خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,578
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی
- به نظر می‌رسد که بحران خط حمله‌ی رئال مادرید در این فصل از رقابت ها همچنان پا برجاست چرا که این بار در بازی رئال مادرید مقابل الچه در این هفته از رقابت‌های لالیگا، کریم بنزما فرصتی را از دست داد که باز هم باعث خشم هواداران رئال مادرید شد. او یک فرصت تک به تک را به بیرون زد و این موقعیت را که می‌توانست به تیمش برای جلو افتادن از نظر نتیجه کمک کند را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدا شده است، این تیم دچار مشکلات زیادی در خط حمله شده است و آمار گلزنی رئال مادرید به طور کلی افت کرده است. کریم بنزما پس از رونالدو، تبدیل به مرد اول خط حمله‌ی رئال مادرید شد اما او فرصت سوزی های زیادی داشته است. البته بنزما به طور کلی از نظر آمار پیشرفت داشته و در بازی های زیادی به کمک رئال مادرید آمده است.

رئال مادرید 2-1 الچه؛ بنزما قهرمان دقیقه نودی زیدان

خبر مرتبط

بنزما در نیمه اول دیدار مقابل الچه یک تک به تک را مقابل الچه که به راحتی می‌توانست به گل تبدیل کند از دست داد اما در نیمه‌ی دوم و در حالی که تیمش عقب افتاده بود، برای رئال مادرید گلزنی کرد.


فرصت‌سوزی بنزما که داد رئالی‌ها را درآورد؛ این بار تک به تک!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا