصل بودجه‌مان نسبت به فصل پیش افزایش پیدا کرده بود ولی قراردادها پایین است. کلاً ۸۴۰ میلیون تومان قرارداد مالی بازیکنان‌ها و اعضای کادرفنی تیم شهرداری سیرجان است، یعنی برای بانوان به عنوان دستمزد ۸۴۰ میلیون تومان باید پرداخت کنیم. در فوتبال بانوان پرداختی‌ها کم است ولی ما یکی از آنهایی هستیم که از همه کمتر پراختی داریم.
۸۴۰ میلیون تومان پول ۳ بازیکن بعضی از تیم‌ها است، کم بیش سعی می‌کنیم به تعهدمان عمل کنیم و نگذاریم کسی از ما طلبکار بماند، سال گذشته کل قرار داد بازیکنان و کادرفنی تیم شهرداری سیرجان ۳۴۰ میلیون بود که پول یک یا ۲ بازیکن به حساب می‌آید.
*تا قبل از دربی چند درصد پرداختی داشتید؟
قبل از این بازی و مختص این بازی پرداختی نداشتیم.
*منظورم این است که از اول فصل تا قبل از دربی چه میزان پرداختی برای هر بازیکن داشتید؟
۵۰ درصد قرارداد را پرداخت کرده‌ایم
*با توجه به تساوی ۱ بر ۱ دربی رفت در ورزشگاه فجر بم، انتظار می‌رفت که دربی برگشت را ببرید یا حداقل همان ۱ امتیاز دربی رفت را کسب کنید؛ توضیح می‌دهید؟
در کل امسال خیلی خوب بازی کردیم و روند کار و نتایج‌مان نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بود. بازیکن‌هایی که سن و سالشان کمتر بود، امسال نسبت به فصل قبل بهتر کار کردند و بیشتر هم میدان داده شدند و از روند حرکتی مجموعه تیم خیلی راضی هستیم.
حساسیت بازی دربی فوق العاده بود یعنی بحث دربی یکجا و بحث شرایط جدول هم یکجا بود، اینها همه دست به دست هم داد که بازی از حالت عادی خارج شود و متأسفانه باختیم. ما بد بودیم، یکبار بد بازی کردیم و آن یکبار هم همین بازی بود. این مسائل در فوتبال طبیعی است، و از این اتفاقات می‌افتد و اگر دست مربی در بحث تعویض‌ها پر بود و می‌توانست بازیکن ذخیره‌ای داشته باشد (اشاره به مصدومیت چند بازیکن) شاید روند بازی به شکل دیگری پیش می‌رفت.
تعویض‌مان «ستوده» بود شاید دومین بار بود که این بازیکن ۱۶ ساله در لیگ بازی می‌کرد، یک مقدار بچه‌هایی که سنشان کمتر بود تحت تأثیر شرایط جدول و شرایط دربی قرار گرفته بودند.
*زهرا قنبری خانم گل چند دوره از لیگ برتر بانوان و زهرا خواجوی دروازه‌بان وچان کردستان رکوردار کلین‌شیت ایران، در لیست خانم جهان‌نجاتی بودند؟
این‌ها همیشه در لیست خانم جهان‎نجاتی برای جذب بازیکن خوب بوده‌اند، ولی شرایط مالی ما تعیین کننده است، با توجه به شرایط و جوی که اینجا حاکم است، این بازیکنان هم خیلی دوست دارند به مجموعه ما اضافه شوند، تخفیف هم به ما می‌دهند ولی باز هم شرایط مالی ما اجازه جذب نمی‌دهد.


جدال سخت بانوان فوتبالیست شهرداری سیرجان برای قهرمانی

 

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
*از پتانسیل بزرگی که در پرورش بازیکنان کم نام و نشان دارید، بیشتر بگویید.

باشگاه گل‌گهر چندین سال است که پایگاه استعدادیابی بانوان دارد، سال ۹۲- ۹۱ کار بزرگی رادفر مدیرعامل وقت گل‌گهر انجام داد و طرح استعدادیابی راه انداخت و پایگاه استعدادیابی در رشته‌های مختلف وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال و فوتبال دایر کرد، مربی‌های سرشناسی هم از سراسر کشور جذب کرد.

سال ۹۲ جواهری به مجموعه گل‌گهر اضافه شد، سـ*ـیاست آن مجموعه این بود که اکثر پایگاه‌های استعدادیابی را تعطیل کنند و راه و روششان را تغییر دادند ولی جواهری پایگاه استعدایابی بانوان را حفظ کرد و الان این پایگاه خیلی به تیم بانوان سیرجان کمک می‌کند.

مربیان و بازیکنان شهرداری سیرجان، در این پایگاه استعدادیابی، همچنین در مدارس و در جاهای دیگر «نونهالان» را استعدادیابی می‌کنند و پرورش می‌دهند، وقتی به رده سنی نوجوانان و جوانان رسیدند تحویل تیم شهرداری می‌دهند، به همین خاطر تفاوت خیلی عظیمی شهر سیرجان نسبت به بقیه شهرها در فوتبال بانوان دارد.

ما تولید کننده بازیکن در تمام رده‌های سنی مختلفِ تیم‌های ملی هستیم و کل مجموعه ورزش شهرستان کمک می‌دهند که این کار انجام شود. الان بازیکنانی که ۱۳ – ۱۴ سالشان بود، کم کم دارند بازی می‌کنند و حالا بازیکنانی مانند فروزنده، ستوده، خباز، عرفانی بازی می‌کنند، در واقع صبر و تحملمان الان به نتیجه نشسته است.

* در دیگر استان‌های کشور استعدادیابی به این شکل نداریم؟

بم دیگر این ساختار را ندارد، بازیکن‌های بورس و ستاره روز را جذب می‌کند و جایگاهی کمی به بازیکن بومی یا استعداد بومی می‌دهند. مربیان و بازیکنانی که در تیم بم یا اصفهان هستند و در اوج فوتبال قرار دارند وارداتی هستند، یعنی حتی مربی از خودشان هم ندارند.

در حال حاضر تنها باشگاهی که در این شرایط به این بچه‌ها در لیگ بازی می‌دهد ما هستیم، حالا شاید بقیه هم بازی بدهند ولی نه در این سطح، وچان کردستان هم سعی می‌کند بازیکن‌های در بورس و اوج را جذب کند.

*برای دو بازی آخر ۳ مصدوم تیم می‌رسند؟

بعید می‌دانم، اگر هم برسند از شرایط مسابقه دور هستند، آسیب‌دیدگی آنها شدید بود ولی به هر حال تصمیم کادر فنی است که بخواهد از آنها استفاده بکند یا نه. بهشت هم مصدوم است، ولی مصدومیتش نسبت به دو بازیکن مصدوم دیگرمان جزئی‌تر است، سعی می‌کنند که این بازیکن را به ۲ بازی برسانند، خیلی نگرانی به آن صورت نداریم امیدوارم که برسند. آن دو نفر مصدومیت‌شان شدید بود، خانم رضاپور که رسیده و اضافه شده، ولی اینکه مربی تشخیص بدهند از آن استفاده بکند را نمی‌دانم.

*پیش‌بینی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه از ۲ بازی پایانی تیم شهرداری سیرجان برابر وچان کردستان و سپاهان اصفهان چیست؟

پیش بینی‌ام این است که بازی‌ها فوق‌العاده سنگینی هستند، هر بردی برای این دو تیم در جدول تأثیرگذار است، همین طور هم برای تیم شهرداری سیرجان، هر بازی الان برای خودش یک فینال محسوب می‌شود، شرایط سختی است، امیدوارم که در این ۲ بازی نتیجه بگیریم.

*کدام تیم به قهرمانی این فصل نزدیک‌تر است؟

ما مکلفیم بازی‌هایمان را با پیروزی به پایان برسانیم و مجبور هستیم این کار را بکنیم، آن طرف هم برای بم هم هر بازی یک فینال است، هر تیم اشتباه بکند امکان دارد، قافیه را ببازد، حتی ۲ تیم دیگر هم شانس‌های خوبی برای جایگزینی و رتبه بندی بهتر در جدول دارند.


جدال سخت بانوان فوتبالیست شهرداری سیرجان برای قهرمانی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا