خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,115
امتیاز واکنش
21,508
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی – طبق اعلام چند منبع خبری، کریستیانو رونالدو درخواست خرید ۲ بازیکن را به مسئولین یوونتوس داده است.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی، کریستیانو رونالدو به احتمال زیاد در تابستان یوونتوس را ترک می‌کند هرچند که قراردادش تا ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد. در همین زمینه اما گازتا خبر متفاوتی منتشر کرده و ادعا کرده رونالدو می‌‌خواهد به باشگاه کمک کند.

ترزگه: مارتینز-لوکاکو قوی‌ترین زوج در سری آ هستند

خبر مرتبط

این رسانه اعلام کرده رونالدو از مسئولین بیانکونری خواسته ۲ خرید جدید داشته باشند تا بشود جاه طلبی و شخصیت را به باشگاه برگرداند.

امکان حضور بنزما در یوونتوس وجود ندارد اما گازتا نوشته رونالدو دوست دارد مهاجمی با خصلت‌های کریم بنزما برای یوونتوس خریداری شود. همچنین کریستیانو دوست دارد یک هافبک بازیساز که بتواند برای او موقعیت فراهم کند هم به یوونتوس اضافه شود.

گازتا نوشته خورخه مندز، مدیربرنامه‌های این ستاره پرتغالی به زودی با مدیران یوونتوس جلسه برگزار می‌کند تا درباره آینده موکلش صحبت کند اما تا زمانی که فصل به پایان نرسد اقدامی در راستای جدایی کریستیانو نخواهد کرد.

گفتنی است رونالدو هم اکنون در اردوی تیم ملی پرتغال به سر می‌برد و شب گذشته هم در دیدار پرتغال و آذربایجان بازی کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند و برای رکوردشکنی‌اش در عرصه ملی هنوز باید منتظر مانند


گازتا: رونالدو از یوونتوسی‌ها درخواست خرید ۲ بازیکن جدید دارد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا