خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~BAHAR.SH~

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/10/20
ارسال ها
1,156
امتیاز واکنش
33,669
امتیاز
418
محل سکونت
...
زمان حضور
151 روز 7 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
کانادا کشوری بزرگ است که در آن فستیوال های گوناگون برگزار می شود و هر سال گردشگران بسیاری را را به خود جذب میکند. در این مقاله تعدادی از بهترین جشن ها و فستیوال های دیدنی کشور کانادا را بیان می کنیم.

  1. جشن نور در ونکوور
صحبت از جشن نور که به میان می آید همه بی شک کشور چین را در ذهن شان تداعی می کنند. اما ونکوور به عنوان پرجمعیت ترین شهر در استان بریتیش کلمبیای کانادا هر سال تابستان بزرگترین جشن آتش بازی جهان را برگزار می‌کند. آسمان شهر در این جشن پر از نورهای رنگارنگ و زیبا می شود و برای گردشگرانی که به ماجراجویی علاقه دارند صحنه های بسیار جذابی را ایجاد میکند.

غذاهای متنوع که در خیابانها به فروش میرسندلذت این جشن را کامل می کنند. اجرای موسیقی زنده در کنار رقص نور در آسمان جذابیت این جشنوراه چند برابر می کند. از بخش‌های جذاب این فستیوال چالش دیوار دریایی است. این چالش یک رقابت دو شهری محبوب به حساب می آید. گردشگران در این فستیوال این فرصت را دارند تا شهر ونکوور را از دیدگاه مردم محلی آن ببینند.



  1. فستیوال فولکلور ادمونتون
فستیوال فولکلور ادمونتون ۱۹۸۰ به عنوان یک فستیوال کوچک آغاز شد اما امروزه یکی از معروف ترین فستیوال های جهان به حساب می آید. این فستیوال هر سال در ماه آگوست با شور و نشاط فراوان برگزار می‌شود و از مقرون به صرفه ترین و ارزانترین بلیط های فستیوال را به خود اختصاص داده است. فستیوال فولکلور ادمونتون فرصت خوبی است تا به پارک ملی جاسپر نیز سری بزنید و از کوه‌های راکی بازدید کنید. بسیاری از گردشگران بعد از شرکت کردن در فستیوال با سفری ۲ ساعته از طبیعت زیبای کانادا نیز لـ*ـذت میبرند.



  1. فستیوال کلگری استمپید
فستیوال کلگری استمپید بزرگترین نمایش فضای باز ز در کل جهان است که هر سال در ماه جولای بیش از یک میلیون نفر را به شهر کلگری می کشاند تا در این فستیوال شرکت کنند. مردم کلگری به مهمان نوازی معروف هستند و آن را با تنوع فرهنگی خود ترکیب کرده اند تا یکی از جذاب ترین فستیوال های کانادا را را به تصویر بکشد. در این فستیوال مردم کلاه کابوی خود را سر می کنند و در فضای باز به جشن می پردازند.



  1. فستیوال وینترلود اوتاوا
کانادا کشور سردسیری است و بسیاری از مردم این کشور به برف و سرمای آن عادت دارند. تعداد زیادی از فستیوال های کشور کانادا در فصل سرما و زمستان برگزار می شود. یکی از مهمترین و جذاب ترین آنها فستیوال وینترلود اوتاوا در شهر اوتاوا است. برگزاری این فستیوال، این شهر را در سرمای زمستان پر از جنب و جوش و سر زندگی میکند و چنان گرمایی به میان مردم می‌اندازد که هوای سرد را متوجه نخواهد شد. ساخت مجسمه های یخی، زمین های برف بازی، طولانی‌ترین مسیر اسکیت روی یخ دنیا و اجرای زنده موسیقی بخشهایی از جذابیت های این فستیوال می باشند. فستیوال وینترلود اوتاوا از ۳۱ ژانویه شروع می شود و تا ۱۷ فوریه ادامه می یابد.





منبع: سفر می


بهترین فستیوال های کشور کانادا !

 

~BAHAR.SH~

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/10/20
ارسال ها
1,156
امتیاز واکنش
33,669
امتیاز
418
محل سکونت
...
زمان حضور
151 روز 7 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. جشن روز ملی کانادا
جشن روز ملی کانادا یکی از مهم ترین جشن های کانادا در بین مردم است. آنها اول جولای را سالروز تولد کانادا به عنوان کشوری که هم اکنون همه می شناسند، جشن می گیرند. پوشیدن لباس های سرخ و سفید در این روز به همراه آتش بازی و خوردن خوراکی های متنوع در سراسر کشور از جمله کارهایی است که مردم در این جشن انجام می دهند. در میان تمام شهرهای کانادا شهر اتاوا این جشن را پرشورتر برگزار می کند و گردشگران بیشتری را به خود می کشاند.



  1. فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو
یکی از فستیوال های مهم بین المللی فیلم در جهان، فستیوال بین المللی فیلم تورنتو است. این فستیوال در کنار فستیوال معروف کن و ساندنس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی جهان قرار دارد. فیلم های کلاسیک و بسیار محبوبی مانند هتل رواندا و زیبای آمریکایی برای اولین بار در این فستیوال به نمایش در آمده اند. فستیوال فیلم تورنتو هر سال در سپتامبر و با حضور ستاره های مشهور سینمای جهان برگزار می شود. فستیوال بین المللی فیلم تورنتو به نقطه شروع فصل جوایز نیز شهرت دارد چرا که بعد از شرکت در این جشنواره بسیاری از فیلم ها در رقابت‌های جوایز اسکار و گلدن نیز شرکت می کنند.



  1. فستیوال جاز مونترال
فستیوال جاز مونترال یکی از جذاب ترین فستیوال های کانادایاست که هر سال در ماههای ژوئن و جولای برگزار می‌شود و بسیاری از هنرمندان و موسیقی دانان را به خود می کشاند. در این فستیوال نزدیک به ۵۰۰ کنسرت برگزار می شود و هر ساله میزبان ۲۰۰۰ موسیقیدان از ۲۰ کشور مختلف جهان است.


  1. جشنواره کمدی در مونترال
فستیوال کمدی مونترال از محبوب ترین فستیوال ها بین مردم است. این فستیوال مردم را تنها برای تفریح و سرگرمی دور هم جمع می کند. برگزاری استند آپ های مختلف و ایجاد فضای پر از شور و خنده در این فستیوال آنرا از تمام فستیوالهای این کشور متفاوت کرده است و هر ساله جمعیت شرکت کننده در این فستیوال بیشتر می‌شود. فستیوال کمدی از سال ۱۹۸۳ شروع به فعالیت کرده است و امروزه از معروفترین فستیوال های کمدی دنیا به شمار می رود که کمدین های زیادی در آن شرکت می کنند و تلویزیون های مختلفی آن را پوشش می‌دهند.






منبع: سفر می


بهترین فستیوال های کشور کانادا !

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا