خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,447
امتیاز
263
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
صعود نوجوانان هندبالیست پاسارگاد به جمع هشت تیم:

نماینده فارس در لیگ برتر نوجوانان هندبال کشور به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ورزش پارس، به نقل از روابط عمومی هیات هندبال استان فارس، تیم هندبال شاپرک پاسارگاد با شکست دادن تیم شهرکرد با نتیجه ۲۷ بر ۱۷ به جمع هشت تیم برتر کشور صعود کرد.
رئیس هیأت هندبال استان فارس اظهار داشت: بسیار خرسندم که هندبال در استان فارس علاوه بر موفقیت های بسیار بزرگی که در لیگ برتر کشور کسب نموده در رده های پایه هم نتیجه مطلوبی در کشور می گیرد و نایب قهرمانی تیم شهرداری جهرم در مسابقات قهرمانی جوانان باشگاه های کشور و پیروزی های متوالی تیم نوجوان پاسارگاد مهر تاییدی است بر عملکرد خوب مربیان و کمیته استعداد یابی استان

رضا غلام شاهی افزود: با جلسه ای که با جناب آقای متین مربی ارزشمند تیم ملی نوجوانان و مسؤل کمیته استعداد یابی استان داشتیم تصمیم گرفته شد که انشالله با آرام شدن شرایط کرونایی استان، جشنواره بزرگ هورا هندبال فارس را در اواخر فروردین ماه در دو رده آقایان و بانوان برگزار کنیم و اردوهای تیم منتخب نونهالان فارس را مجددا از سر بگیریم .
بر همین اساس، مسابقات نوجوانان باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی استان اصفهان در حال برگزار شدن می باشد.
دو تیم از فارس در این رقابت ها حضور دارند که تیم شهرزاد لارستان نتوانست صعود کند و تیم شاپرک پاسارگاد باشکست تیم های اصفهان ، آذربایجان شرقی ، شهرکرد و شکست در برابر دهدشت به جمع هشت تیم برتر کشور صعود کرد‌.


رئیس اداره ورزش و جوانان پاسارگاد از اعزام تیم نوجوانان هندبال به مسابقات کشوری خبر داد:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد از اعزام تیم نوجوانان هندبال شاپرک پاسارگاد به مسابقات نوجوان کشور در اصفهان از روز شنبه خبر داد.
مهدی جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزش پارس، با بیان اینکه تیم نوجوانان هندبال شهرستان را با اسپانسر محصولات غذایی شاپرک به مسابقات اعزام می کنیم، اظهار داشت: این تیم با حمایت فرماندار و فرمانده محترم ناحیه بسیج سرهنگ قاسمی، علی رضا صادق پور،
سرمربیگری محمد کونجانی از ملی پوشان سابق هندبال و مربیگری و رضا صفر پور از روز شنبه ۱۶ اسفند ماه اعزام به مسابقات اعزام می‌شود و این رقابت ها از روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۹ در اصفهان آغاز می شود و تا پنج روز ادامه دارد.
وی افزود: تیم های فولاد مبارکه سپاهان، پارس شهرکرد، فراز بام خائیز الف، آذربایجان شرقی، مس کرمان، خراسان جنوبی، آکادمی اندیشه شهرکرد، شهرزاد لارستان، پیشگامان یزد، مهرپویان شهرکرد، قادریان زاده شهرکرد، فراز بام خائیز ب، ذوب آهن اصفهان، کرمانشاه و پیشگامان در این رقابت ها شرکت می کنند.


شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛ اشتاد سازه فاتح جام قهرمانی/ دختران شهید شاملی نایب قهرمان شدند:

تیم اشتاد زاده مشهد با شکست تیم شهید شاملی کازرون قهرمان شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور شد‌.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ورزش در پارس، فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور یادواره شهدای مدافع سلامت بین دو تیم اشتادسازه مشهد و شهید شاملی کازرون روز دوشنبه چهارم اسفند ماه ۹۹ ساعت ۱۶ در سالن شهید سلیمانی تهران برگزار شد و تیم مشهدی توانست با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ بر دختران کازرون غلبه کند و فاتح جام قهرمانی شانزدهمین دوره این رقابت‌ها شود.
بر همین اساس، نیمه نخست بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود تیم اشتاد سازه به پایان رسید.
در ابتدای نیمه نخست از هر دو تیم بازی پایاپایی را شاهد بودیم و پس از تساوی سه بر سه، تیم اشتاد سازه نبض بازی را در دست گرفت و اختلاف را به دو گل افزایش داد.
بانوان مشهدی برخلاف تیم کازرون که در زدن ضربات آخر بی دقت بودند، از موقعیت های خود استفاده کردند و اختلاف را به سه امتیاز رساندند.
در ادامه این نیمه دختران شهید شاملی که به دنبال کم کردن اختلاف بودند اما با بی دقتی توپ ها را یکی پس از دیگری به بیرون می زدند، در مقابل تیم مشهدی از دفاع شهید شاملی عبور می کرد و گل ها را یکی پس از دیگری به ثمر می رساند.
در دقایق پایانی نیمه اول دختران شهید شاملی توانستند یکی از گل ها را جبران کنند و با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به رختکن بروند.
در آغاز در نیمه دوم تیم اشتاد سازه اختلاف گل را به شش رساند و باز هم توپ و میدان را در اختیار داشت و شاگردان قانع هرچه گل های خورده را جبران می کردند تیم مشهدی با عبور از دفاع، اختلاف گل را به هفت افزایش داد و اجازه جبران به هندبالیست های کازرونی ندادند.در دقایق پایانی شاگردان خدیجه قانع اختلاف را به سه رساندند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ به پایان رسید و تیم اشتاد سازه مشهد به عنوان قهرمانی دست یافت.
این دیدار کارت های زیادی به همراه داشت که در دقایق پایانی مدافع میانی تیم اشتاد سازه ازبازی اخراج شد و خدیجه قانع سرمربی شهید شاملی کازرون یک کارت زرد دریافت کرد.
بر اساس این گزارش، شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور در پنج مرحله برگزار شد و دیدار فینال بین تیم های شهید شاملی کازرون و اشتاد سازه مشهد برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر هندبال بانوان کشور به صورت زنده از شبکه آپارات و لایو اینستاگرامی فدراسیون هندبال پخش شد.

بانوان هندبالیست شهید شاملی حریف اشتاد سازه در فینال:


تیم شهید شاملی کازرون باشکست تاسیسات دریایی فینالیست رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ورزش در پارس، در دومین بازی دور نهایی لیگ برتر بانوان کشور از ساعت ۱۶ روز شنبه دوم اسفند ماه ۹۹ دو تیم تاسیسات دریایی تهران و شهید شاملی کازرون رودروی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان یک رقابت جذاب تیم شهید شاملی توانست با نتیجه ۱۹-۲۷ رقیبش را شکست دهد و به فینال برسد.
در این بازی که نیمه اول آن با نتیجه یکطرفه ۱۱ بر چهار به نفع شهید شاملی تمام شد، نماینده کازرون از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار داشت و توانست در همان نیمه نخست برتری خود را به رخ حریف بکشد.
اما تاسیسات دریایی در نیمه دوم خوب شروع کرد و توانست اختلاف امتیازی خود را کاهش دهد و اگر اشتباهات بازیکنان تاسیسات در گل کردن توپ ها نبود، بازی با اختلاف کمتری به پایان می رسید.

مسابقه فینال بین تیم های اشتادسازه مشهد و شهید شاملی کازرون روز دوشنبه، چهارم اسفندماه، ساعت ۱۶ برگزار می شود.
در دیدار رده بندی هم تیم فولاد سپاهان و تاسیسات دریایی ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه به مصاف هم می‌روند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون جام قهرمانی را بالای سر برد:

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی، قهرمان سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ورزش در پارس، در آخرین روز برگزاری رقابت های دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۹۹ تیم شهید شاملی کازرون با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ مس کرمان را شکست داد و با ۲۶ امتیاز قهرمان لیگ برتر شد.
تیم شهید شاملی نیمه اول را خوب شروع کرد و توانست سه گل از مس پیش بیافتد اما نماینده کرمان در ادامه، بازی را برگرداند و در دقیقه ۲۰ نتیجه را در امتیاز ۸ به تساوی کشید. یونس آثاری و امیدرضا سرپوشی، دورازه بان صنعت مس در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشتند.
با این حال، شهید شاملی نیمه اول این دیدار را با نتیجه نزدیک ۱۲ بر ۱۱ به سود خود تمام کرد. اشتباهات مسلم بازیکن های هر دو تیم فرصت های مسلم گلزنی را از هر آنها گرفت.
نکته جالب این بازی این بود که آخرین مسابقه فصل لیگ برتر حکم فینال را داشت زیرا هر دو تیم می توانستند به قهرمانی برسند. همین امر بر حساسیت این بازی افزود و باعث شد استرس زیادی بر بازی و بازیکنان حکمفرما شود.

بر همین اساس، نماینده استان فارس قهرمان این دوره از لیگ برتر هندبال کشور شد و مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمانی با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان و علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال برگزار شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: به نمایندگی از مقام عالی وزارت به خدمت تمامی دست اندرکاران و حاضرین در جمع خوب خانواده هندبال “خسته نباشید” می گویم.
مهدی علی نژاد افزود: برگزاری مسابقات امسال لیگ هندبال در شرایط خاص پاندمی کرونا در سطح کشور بسیار کار مشکلی بود و اگر نبود همدلی در خانواده هندبال قطعا نمی توانستیم این لیگ را تمام کنیم.
وی ادامه داد: جا دارد از تیم های حاضر و سه تیم قهرمان بخاطر همراهی در این مسیر تشکر کنم. هر دوازده تیم دوره سختی را در شرایط قرنطینه و موضوعات جانبی گذراندند ولی به نظرم می ارزید که این سختی ها را به جان بخریم و هندبال ایران را زنده و پویا نگه داریم.
معاون وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: برگزاری این مسابقات قطعا باعث خواهد شد تیم ملی قوی تری داشته باشیم و در رویدادهای آتی هندبال ایران شرایط بهتری داشته باشد. امیدوارم با این همدلی و همراهی که مجموعه فدراسیون هندبال، وزرات ورزش و کمیته ملی المپیک دارند، شاهد روزهای بهتری برای هندبال ایران باشیم و من هم می گویم وزارت ورزش و جوانان حامی و همراه فدراسیون هندبال در تمامی اقدامات آتی خواهد بود.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: از مقام عالی وزرات ورزش و جوانان، معاونان محترم، مدیران عامل باشگاه ها و تیم های شرکت کننده در لیگ برتر هندبال ایران تشکر می کنم که با وجود همه سختی ها و مشکلاتی که بخاطر پاندمی کرونا در ورزش داشتیم، با درایت وزرات ورزش و جوانان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توانستیم سی و سومین لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را به پایان برسانیم.
علیرضا پاکدل افزود: برگزاری متمرکز این مسابقات یک پلن جدید برای برگزاری رقابت های لیگ بود و حسن ختام امروز هم یک بازی زیبا، فنی و جوانمردانه بین دو تیم خوب کشورمان، نیروی زمینی شهید شاملی و صنعت مس کرمان بود که به ترتیب مقام های اول و دوم را به دست آوردند و تیم فولاد سپاهان هم سوم شد.
وی بیان کرد: نقطه قوت لیگ برتر هندبال امسال پخش مستقیم ۲۶ مسابقه برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر هندبال کشورمان بود که توانستیم این گونه هندبال را به فضای عمومی ورزش کشور وارد کنیم.
رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: در واقع در یک شرایط خوب و با حمایت اسپانسرهای لیگ از جمله گروه صنعتی اشتاد سازه، گروه بهداشتی مای، تجارت الکترونیک پارسیان، گروه صنعتی رازی و مجموعه صنعتی یزدتایر که امسال سنگ تمام گذاشتند، یک تجربه و یک شوع خوب در هندبال داشتیم بنابراین از اسپانسرهایی که این گونه در کنار ما حضور پیدا کردند تشکر کنم.
پاکدل در ادامه صحبت های خود از حراست وزارت ورزش و جوانان و مجموعه ورزشی انقلاب بسیار در امر برگزاری لیگ برتر کمک رسان بودند، تشکر کرد و ابراز داشت: همچنین از نیروی زمینی ارتش که در بخش بهداشت و درمان این فدراسیون را یاری کرد، قدردانی می کنم.
وی از مدیران عامل باشگاه ها، هیئت هندبال استان تهران و داوران و ناظران لیگ برترهندبال تشکر و قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در این رقابت ها که با حضور هشت تیم برتر از ۱۴ بهمن آغاز شد، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۲۶ امتیاز، بدون باخت و تنها دو مساوی در رتبه نخست لیگ ایستاد و قهرمانی را به دست آورد.
صنعت مس کرمان با ۲۲ امتیاز، ۱۱ برد و سه باخت در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفت.
تیم فولاد سپاهان اصفهان هم با ۱۶ امتیاز و ۷ برد، ۵ باخت و دو مساوی، رتبه سوم لیگ برتر هندبال را به نام خود ثبت کرد.
در رده های بعدی زغال سنگ طبس با ۱۵ امتیاز، فرازبام خائیز دهدشت با ۱۳ امتیاز و ذوب آهن اصفهان با ۱۱ امتیاز رتبه های چهارم تا ششم لیگ را به دست آوردند.
در انتهای جدول رده بندی نیز تیم پرسپولیس بهبهان با ۶ و پاس ناجا قم با ۳ امتیاز حضور دارند.

منبع: ورزش پارس


اخرین اخبار هندبال

 
  • تشکر
Reactions: *~sarina~*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا