خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی
– ترزگه در جدیدترین گفت و گوی خود درباره قدرت فوق‌العاده لوتارو مارتینز و لوکاکو صحبت کرده است. او همچنین نظر خود درباره درخشش رونالدو و حضور میلان در رتبه‌های بالای جدول را بیان کرده.

به گزارش فوتبالی، ترزگه، مهاجم سابق تیم ملی فرانسه که سابقه حضور در سری آ را به همراه یوونتوس دارد زوج لوکاکو – مارتینز را قدرتمندترین زوج در لیگ می‌داند.
دیوید ترزگه در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: زوج لوکاکو لوتارو مهم‌ترین و قدرتمندترین زوج در سری آ هستند. آن‌ها ۲ بازیکنی هستند که بیشترین گل را زده‌اند و به نیازهای کونته جواب می‌دهند.

گازتا: رونالدو از یوونتوسی‌ها درخواست خرید ۲ بازیکن جدید دارد

خبر مرتبط

ترزگه که سابقه حضور در تیم یوونتوس و به ثمر رساندن ۱۷۱ گل در ۳۲۰ بازی برای بیانکونری را دارد از رونالدو به شدت بابت عزم و اراده برای رکورد شکنی تمجید کرد. او در ادامه افزود: رونالدو هنوز هم به از آن خود کردن رکوردها ادامه می‌دهد و برای این کار اراده دارد.

میلان امسال شگفتی‌ساز بوده و توانسته در رتبه‌های بالای جدول حضور پیدا کند. ترزگه در این رابـ*ـطه گفته: هیچکس انتظار درخشش میلان در این سطح را نداشت اما آن‌ها اهل رقابت بودنشان را اثبات می‌کنند. سطح جنگ و جدل قهرمانی افزایش پیدا کرده و این مسئله واقعا جالب است.


ترزگه: مارتینز-لوکاکو قوی‌ترین زوج در سری آ هستند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا